Κραυγή αγωνίας εκπαιδευτικού – «Ο Κορονοϊός καλά κρατεί στις σχολικές κοινότητες. Η αδιαφορία όμως και ο “ωχαδερφισμός” των γονιών και η αναλγησία των ανθρώπων σε θέσεις ευθύνης στην Ελλάδα θα διαιωνίζεται για χρόνια.. Αχ Ελλάδα σ’ αγαπώ!»
Ο καλά κρατεί στις σχολικές κοινότητες.. Η αδιαφορία όμως και ο “ωχαδερφισμός” των γονιών και η αναλγησία των ανθρώπων σε θέσεις ευθύνης στην Ελλάδα θα διαιωνίζεται για χρόνια.. Αχ Ελλάδα σ’ αγαπώ!!
Και οι εκπαιδευτικοί στην πρώτη γραμμή! Εκεί στα σχολεία να δίνουν τον εαυτό τους και ούτε καν να τους σέβεται κάνεις!! Διατυμπανίζονται τα από την αρχή της χρονιάς, που έχουν λειτουργήσει άψογα ως τώρα..
Αλλά όσοι ειναι υπεύθυνοι covid των σχολικών μονάδων δε θα πρέπει να ενημερώνονται για τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες τους; Δε θα έπρεπε να ξέρουν τι ορίζεται όταν “σκάει” κρούσμα COVID-19 σε μια σχολική τάξη; Δε θα έπρεπε να κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες για τη σωστή καταγραφή τους αλλά και ενημέρωση των αρχών;
Και όταν νοσήσει ο εκπαιδευτικός του συγκεκριμένου τμήματος μέσα στις πρώτες τρεις μερες; Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση και ολο και περισσότεροι μαθητές συνεχίζουν να βγαίνουν θετικοί στην COVID-19; Και όταν ορισμένοι γονείς ενώ ξέρουν ότι τα παιδιά τους ήταν “στενή επαφή” τα κράτησαν απλά σπίτι και δεν πήγαν να κάνουν τους απαραίτητους ελέγχους εντός πενθημέρου; Είναι λογικό να παίρνει τηλέφωνα ο δάσκαλος που νοσεί τους γονείς για να δει αν έκαναν τεστ και το αποτέλεσμα;
Καμιά συμπόνοια ή ευθύνη από μέρους τους να ελέγξουν και να ενημερώσουν αυτοβούλως!! Ωραίο αίσθημα ατομικής ευθύνης του καθενός μας δηλαδή!
Και έχοντας αισίως φτάσει στην 8η μέρα από το πρώτο κρούσμα να είναι τουλάχιστον το 70% των μαθητών θετικοί στην COVID-19 ( ποσοστό μεγαλύτερο του 50%+1 που απαιτείται όπως λέει το αγαπητό μας υπουργείο για να κλείσει το τμήμα) και ο εκπαιδευτικός του τμήματος ακόμη θετικός, τι γίνεται; Και να ξέρεις ότι η διασπορά προφανώς έγινε στη σχολική κοινότητα γιατί την ημέρα 0, οι μαθητές προσήλθαν χωρίς έλεγχο (ήταν μέρα που δεν ορίζεται έλεγχος των μαθητών με self test) και οι άσχημες καιρικές συνθήκες είχαν ως αποτέλεσμα να μείνουν σε μια μικρή αίθουσα για όλο το σχολικό ωράριο οι 14 μαθητές με τον εκπαιδευτικό τους!
Και να σου λέει ο διευθυντής του σχολείου πως δεν έχουμε τα απαραίτητα έγγραφα για να δικαιολογηθεί και να σταθεί το αίτημα για αναστολή λειτουργίας του τμήματος. Και μετά λίγες ώρες σε ενημερώνει ξανά ότι έχει γίνει λάθος η διαδικασία! Άρα ποιος έχει την ευθύνη για την ολιγωρία; Και φυσικά τα 24ώρα να περνούν και κανείς να μην νοιάζεται για τη διασπορά που έχει προκληθεί αφού κανείς δεν ασχολείται… Στο σύγχρονο σχολείο, απλά ξέρουμε να ορίζουμε υπεύθυνους! Υπεύθυνο COVID-19, υπεύθυνο ενδοσχολικής βίας, υπεύθυνο αξιολόγησης κλπ αλλά κανείς δεν ξέρει την αρμοδιότητά του τελικά! Ούτε καν οι διευθυντές ορισμένες φορές! Αυτή η Ελλάδα μας αξίζει με τέτοιους ανθρώπους στα σχολεία μας; Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί τα παιδιά δεν έχουν αρχές και παιδεία…
Ένας εκπαιδευτικός θετικός στην COVID-19 για 6η μέρα και με ποσοστό 72% νοσούντων μαθητών!
