Πώς να μάθουμε στα παιδιά να λένε «όχι» αλλά και να ακούν το «όχι» των άλλων, χτίζοντας λειτουργικές κοινωνικές σχέσεις
Η κοινωνικοποίηση ενός ξεκινά ήδη με τον ερχομό του στη ζωή. Στην αρχή περιορίζεται στους γονείς-φροντιστές του, όσο όμως μεγαλώνει ανοίγει ο κύκλος των κοινωνικών επαφών του, με την παρουσία περισσότερων μελών της οικογένειας, συγγενών και φίλων να γίνεται ολοένα και πιο αισθητή.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Πώς να μάθουμε στα παιδιά να λένε «όχι» αλλά και να ακούν το «όχι» των άλλων, χτίζοντας λειτουργικές κοινωνικές σχέσεις
Η κοινωνικοποίηση ενός ξεκινά ήδη με τον ερχομό του στη ζωή. Στην αρχή περιορίζεται στους γονείς-φροντιστές του, όσο όμως μεγαλώνει ανοίγει ο κύκλος των κοινωνικών επαφών του, με την παρουσία περισσότερων μελών της οικογένειας, συγγενών και φίλων να γίνεται ολοένα και πιο αισθητή.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Πώς να μάθουμε στα παιδιά να λένε «όχι» αλλά και να ακούν το «όχι» των άλλων, χτίζοντας λειτουργικές κοινωνικές σχέσεις
Η κοινωνικοποίηση ενός ξεκινά ήδη με τον ερχομό του στη ζωή. Στην αρχή περιορίζεται στους γονείς-φροντιστές του, όσο όμως μεγαλώνει ανοίγει ο κύκλος των κοινωνικών επαφών του, με την παρουσία περισσότερων μελών της οικογένειας, συγγενών και φίλων να γίνεται ολοένα και πιο αισθητή.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Πώς να μάθουμε στα παιδιά να λένε «όχι» αλλά και να ακούν το «όχι» των άλλων, χτίζοντας λειτουργικές κοινωνικές σχέσεις
Η κοινωνικοποίηση ενός ξεκινά ήδη με τον ερχομό του στη ζωή. Στην αρχή περιορίζεται στους γονείς-φροντιστές του, όσο όμως μεγαλώνει ανοίγει ο κύκλος των κοινωνικών επαφών του, με την παρουσία περισσότερων μελών της οικογένειας, συγγενών και φίλων να γίνεται ολοένα και πιο αισθητή.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Πώς να μάθουμε στα παιδιά να λένε «όχι» αλλά και να ακούν το «όχι» των άλλων, χτίζοντας λειτουργικές κοινωνικές σχέσεις
Η κοινωνικοποίηση ενός ξεκινά ήδη με τον ερχομό του στη ζωή. Στην αρχή περιορίζεται στους γονείς-φροντιστές του, όσο όμως μεγαλώνει ανοίγει ο κύκλος των κοινωνικών επαφών του, με την παρουσία περισσότερων μελών της οικογένειας, συγγενών και φίλων να γίνεται ολοένα και πιο αισθητή.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Πώς να μάθουμε στα παιδιά να λένε «όχι» αλλά και να ακούν το «όχι» των άλλων, χτίζοντας λειτουργικές κοινωνικές σχέσεις
Η κοινωνικοποίηση ενός ξεκινά ήδη με τον ερχομό του στη ζωή. Στην αρχή περιορίζεται στους γονείς-φροντιστές του, όσο όμως μεγαλώνει ανοίγει ο κύκλος των κοινωνικών επαφών του, με την παρουσία περισσότερων μελών της οικογένειας, συγγενών και φίλων να γίνεται ολοένα και πιο αισθητή.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Πώς να μάθουμε στα παιδιά να λένε «όχι» αλλά και να ακούν το «όχι» των άλλων, χτίζοντας λειτουργικές κοινωνικές σχέσεις
Η κοινωνικοποίηση ενός ξεκινά ήδη με τον ερχομό του στη ζωή. Στην αρχή περιορίζεται στους γονείς-φροντιστές του, όσο όμως μεγαλώνει ανοίγει ο κύκλος των κοινωνικών επαφών του, με την παρουσία περισσότερων μελών της οικογένειας, συγγενών και φίλων να γίνεται ολοένα και πιο αισθητή.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Πώς να μάθουμε στα παιδιά να λένε «όχι» αλλά και να ακούν το «όχι» των άλλων, χτίζοντας λειτουργικές κοινωνικές σχέσεις
Η κοινωνικοποίηση ενός ξεκινά ήδη με τον ερχομό του στη ζωή. Στην αρχή περιορίζεται στους γονείς-φροντιστές του, όσο όμως μεγαλώνει ανοίγει ο κύκλος των κοινωνικών επαφών του, με την παρουσία περισσότερων μελών της οικογένειας, συγγενών και φίλων να γίνεται ολοένα και πιο αισθητή.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες