Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Εργαστήρια δεξιοτήτων: Αιτήσεις εκπαιδευτικών για νέα επιμορφωτική περίοδο - Newspedia.gr

Εργαστήρια δεξιοτήτων: Αιτήσεις εκπαιδευτικών για νέα επιμορφωτική περίοδο

Διάδωσέ το

Εργαστήρια δεξιοτήτων: Ξεκινάει η 5η Επιμορφωτική Περίοδος του προγράμματος “Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στις δεξιότητες μέσω εργαστηρίων” (MIS 5092064) που υλοποιείται μέσω του ΟΠΣ επιμόρφωσης» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ), στην ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα και απευθύνεται σε εν ενεργεία μόνιμους και αναπληρωτές/τριες εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ

Η διαδικασία υποβολής αίτησης αποτελείται από τρία στάδια:

α) Εγγραφή και είσοδο στο μητρώο του ΙΕΠ, https://www.iep.edu.gr/services/mitroo/login.php
β) Συμπλήρωση προσωπικών στοιχείων (Μενού Portfolio ➔ Καρτέλα «Προσωπικά Στοιχεία»)
γ) Από το μενού Αιτήσεις επιλέγουμε την αίτηση συμμετοχής στο πρόγραμμα επιμόρφωσης ➔ Συμπλήρωση απογραφικού δελτίου εισόδου (το οποίο βρίσκεται μαζί με στην αίτηση) ➔ Υποβολή αίτησης συμμετοχής στο πρόγραμμα επιμόρφωσης.

Προσοχή: Παράλειψη ενός σταδίου σημαίνει μη συμμετοχή στο πρόγραμμα.

Διαβάστε επίσης:

Εργαστήρια Δεξιοτήτων και αξιολόγηση μαθητών

Αξιολόγηση Μαθητών/Μαθητριών στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Λόγω του ιδιαίτερου χαρακτήρα τους, για την αξιολόγηση της επίδοσης των μαθητών/μαθητριών στα Εργαστήρια Δεξιοτήτων δίνεται έμφαση στην περιγραφική  αξιολόγηση και στη σύνταξη φακέλου επιτευγμάτων  (portfolio) από την μαθήτρια και τον μαθητή. Συγκεκριμένα, η διαδικασία αξιολόγησης των δεξιοτήτων  λειτουργεί διαμορφωτικά και αναδεικνύει τις προτεραιότητες που θα πρέπει να τεθούν κατά τον σχεδιασμό των  Σχεδίων Δράσης της Σχολικής Μονάδας. 

Οι αξιολογήσεις διεξάγονται ανά τρίμηνο/τετράμηνο  και ανά Θεματική Ενότητα και έχουν διττό στόχο: την  αξιολόγηση της εφαρμογής του Προγράμματος Καλλιέργειας Δεξιοτήτων και την αξιολόγηση της ανάπτυξης  δεξιοτήτων των μαθητριών και των μαθητών. 

Ο ατομικός φάκελος μαθήτριας/μαθητή ( portfolio): 

(α) παραδίδεται στη μαθήτρια και στον μαθητή ως  προσωπικό τους αρχείο, 

(β) αποτελεί υλικό ενημέρωσης και συμβουλευτικής  προς τους γονείς/κηδεμόνες στο πλαίσιο προγραμματισμένων συναντήσεων για την ενημέρωσή τους, 

(γ) είναι διαγνωστικό μέσο ως ένα συμπεριληπτικό  εργαλείο αποτύπωσης των επιτεύξεων και των εμποδίων επίτευξης καθώς και του μαθησιακού προφίλ κάθε  μαθήτριας και μαθητή, 

(δ) μπορεί να περιλαμβάνει εναλλακτικές προσεγγίσεις  αξιολόγησης, όπως είναι η αυτοαξιολόγηση και η ετερο αξιολόγηση στην ομάδα, και πεδία συγκρότησης του  σχολικού βιογραφικού της μαθήτριας και του μαθητή.

Τα στοιχεία του ατομικού φάκελου της μαθήτριας και του μαθητή από τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων, μπορεί να  συνεκτιμώνται σε αξιολογικές διαδικασίες μαθησιακού προφίλ, κατά τη διαδικασία σύστασης Εξατομικευμένου  Προγράμματος Εκπαίδευσης (ΕΠΕ), κατά τη Συμβουλευτική Επαγγελματική Σταδιοδρομία και σε όποια άλλη ενέρ γεια εξατομικευμένου παιδαγωγικού σχεδιασμού. 

Στο φάκελο επιτευγμάτων (portfolio) τηρείται φύλλο προόδου δεξιοτήτων του/της μαθητή/τριας ανά θεματική  ενότητα

Το υπόδειγμα συμπληρώνεται ως εξής: 

Α. Ο/η εκπαιδευτικός εξετάζει τους στόχους (κύκλοι δεξιοτήτων) που θέτει το πρόγραμμα που έχει επιλέξει για  την εκάστοτε θεματική ενότητα. 

Β. Επιλέγει τις δεξιότητες που θα αξιολογήσει για κάθε μαθητή/τρια κατά την παιδαγωγική του κρίση και τις δια φοροποιημένες εκπαιδευτικές ανάγκες. 

Γ. Χαρακτηρίζει το επίπεδο επίτευξης/εκδήλωσης σύμφωνα με την τετράβαθμη κλίμακα και τους δείκτες που  υποδεικνύονται στο υπόδειγμα. 

Δ. Ενημερώνει το φύλλο προόδου στη λήξη κάθε θεματικής ενότητας για κάθε μαθητή/τρια ονομάζοντας τη  θεματική/υποθεματική ενότητα (π.χ. Ευ Ζην/Ψυχική Υγεία) και τον τίτλο του προγράμματος που υλοποίησε. 

Δείτε εδώ ένα προτεινόμενο φύλλο προόδου από την ιστοσελίδα του Σ.Ε.Ε Τοζακίδη Ανανία

Διαβάστε εδώ την απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας κας  Ζ. Μακρή

Exit mobile version