Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Ζέττα Μακρή για παράλληλη στήριξη: Το ποσοστό κάλυψης ξεπερνά το 90% - Newspedia.gr

Ζέττα Μακρή για παράλληλη στήριξη: Το ποσοστό κάλυψης ξεπερνά το 90%

Διάδωσέ το

Σε δήλωση προχώρησε η Υφυπουργός Παιδείας κ. Ζέττα Μακρή για την παράλληλη στήριξη.  Η κα. Μακρή στη δήλωσή της σημειώνει ότι “οι ισχύουσες διατάξεις και οι επιστημονικές οδηγίες ως προς την παράλληλη στήριξη επιτρέπουν, αν δεν επιβάλλουν, υπό προϋποθέσεις, την ταυτόχρονη υποστήριξη περισσοτέρων του ενός μαθητών από έναν εκπαιδευτικό” και ότι “το ποσοστό κάλυψης  ξεπερνά το 90%”

Η δήλωση της υφυπουργού Παιδείας για την παράλληλη στήριξη

Στην συγκυβέρνηση των μηδενικών διορισμών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση, στην συγκυβέρνηση, η οποία επένδυε στην μικροπολιτική σκοπιμότητα, αδιαφορώντας για την ουσία της εκπαιδευτικής διαδικασίας, σύμφωνα με τις σύγχρονες απαιτήσεις, απαντούμε με πράξεις.

Στηρίζουμε και ενδυναμώνουμε τα παιδιά μας, που έχουν ανάγκη υποστήριξης, στελεχώνοντας τα σχολεία με εκπαιδευτικούς, εξαιρετικά καταρτισμένους και εξειδικευμένους.

Ειδικότερα, σε ό,τι αφορά τον νομό μας, από τον οποίο ξεκινώ αλλά δεν θα περιοριστώ: στην παράλληλη στήριξη της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης του Ν. Μαγνησίας (Α’ και Β’ Μαγνησίας), είχαν δηλωθεί, ηλεκτρονικά, στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΟΠΣΥΔ), 92 κενά στα Δημοτικά Σχολεία και 13 κενά στα Νηπιαγωγεία. Έχουν προσληφθεί 75 Δάσκαλοι και 11 Νηπιαγωγοί, εκ των οποίων οι 3 καλύπτουν τις ανάγκες σε Braille και 1 στη νοηματική.

Πλέον των ανωτέρω, έχουμε προσλάβει και 17 εκπαιδευτικούς σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ), 14 στην Α’ Μαγνησίας και 3 στην Β’ Μαγνησίας. Τα στοιχεία αυτά αφορούν αποκλειστικά την α’ φάση προσλήψεων και η β’ φάση, που αναμένεται να ολοκληρωθεί εντός των επόμενων ημερών, θα καλύψει πλήρως τα κενά.

Για να υπάρχει ένα μέτρο σύγκρισης, τα ποσοστά προσλήψεων εκπαιδευτικού προσωπικού για την παράλληλη στήριξη, κατά τα έτη συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ ανέρχονταν, μετά βίας, στο μισό σε σχέση με τις εγκρίσεις, πολύ περιορισμένες σε αριθμό, μόλις το 1/3 των σημερινών. Ενδεικτικά, αναφέρω ότι για το διδακτικό έτος 2016-2017, οι προσλήψεις εκπαιδευτικών για την παράλληλη στήριξη, άγγιζαν, περίπου, τους 2.645 (ποσοστό κάλυψης: 47,2%). Το ποσοστό κάλυψης επί των ημερών μας ξεπερνά το 90% όταν μάλιστα οι ανάγκες έχουν τριπλασιασθεί και έχουμε φθάσει σε απόλυτους αριθμούς εγκρίσεων της τάξης των 19.500 περίπου.

Μόνο άνθρωποι που έχουν πλήρη άγνοια του τρόπου λειτουργίας της εκπαιδευτικής διαδικασίας εξαντλούν την κριτική τους βασιζόμενοι στους αριθμούς. Οι παροικούντες στην Ιερουσαλήμ γνωρίζουν ότι οι ισχύουσες διατάξεις και οι επιστημονικές οδηγίες ως προς την παράλληλη στήριξη επιτρέπουν, αν δεν επιβάλλουν, υπό προϋποθέσεις, την ταυτόχρονη υποστήριξη περισσοτέρων του ενός μαθητών από έναν εκπαιδευτικό. Επίσης, η παράλληλη στήριξη, και μόνον σύμφωνα με τη γνωμάτευση-εισήγηση του οικείου ΚΕΔΑΣΥ, συνήθως, απαιτεί απασχόληση ωρών ή ημερών και οι εκπαιδευτικοί παρέχουν τις υπηρεσίες τους, ως οφείλουν, σε περισσότερες από μία σχολικές μονάδες μέχρι να συμπληρώσουν το ωράριό τους.

Εν κατακλείδι, ενημερώνω ότι ο αριθμός των εκπαιδευτικών παράλληλης στήριξης, οι οποίοι προσελήφθησαν στα τέλη Αυγούστου είναι, αναλογικά, ο μεγαλύτερος στα χρονικά. Παρόλα αυτά, εάν για διαφόρους λόγους προκύψει κάποιο κενό εκπαιδευτικού παράλληλης στήριξης κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς, (π.χ. για λόγους αδειοδότησης, εγκυμοσύνης της εκπαιδευτικού, ασθένειας κ.λπ.) τότε αυτό το κενό καλύπτεται, αμέσως, πάντα με ευθύνη του αντίστοιχου Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Αυτά για την αποκατάσταση της αλήθειας, με αριθμούς και στοιχεία, με πλήρη επίγνωση της ευθύνης μας για τα εκπαιδευτικά θέματα και της υποχρέωσης μας να ενημερώνουμε τους πολίτες. Έγκυρα, υπεύθυνα, ειλικρινά!

Ολόκληρη η δήλωση εδώ

Δείτε επίσης:

Θεσσαλία: Αναστολή λειτουργίας Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων

Αξιολόγηση – Συντονιστές: Η έκθεση αξιολόγησης με τις επτά λέξεις – άλλο σχολείο 5αρι και άλλο 10αρι για το ίδιο

Ενισχυτική Διδασκαλία στα Γυμνάσια για το σχολικό έτος 2022 -2023

Βρείτε τη σελίδα στο facebook freshedu

Exit mobile version