Η κυβέρνηση πάει με σπασμένα τα φρένα στην καταπάτηση ακόμα και στοιχειωδών δικαιωμάτων μας
Παρουσιάζουμε ένα εύστοχο σχόλιο που αλιεύσαμε από το fb του Manolis Savorianakis αναφορικά με τους και τους όρους που θεσπίζονται στα σχολεία
H υπουργάρα μας, ημών των εκπαιδευτικών, Κεραμέως, προβάλλει στις γνωστές στημένες τηλεοπτικές συνεντεύξεις της ως ένα από τα τρομερά επιτεύγματά της τη δημιουργία στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Επειδή κανείς από τους “δημοσιογράφους” που παίζουν το ρόλο της γλάστρας στα αυτοεγκωμιαστικά παραληρήματα της υπουργού δεν έθεσε κάποια ζητηματάκια, ας τα πούμε εδώ:
1. Η παροχή υπερωριακής εργασίας από τους εκπαιδευτικούς σε αυτές τις δραστηριότητες δε θα συνεπάγεται κάποια χρηματική αμοιβή. Με άλλα λόγια, στην ήπειρο του …Διαφωτισμού, μία κυβέρνηση επισήμως θεσπίζει τη δωρεάν παροχή εργασίας, με αντάλλαγμα μια καλύτερη ατομική αξιολόγηση, γενικώς και αορίστως.
2. Ο προαιρετικός χαρακτήρας της συγκεκριμένης δραστηριότητας ουδόλως αναιρεί τη χυδαία παραβίαση ακόμα και των αστικών αρχών για την παροχή εργασίας. Στα ιδιωτικά σχολεία δε, είναι προκλητικό να μιλάμε για προαιρετική δραστηριότητα, καθώς οι απολύσεις (πάλι με νόμο Κεραμέως) έχουν πλήρως απελευθερωθεί, οπότε οποιαδήποτε προαιρετική δραστηριότητα είναι de facto υποχρεωτική. Σε διαφορετική περίπτωση “Περάστε από το λογιστήριο”. Ήδη έχουμε δει σε κάποια ιδιωτικά σχολεία, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, πώς αντιμετωπίζονται οι εκπαιδευτικοί που αρνούνται την …προαιρετική μείωση του ωραρίου τους ή αξιοποιούν το δικαίωμα στην …προαιρετική εννιάμηνη άδεια ανατροφής.
3. Όσοι είμαστε στην εκπαίδευση ξέρουμε ότι πάρα πολλοί δημόσιοι εκπαιδευτικοί, με πραγματικά δική τους βούληση παρέχουν έργο πέρα από το διδακτικό τους ωράριο (θεατρικές ομάδες, προετοιμασία για ρητορικούς αγώνες, κινηματογραφικές ομάδες κ.λπ.). Πρόκειται για συναδέλφους που πραγματικά νιώθουν πως κάθετι που ωφελεί τα παιδιά κατ΄ ουσίαν, δεν περιορίζεται από κανένα θεσμικό πλαίσιο. Άλλο, όμως, η ανιδιοτελής διάθεση προσφοράς στα παιδιά και άλλο η κατ΄ ουσίαν θεσμοθέτηση της δωρεάν παροχής εργασίας και η μετατροπή των εκπαιδευτικών ομίλων σε πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ των “κολλητών” της διεύθυνσης για μια θεσούλα στο διευθυντικό προσωπικό του σχολείου ή την κατάληψη θέσης ευθύνης σε επίπεδο διεύθυνσης εκπαίδευσης.
Η κυβέρνηση πάει με σπασμένα τα φρένα στην καταπάτηση ακόμα και στοιχειωδών δικαιωμάτων μας. Μόνο εμείς μπορούμε να την σταματήσουμε και πρέπει να την σταματήσουμε.
