Διάδωσέ το
H υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως μίλησε με τον Παύλο Τσίμα στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΙ 100.3 και συζήτησε για τα σχολεία που ανοίγουν, το υγειονομικό πρωτόκολλο που θα τηρήσουν καθώς και για τη χρήση και ισχύ της πλατφόρμας webex.
Για το άνοιγμα των σχολείων η υπουργός Παιδείας σημείωσε ότι είναι κάτι που γίνεται διεθνώς και ότι η Ελλάδα είναι από τις ελάχιστες χώρες που έχουν επιβάλλει αναλυτικό πρωτόκολλο σε περίπτωση κρούσματος. Η κα Κεραμέως τόνισε την προσαρμοστικότητα των παιδιών για την χρήση της μάσκας και την τήρηση των μέτρων και παράλληλα εξέφρασε την κατανόηση της για τις ανησυχίες των γονέων, επισημαίνοντας όμως, ότι αυτό που έχει προτεραιότητα είναι τα παιδιά μας και δεν μπορούν να τιμωρούνται επειδή μια μειοψηφία του πληθυσμού δεν επιθυμεί να εμβολιαστεί. Τα σχολεία πρέπει να είναι τα πρώτα που πρέπει να λειτουργούν, είπε ή ίδια.
Η υπουργός Παιδείας επίσης αναφέρθηκε στα δύο φίλτρα που έβαλε η επιτροπή για να προβλέψει την υψηλή μετάδοση της Όμικρον. Όπως είπε αυτά είναι η κατάργηση του “σταυρού” και τα τεστ σε περίπτωση κρούσματος αλλά και οι έλεγχοι που γίνονται πλέον και στους εμβολιασμένους εκπαιδευτικούς
Νίκη Κεραμέως για webex: Mέχρι το καλοκαίρι του 2023 οι άδειες χρήσης
Σχετικά με την πλατφόρμα webex η Υπουργός Παιδείας διαβεβαίωσε ότι, η τηλεκπαίδευση γινόταν λίγο πριν κλείσουν τα σχολεία και θα συνεχίσει να γίνεται όταν θα κλείνει ένα τμήμα, ενημερώνοντας ότι οι άδειες χρήσης της πλατφόρμας της webex προβλέπονται μέχρι το καλοκαίρι του 2023 γιατί όπως είπε, εκτός από την τηλεκπαίδευση χρησιμοποιείται και για άλλους λόγους όπως συνεδριάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων μέσω τηλεδιάσκεψης ή συναντήσεις με γονείς
H Νίκη Κεραμέως για τα Πανεπιστήμια
Μέχρι τη Δευτέρα θα υπάρξει εγκύκλιος προς τα Πανεπιστήμια για να έχουν μια ευελιξία σε σχέση με την προσαρμογή της εξεταστικής για να μην χάσουν φοιτητές το εξάμηνό τους λόγω νόσησης
Διαβάστε επίσης:
Κεραμέως – Μετάλλαξη Όμικρον: Συνεχίζεται κανονικά η αξιολόγηση των σχολείων
Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης τα σχολεία – Τι θα γίνει τη Δευτέρα 10/1