Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
"Ιπτάμενοι" οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης (Σχολικοί Σύμβουλοι)-Πως αιτιολογεί το υπουργείο Παιδείας την κατανομή της επιστημονικής ευθύνης - Newspedia.gr

“Ιπτάμενοι” οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης (Σχολικοί Σύμβουλοι)-Πως αιτιολογεί το υπουργείο Παιδείας την κατανομή της επιστημονικής ευθύνης

Θυμηδία προκάλεσε σε όλο τον εκπαιδευτικό κόσμο η ανακοίνωση της κατανομής  θέσεων Συμβούλων Εκπαίδευσης στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης  και η Κατανομή επιστημονικής ευθύνης.

Οι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης  θα λειτουργούν ως “ιπτάμενοι” κει μετατρέπονται ως επιστήμονες “χταπόδια” με “πλοκάμια” εκατοντάδων χιλιομέτρων, καθώς:

Να δούμε τι θα πει το υπουργείο Οικονομικών όταν θα πρέπει να πληρώνει εκατοντάδες χιλ ευρώ για εκτός έδρας. Ενώ θα τα απέφευγε εάν ήταν όμοροι οι νόμοι.

Πως αιτιολογεί το υπουργείο Παιδείας την κατανομή των Συμβούλων Εκπαίδευσης

Σε ερώτηση του esos προς τον Γενικό Γραμματέα του υπουργείου Παιδείας Αλ. Κόπτση,σχετικά με την κατανομή της  Επιστημονικής ευθύνης  των 800 Συμβούλων Εκπαίδευσης , μας έδωσε την ακόλουθη  εξήγηση:

Τα βασικά κριτήρια που ελήφθησαν υπόψη για την κατανομή των θέσεων Συμβούλων Εκπαίδευσης είναι:

1. Ισοκατανομή του αριθμού των εκπαιδευτικών που θα έχουν υπό την εποπτεία τους οι ΣΕ λόγω των νέων καθηκόντων και αρμοδιοτήτων τους (επιμόρφωση, αξιολόγηση).  Έγινε προσπάθεια η κατανομή να είναι περί τους 200 εκπαιδευτικούς ανά ΣΕ

2. Aριθμός θέσεων ΣΕ. Όπου υπήρχε επαρκής αριθμός ΣΕ κατανεμήθηκαν στην ίδια Διεύθυνση ή Περιφέρεια, όπου υπήρχε μικρός αριθμός ΣΕ διευρύνθηκε η περιοχή αρμοδιότητάς τους με γνώμονα το συνδυαμό της ίσης κατανομής εκπαιδευτικών ανά ΣΕ, της γειτνίασης όπου ήταν δυνατόν
και του τρόπου πρόσβασης-προσέγγισης (συγκοινωνιακή σύνδεση)

3. Θεσμοθέτηση ειδικοτήτων ΣΕ που δεν υπήρχαν έως τώρα και οι οποίες καλύπτουν δύο και τρεις ή και περισσότερες Περιφέρειες

Να σημειωθεί πως αυξήθηκαν οι θέσεις ΣΕ από 540 σε 800 με στόχο την όσο το δυνατόν καλύτερη εκπαιδευτική -παιδαγωγική – επιστημονική καθοδήγηση και υποστήριξη  προς το γενικότερο όφελος της εκπαίδευσης”.

Χαρακτηριστικό παραδείγματα κατανομής επιστημονικής ευθύνης των Συμβούλων Εκπαίδευσης

Προβλέπεται, μία (1) θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης ΠΕ11 – ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ με έδρα τη Διεύθυνση Δ.Ε. Βοιωτίας και περιοχή αρμοδιότητας τις Διευθύνσεις Δ.Ε. και Π.Ε. Βοιωτίας, Ευρυτανίας, Φθιώτιδας και Φωκίδας.

Παρατηρώντας τον χάρτη της χώρας, εύκολα διαπιστώνει κανείς  πως το λογικό είναι η θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης να έχει έδρα τη Διεύθυνση Δ.Ε. Φθιώτιδας… Και λογιστικά να το δει κανείς η παραπάνω επιλογή είναι πιο συμφέρουσα για το ελληνικό δημόσιο από απόψεως αποζημίωσης για εκτός έδρας μετακίνηση.

