Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Τετάρτη, 14 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

«Καθρεφτάκι προς τους ιθαγενείς» τα voucher των εκπαιδευτικών

30 Μαΐου, 2022
Σε Alfavita, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Μας προσφέρουν ετεροχρονισμένα το ποσό των 200€ μέσω Voucher προκειμένου οι συγκεκριμένοι όμιλοι να θησαυρίσουν και πάλι, πουλώντας μας  μάλιστα συγκεκριμένα προγενέστερα μοντέλα (κοντινά στο ποσό του voucher) προκειμένου να «ξεσκαρτάρουν» τις αποθήκες τους

Πριν από λίγες ημέρες ξεκίνησε η διαδικασία έκδοσης ως «ανταμοιβή» για τις υπηρεσίες της τηλεκπαίδευσης που προσφέραμε την τελευταία διετία, κατά τη διάρκεια της καραντίνας. 

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμπληρώσουν τα στοιχεία τους στην ειδική φόρμα και λίγο αργότερα λαμβάνουν τον κωδικό voucher, με το οποίο θα προχωρήσουν σε αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού από συγκεκριμένα καταστήματα.

1.    Το Υπουργείο Παιδείας προτιμά να προχωρήσει στην έκδοση voucher αντί να μας καταβάλει το αντίστοιχο ποσό απευθείας. 

2.    Δίνει το voucher στο τέλος της πανδημίας και αφού έχει τελειώσει η τηλεκπαίδευση και ενώ οι περισσότεροι από εμάς έχουμε στο μεταξύ προχωρήσει στην αγορά ή αναβάθμιση υλικοτεχνικού εξοπλισμού, από την προπερασμένη σχολική χρονιά, προκειμένου να φέρουμε εις πέρας την τηλεκπαίδευση από τα σπίτια μας, μέσω του οικιακού μας δικτύου.

Πόσοι από εμάς δεν αγοράσαμε camera ή laptop, ηχεία ή μικρόφωνο ή δεν πληρώσαμε service ώστε να αναβαθμίσουμε τον H/Y  μας; Ή πόσοι από εμάς δεν προχωρήσαμε σε αναβάθμιση της ταχύτητας του δικτύου στο σπίτι προκειμένου να έχουμε πιο γρήγορο internet και καλύτερη ποιότητα μαθήματος στην τηλεκπαίδευση (δεδομένου ότι είχε αυξηθεί και η τηλε-εργασία και τα οικιακά δίκτυα «δεν σήκωναν» ταυτόχρονα τόσες online συνδέσεις). Όλα αυτά με προσωπικά μας έξοδα πάντα.

3.    Το ποσό του voucher 200€ σε τι ακριβώς αντιστοιχεί; Στο χρονικό διάστημα Μαρτίου 2020 – Ιουνίου 2020, στη σχεδόν ολόκληρη περσινή σχολική χρονιά (Νοέμβριος 2020 – Απρίλιος 2021) ή στη φετινή απόπειρα των ακραίων καιρικών συνθηκών όπου λόγω του χιονιού και σχεδόν χωρίς ρεύμα το μεγαλύτερο μέρος της Αττικής, κληθήκαμε να κάνουμε τηλεκπαίδευση (πώς άραγε;) είτε από τα αποκλεισμένα από το χιόνι σχολεία – που έτσι κ’ αλλιώς στερούνται κατάλληλου εξοπλισμού και επαρκούς δικτύου – είτε από τα σπίτια μας; Για τα 2,5 χρόνια του covid_19 και για όλες αυτές τις ώρες ετοιμασίας που αφιερώσαμε προκειμένου να μην χαθεί ούτε μία διδακτική ώρα μαθήματος ή και για το ρεύμα που καταναλώσαμε για όλα αυτά, μας αποζημιώνει συνολικά  με 200€;

4.    Ακόμα και τότε η αποζημίωση αυτή γίνεται μέσω Voucher σε συγκεκριμένους εμπορικούς μεγαλοομίλους και μάλιστα σε τρία (3) μόνο συγκεκριμένα είδη: είτε Desktop είτε laptop είτε tablet, αδιαφορώντας για τις πραγματικές μας ανάγκες, διότι δεδομένου του μεγάλου χρονικού διαστήματος της τηλεκπαίδευσης αυτά τα είδη έχουν αγοραστεί με προσωπικά μας ΠΑΝΤΑ έξοδα και υπάρχουν ανάγκες ακόμη και σε παρεμφερή (ενδεχομένως σκληροί δίσκοι, εκτυπωτές, κάρτες γραφικών κλπ). 

5.    Ακόμα πιο συγκεκριμένα στους εν λόγω μοναδικούς ομίλους που μας υποχρεώνει να ψάξουμε συγκεκριμένο εξοπλισμό, με το συγκεκριμένο ποσό, υπάρχουν ακόμη και συγκεκριμένα μοντέλα που μας επιτρέπεται να αγοράσουμε (!).