(ΟΔΗΓΙΕΣ) – Πώς θα πάρετε ολόκληρο το ποσό
Η κυβέρνηση πάει με σπασμένα τα φρένα στην καταπάτηση ακόμα και στοιχειωδών δικαιωμάτων μας
Παρουσιάζουμε ένα εύστοχο σχόλιο που αλιεύσαμε από το fb του Manolis Savorianakis αναφορικά με τους και τους όρους που θεσπίζονται στα σχολεία
H υπουργάρα μας, ημών των εκπαιδευτικών, Κεραμέως, προβάλλει στις γνωστές στημένες τηλεοπτικές συνεντεύξεις της ως ένα από τα τρομερά επιτεύγματά της τη δημιουργία στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Επειδή κανείς από τους “δημοσιογράφους” που παίζουν το ρόλο της γλάστρας στα αυτοεγκωμιαστικά παραληρήματα της υπουργού δεν έθεσε κάποια ζητηματάκια, ας τα πούμε εδώ:
1. Η παροχή υπερωριακής εργασίας από τους εκπαιδευτικούς σε αυτές τις δραστηριότητες δε θα συνεπάγεται κάποια χρηματική αμοιβή. Με άλλα λόγια, στην ήπειρο του …Διαφωτισμού, μία κυβέρνηση επισήμως θεσπίζει τη δωρεάν παροχή εργασίας, με αντάλλαγμα μια καλύτερη ατομική αξιολόγηση, γενικώς και αορίστως.
2. Ο προαιρετικός χαρακτήρας της συγκεκριμένης δραστηριότητας ουδόλως αναιρεί τη χυδαία παραβίαση ακόμα και των αστικών αρχών για την παροχή εργασίας. Στα ιδιωτικά σχολεία δε, είναι προκλητικό να μιλάμε για προαιρετική δραστηριότητα, καθώς οι απολύσεις (πάλι με νόμο Κεραμέως) έχουν πλήρως απελευθερωθεί, οπότε οποιαδήποτε προαιρετική δραστηριότητα είναι de facto υποχρεωτική. Σε διαφορετική περίπτωση “Περάστε από το λογιστήριο”. Ήδη έχουμε δει σε κάποια ιδιωτικά σχολεία, κατά τους καλοκαιρινούς μήνες, πώς αντιμετωπίζονται οι εκπαιδευτικοί που αρνούνται την …προαιρετική μείωση του ωραρίου τους ή αξιοποιούν το δικαίωμα στην …προαιρετική εννιάμηνη άδεια ανατροφής.
3. Όσοι είμαστε στην εκπαίδευση ξέρουμε ότι πάρα πολλοί δημόσιοι εκπαιδευτικοί, με πραγματικά δική τους βούληση παρέχουν έργο πέρα από το διδακτικό τους ωράριο (θεατρικές ομάδες, προετοιμασία για ρητορικούς αγώνες, κινηματογραφικές ομάδες κ.λπ.). Πρόκειται για συναδέλφους που πραγματικά νιώθουν πως κάθετι που ωφελεί τα παιδιά κατ΄ ουσίαν, δεν περιορίζεται από κανένα θεσμικό πλαίσιο. Άλλο, όμως, η ανιδιοτελής διάθεση προσφοράς στα παιδιά και άλλο η κατ΄ ουσίαν θεσμοθέτηση της δωρεάν παροχής εργασίας και η μετατροπή των εκπαιδευτικών ομίλων σε πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ των “κολλητών” της διεύθυνσης για μια θεσούλα στο διευθυντικό προσωπικό του σχολείου ή την κατάληψη θέσης ευθύνης σε επίπεδο διεύθυνσης εκπαίδευσης.
Η κυβέρνηση πάει με σπασμένα τα φρένα στην καταπάτηση ακόμα και στοιχειωδών δικαιωμάτων μας. Μόνο εμείς μπορούμε να την σταματήσουμε και πρέπει να την σταματήσουμε.
(ΟΔΗΓΙΕΣ) – Πώς θα πάρετε ολόκληρο το ποσό