Κραυγή αγωνίας εκπαιδευτικού – «Ο Κορονοϊός καλά κρατεί στις σχολικές κοινότητες. Η αδιαφορία όμως και ο “ωχαδερφισμός” των γονιών και η αναλγησία των ανθρώπων σε θέσεις ευθύνης στην Ελλάδα θα διαιωνίζεται για χρόνια.. Αχ Ελλάδα σ’ αγαπώ!»
Ο καλά κρατεί στις σχολικές κοινότητες.. Η αδιαφορία όμως και ο “ωχαδερφισμός” των γονιών και η αναλγησία των ανθρώπων σε θέσεις ευθύνης στην Ελλάδα θα διαιωνίζεται για χρόνια.. Αχ Ελλάδα σ’ αγαπώ!!
Και οι εκπαιδευτικοί στην πρώτη γραμμή! Εκεί στα σχολεία να δίνουν τον εαυτό τους και ούτε καν να τους σέβεται κάνεις!! Διατυμπανίζονται τα από την αρχή της χρονιάς, που έχουν λειτουργήσει άψογα ως τώρα..
Αλλά όσοι ειναι υπεύθυνοι covid των σχολικών μονάδων δε θα πρέπει να ενημερώνονται για τα καθήκοντα και τις αρμοδιότητες τους; Δε θα έπρεπε να ξέρουν τι ορίζεται όταν “σκάει” κρούσμα COVID-19 σε μια σχολική τάξη; Δε θα έπρεπε να κάνουν τις απαραίτητες ενέργειες για τη σωστή καταγραφή τους αλλά και ενημέρωση των αρχών;
Και όταν νοσήσει ο εκπαιδευτικός του συγκεκριμένου τμήματος μέσα στις πρώτες τρεις μερες; Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση και ολο και περισσότεροι μαθητές συνεχίζουν να βγαίνουν θετικοί στην COVID-19; Και όταν ορισμένοι γονείς ενώ ξέρουν ότι τα παιδιά τους ήταν “στενή επαφή” τα κράτησαν απλά σπίτι και δεν πήγαν να κάνουν τους απαραίτητους ελέγχους εντός πενθημέρου; Είναι λογικό να παίρνει τηλέφωνα ο δάσκαλος που νοσεί τους γονείς για να δει αν έκαναν τεστ και το αποτέλεσμα;
Καμιά συμπόνοια ή ευθύνη από μέρους τους να ελέγξουν και να ενημερώσουν αυτοβούλως!! Ωραίο αίσθημα ατομικής ευθύνης του καθενός μας δηλαδή!
Και έχοντας αισίως φτάσει στην 8η μέρα από το πρώτο κρούσμα να είναι τουλάχιστον το 70% των μαθητών θετικοί στην COVID-19 ( ποσοστό μεγαλύτερο του 50%+1 που απαιτείται όπως λέει το αγαπητό μας υπουργείο για να κλείσει το τμήμα) και ο εκπαιδευτικός του τμήματος ακόμη θετικός, τι γίνεται; Και να ξέρεις ότι η διασπορά προφανώς έγινε στη σχολική κοινότητα γιατί την ημέρα 0, οι μαθητές προσήλθαν χωρίς έλεγχο (ήταν μέρα που δεν ορίζεται έλεγχος των μαθητών με self test) και οι άσχημες καιρικές συνθήκες είχαν ως αποτέλεσμα να μείνουν σε μια μικρή αίθουσα για όλο το σχολικό ωράριο οι 14 μαθητές με τον εκπαιδευτικό τους!
Και να σου λέει ο διευθυντής του σχολείου πως δεν έχουμε τα απαραίτητα έγγραφα για να δικαιολογηθεί και να σταθεί το αίτημα για αναστολή λειτουργίας του τμήματος. Και μετά λίγες ώρες σε ενημερώνει ξανά ότι έχει γίνει λάθος η διαδικασία! Άρα ποιος έχει την ευθύνη για την ολιγωρία; Και φυσικά τα 24ώρα να περνούν και κανείς να μην νοιάζεται για τη διασπορά που έχει προκληθεί αφού κανείς δεν ασχολείται… Στο σύγχρονο σχολείο, απλά ξέρουμε να ορίζουμε υπεύθυνους! Υπεύθυνο COVID-19, υπεύθυνο ενδοσχολικής βίας, υπεύθυνο αξιολόγησης κλπ αλλά κανείς δεν ξέρει την αρμοδιότητά του τελικά! Ούτε καν οι διευθυντές ορισμένες φορές! Αυτή η Ελλάδα μας αξίζει με τέτοιους ανθρώπους στα σχολεία μας; Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί τα παιδιά δεν έχουν αρχές και παιδεία…
Ένας εκπαιδευτικός θετικός στην COVID-19 για 6η μέρα και με ποσοστό 72% νοσούντων μαθητών!