6.    Ελάχιστα από τα προτεινόμενα μοντέλα αντιστοιχούν στο ποσό των 200€. Στα περισσότερα χρειάζεται να καταβάλουμε αρκετά επιπλέον χρήματα προκειμένου να αγοράσουμε laptop, tablet, desktop. Επομένως πάλι θα πληρώσουμε.

Συμπεράσματα:

1.    Εάν η κυβέρνηση ήθελε να βοηθήσει και σεβόταν τους εκπαιδευτικούς θα είχε πάρει όλα τα μέτρα, με βάση τις διεκδικήσεις των σωματείων για την πλήρη και δωρεάν τεχνολογική κάλυψη όλων των εκπαιδευτικών και όλων των μαθητών. Αντ’ αυτού μας άφησε στο έλεος να  χρεωθούμε με επιπλέον αγορές μέσα σε συνθήκες πανδημίας και αβεβαιότητας. Γίναμε όλοι IT junkies προκειμένου να κρατήσουμε το Δημόσιο Σχολείο όρθιο και βρίσκαμε τρόπους να συνδεθούμε και να κρατήσουμε επαφή ακόμη και με μαθητές που δεν είχαν τα μέσα για να παρακολουθήσουν! 

Είναι γνωστό ότι οι αγορές και παραγγελίες κατά τη διάρκεια της τηλεκπαίδευσης εκτοξεύθηκαν και πολλαπλασιάστηκαν τα κέρδη των μεγάλων καταστημάτων – καθώς κατά τη διάρκεια του lockdown ήταν τα μόνα όπου μπορούσαμε να απευθυνθούμε για τις αγορές μέσω του e-shop. 

2.    Μας προσφέρουν ετεροχρονισμένα το ποσό των 200€ μέσω προκειμένου οι συγκεκριμένοι όμιλοι να θησαυρίσουν και πάλι, πουλώντας μας  μάλιστα συγκεκριμένα προγενέστερα μοντέλα (κοντινά στο ποσό του voucher) προκειμένου να «ξεσκαρτάρουν» τις αποθήκες τους. 

3.    Το υπουργείο μέσα από αυτή την κίνηση δε θέλει να βοηθήσει τους εκπαιδευτικούς αλλά να “κινήσει την αγορά”. Με μια ματιά στα sites των συγκεκριμένων ομίλων φαίνεται ότι είναι ελάχιστα αυτά που μπορεί να αγοράσει ένας εκπαιδευτικός με το 200€ χωρίς να πληρώσει επιπλέον χρήματα.  

4.    Εάν ενδιαφερόταν το Υπουργείο Παιδείας για το Δημόσιο Σχολείο θα φρόντιζε να το αναβαθμίσει  υλικά, ψηφιακά και με το απαιτούμενο σε αριθμό ανθρώπινο δυναμικό. Ακόμη και σήμερα τα περισσότερα σχολεία δεν έχουν internet, δεν έχουν βασικό εξοπλισμό, στερούνται σε προσωπικό καθαριότητας και δεν υπάρχει χρηματοδότηση από τις σχολικές επιτροπές ούτε για τα βασικά πράγματα! 

Συνάδελφοι η υπόθεση των είναι «καθρεφτάκι προς τους ιθαγενείς» και δεν μπορεί να λύσει κανένα πρόβλημα και καμία ανάγκη.

Ανεξαρτήτως από τον αν θα αξιοποιήσουμε ή όχι το voucher, οι εκπαιδευτικοί δεν είμαστε επαίτες: 

Διεκδικούμε αυξήσεις, 13ο&14ο μισθό και σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό στα σχολεία μας προκειμένου να εκσυγχρονίζουμε καθημερινά τη διδασκαλία μας,  αξιοποιώντας όλες τις ψηφιακές δυνατότητες της σύγχρονης κοινωνίας που εντάσσεται το Δημόσιο Σχολείο. 

*Η Εβίτα Νυδριώτη είναι Αναπληρώτρια Νηπιαγωγός, Μέλος του ΔΣ Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. «Ο ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ», Εκλεγμένη με το ψηφοδέλτιο της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Διευθυντές Σχολείων: Ένα “κουβάρι” με τις παρατάσεις των αναπληρώσεων και με την «αλλαγή πλεύσης» στις κρίσεις

Επόμενο άρθρο

Βόλος: Μεθυσμένος οδηγός τραυμάτισε και εγκατέλειψε 14χρονη μαθήτρια

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο

Βόλος: Μεθυσμένος οδηγός τραυμάτισε και εγκατέλειψε 14χρονη μαθήτρια

Εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής: «Καμπανάκι» προς ΥΠΑΙΘ και ΑΣΕΠ για να μην μείνουν εκτός σχολείων

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.