Στην Περιφερειακή Διεύθυνση  Στερεάς Ελλάδας προβλέπονται  5 θέσεις Συμβούλων ΦΙΛΟΛΟΓΩΝ . Και ερχόμαστε στην καταπληκτική κατανομή των εδρών:  1 θέση στη Φθιώτιδα, 2 θέσεις στην Εύβοια, 1 θέση στη Φωκιδα αναλαμβάνοντας και μέρος της Βοιωτίας και το πανέξυπνο: 1 θέση στην Ευρυτανία αναλαμβάνοντας και μερος της Βοιωτίας. Διαπίστωση : Καμμία έδρα Συμβούλου Φιλολόγων στη Βοιωτία .

Οι δύο  θέσεις Συμβούλων σε έξι νομούς (Έβρος, Ροδόπη, Ξάνθη, Καβάλα, Δράμα, Σέρρες) ορίστηκαν

Η  απόσταση Καβάλα-Δίκαια είναι 293 χλμ(!!).

Στις Σέρρες δίνεις Ξάνθη και Ροδόπη. Απόσταση Σέρρες-Οργάνη 225 χλμ. (με λίγο βουνό).
Δηλαδή πόση σοφία ήθελε να βάλεις τη μια έδρα Κομοτηνή και την άλλη Καβάλα με περιοχές ευθύνης Έβρος, Ροδόπη, Ξάνθη και Καβάλα, Δράμα, Σέρρες;

Μία (1) θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης με έδρα τη Διεύθυνση Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης και περιοχή αρμοδιότητας τις Διευθύνσεις Δ.Ε. και Π.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Κιλκίς, Σερρών, Έβρου, Ροδόπης, Ξάνθης, Καβάλας και Δράμας.

Μία (1) θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης με έδρα τη Διεύθυνση Δ.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης και περιοχή αρμοδιότητας τις Διευθύνσεις Δ.Ε. και Π.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης, Πιερίας, Χαλκιδικής, Λέσβου, Χίου και Σάμου.

Μία (1) θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης με έδρα τη Διεύθυνση Π.Ε. Αργολίδας και περιοχή αρμοδιότητας τη Διεύθυνση Π.Ε. Αργολίδας και μέρος της Διεύθυνσης Π.Ε. Α ́ Αθήνας.
 
Μία (1) θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης με έδρα τη Διεύθυνση Δ.Ε. Δ ́ Αθήνας και περιοχή αρμοδιότητας τις Διευθύνσεις Δ.Ε. Δ ́ Αθήνας και Δωδεκανήσου.

Μία (1) θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης με έδρα τη Διεύθυνση Δ.Ε. Πειραιά και περιοχή αρμοδιότητας τις Διευθύνσεις Δ.Ε. Πειραιά και Κυκλάδων.

Μία (1) θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης με έδρα τη Διεύθυνση Δ.Ε. Αχαΐας και περιοχή αρμοδιότητας τις Διευθύνσεις Δ.Ε. Αχαΐας, Ηλείας, Κεφαλληνίας, Ζακύνθου και Φωκίδας.

Μία (1) θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης με έδρα τη Διεύθυνση Δ.Ε. Κοζάνης και περιοχή αρμοδιότητας τις Διευθύνσεις Δ.Ε. Κοζάνης, Γρεβενών, Καστοριάς, Φλώρινας, Πιερίας και Ιωαννίνων.

Μία (1) θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης με έδρα τη Διεύθυνση Δ.Ε. Άρτας και περιοχή αρμοδιότητας τις Δι- ευθύνσεις Δ.Ε. Άρτας, Θεσπρωτίας, Πρέβεζας, Κέρκυρας, Λευκάδας Αιτωλοακαρνανίας και Ευρυτανίας.

Μία (1) θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης με έδρα τη Διεύθυνση Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης και περιοχή αρμοδιότητας τις Διευθύνσεις Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσα- λονίκης και Λέσβου.

Μία (1) θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης με έδρα τη Διεύθυνση Δ.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης και περιοχή αρ- μοδιότητας τις Διευθύνσεις Δ.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης, Χίου και Σάμου.

Μία (1) θέση Συμβούλου Εκπαίδευσης με έδρα τη Διεύθυνση Δ.Ε. Φθιώτιδας, και περιοχή αρμοδιότητας τις Διευθύνσεις Δ.Ε. Φθιώτιδας, Καρδίτσας και Ανατολικής Αττικής.

Exit mobile version