Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Ε.Ε.: "Παράθυρο" για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης - Newspedia.gr

Ε.Ε.: “Παράθυρο” για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης

Παρά την αρχική πρόταση για απαγόρευση πώλησης νέων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035, με επιτρεπόμενη μόνο την πώληση ηλεκτρικών οχημάτων, νέα τροποποίηση αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο για τη χρήση νέων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης ακόμα και μετά το 2035.

“Παράθυρο” για τη συνέχιση της χρήσης οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης και μετά το 2035, με χρήση ανανεώσιμων καυσίμων, άνοιξε το Συμβούλιο των Υπουργών Περιβάλλοντος της ΕΕ.

Συγκεκριμένα, ενώ η αρχική πρόταση που είχε υιοθετήσει και το ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο προέβλεπε την απαγόρευση πώλησης νέων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035, (άρα επιτρέπονταν μόνο ηλεκτρικά οχήματα), η τροποποίηση που υιοθετήθηκε από το Συμβούλιο στην τελευταία του συνεδρίαση καλεί την Επιτροπή να υποβάλει πρόταση για τη δημιουργία πλαισίου που θα περιλαμβάνει και τη χρήση νέων οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μετά το 2035, εφόσον χρησιμοποιούν αποκλειστικά ουδέτερα καύσιμα.

Το Συμβούλιο καλεί επίσης την Επιτροπή να αξιολογήσει το 2026 την αποτελεσματικότητα και τις επιπτώσεις του Κανονισμού, λαμβάνοντας υπόψη τις τεχνολογικές εξελίξεις στα υβριδικά αυτοκίνητα (plug-in hybrid), την παράμετρο του κόστους και της κοινωνικής δικαιοσύνης (δεδομένου ότι επί του παρόντος τα ηλεκτρικά οχήματα είναι ακριβότερα από τα συμβατικά και συνεπώς μη προσιτά στο μέσο καταναλωτή).

Κατά τις πληροφορίες, οι τροποποιήσεις υιοθετήθηκαν μετά από πρόταση της Γερμανίας ενώ θετική ήταν η πρώτη αντίδραση της FuelsEurope που εκπροσωπεί την ευρωπαϊκή βιομηχανία διύλισης.

Τα ανανεώσιμα καύσιμα παράγονται με πρώτη ύλη αγροτικά απόβλητα, βιομάζα, διοξείδιο του άνθρακα που δεσμεύεται από την ατμόσφαιρα κ.α. και όχι με την επεξεργασία ορυκτών υδρογονανθράκων. Συνεπώς οι ρύποι που εκπέμπονται στην ατμόσφαιρα από την καύση τους δεν αυξάνουν τις συνολικές εκπομπές.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ
 

Exit mobile version