Διάδωσέ το
ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
Πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Π.Ε. Νίκαιας
Καθώς εκκίνησε και βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία επιλογής Στελεχών, στην παρούσα εργασία παρουσιάζουμε όλες τις διατάξεις (Ν. 4823/21 και τις τροποποιήσεις αυτού) για την επιλογή και τοποθέτηση Διευθυντών Σχολικών Μονάδων της Α/θμιας Εκπαίδευσης.
Επισημαίνουμε πως κατά την πρώτη εφαρμογή του παρόντος νόμου: α) προηγείται η προκήρυξη των θέσεων των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, των Συμβούλων Εκπαίδευσης, των Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης και των Εποπτών Ποιότητας της Εκπαίδευσης, β) έπεται η προκήρυξη των θέσεων των διευθυντών, προϊσταμένων και υποδιευθυντών σχολικών μονάδων και Εργαστηριακών Κέντρων (Ε.Κ.), των υπευθύνων τομέων των Ε.Κ., των Προϊσταμένων των Τμημάτων Εκπαιδευτικών Θεμάτων των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και των Προϊσταμένων των ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. και Κ.Ε.ΠΕ.Α. και γ) ακολουθεί η προκήρυξη των θέσεων των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης και του Προϊσταμένου του Γραφείου Μειονοτικής Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.
Στις επόμενες σελίδες θα βρείτε απαντήσεις στις παρακάτω ενότητες:
Εκπαιδευτική και διδακτική υπηρεσία
Ποιες θέσεις προκηρύσσονται
Δημοσίευση προκήρυξης
Ποια η προθεσμία υποβολής αιτήσεων
Κωλύματα επιλογής
Ποια δικαιολογητικά υποβάλλονται
Προϋποθέσεις επιλογής
Ποια η σύνθεση του Τοπικού Συμβουλίου Επιλογής
Σύνταξη αλφαβητικού πίνακα υποψήφιων Διευθυντών (δεκτοί και μη δεκτοί υποψήφιοι) Ποια κριτήρια μοριοδοτούνται
Κοινοποίηση αξιολογικών μονάδων των υποψήφιων Διευθυντών
Κλήση υποψηφίου για συνέντευξη – Επικουρικός πίνακας
Η διαδικασία της συνέντευξης
Μοριοδότηση της συνέντευξης
Σύνταξη τελικού αξιολογικού πίνακα
Υποβολή δήλωσης προτιμήσεων – Τοποθέτηση
Θητεία Διευθυντών Σχολικών Μονάδων
Τέλος, στο Παράρτημα αυτού του αρχείου θα βρείτε πώς αποδεικνύεται η γνώση ξένης γλώσσας (σελ. 20-29), η γνώση χειρισμού Η/Υ (σελ. 30-35), καθώς και τι ισχύει για την επικύρωση (και μετάφραση) τίτλων, πιστοποιητικών και βεβαιώσεων (σελ. 36), σύμφωνα με τα προβλεπόμενα στις διαδικασίες του ΑΣΕΠ.
Εκπαιδευτική και διδακτική υπηρεσία
Ως εκπαιδευτική υπηρεσία νοείται:
α) η υπηρεσία στη δημόσια και την ιδιωτική εκπαίδευση,
β) η προϋπηρεσία υπό την ιδιότητα του προσωρινού αναπληρωτή ή ωρομισθίου, η οποία υπολογίζεται με αναγωγή στο υποχρεωτικό εβδομαδιαίο ωράριο και
γ) η προϋπηρεσία που αναγνωρίζεται ως εκπαιδευτική, σύμφωνα με την παρ. 5 του άρθρου 23 του Ν. 3699/2008, ήτοι «η προϋπηρεσία των εκπαιδευτικών ΕΑΕ και του ΕΕΠ σε ΣΜΕΑΕ όλων των βαθμίδων, σε νομικά πρόσωπα δημοσίου δικαίου ή σε νομικά πρόσωπα ιδιωτικού δικαίου μη κερδοσκοπικού χαρακτήρα, ή επαγγελματικά εργαστήρια ή εργαστήρια αυτόνομης διαβίωσης στο Ινστιτούτο Αναπτυξιακής Αποκατάστασης (πρώην Ψυχολογικό Κέντρο Βορείου Ελλάδος) και στο κέντρο Ψυχικής Υγιεινής ή στον Εθνικό Οργανισμό Πρόνοιας των εκπαιδευτικών ΕΑΕ και του ΕΕΠ, καθώς και των μόνιμων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που κατέχουν οργανική θέση σε ΣΜΕΑΕ».
Ως διδακτική υπηρεσία νοείται:
α) η άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, σε Ε.Κ., στις Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση Προσφύγων (Δ.Υ.Ε.Π.) που λειτουργούν στις μονάδες αυτές ή ως παραρτήματά τους, καθώς και σε Τμήματα Ένταξης (T.E.), προγράμματα παράλληλης στήριξης και σε προγράμματα για κατ’ οίκον διδασκαλία μαθητών,
β) οι πάσης φύσεως άδειες, οι οποίες σχετίζονται με κύηση, λοχεία και ανατροφή τέκνων, καθώς και οι άδειες της παρ. 8 του άρθρου 50 του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ., ήτοι οι άδειες που έχουν χορηγηθεί στις υπαλλήλους στις οποίες εφαρμόζονται μέθοδοι ιατρικώς υποβοηθούμενης αναπαραγωγής του Ν. 3305/2005,
γ) η άσκηση διδακτικών καθηκόντων σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε.), σε Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Δ.Ι.Ε.Κ.), σε Επαγγελματικές Σχολές Κατάρτισης (Ε.Σ.Κ.), σε Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (Σ.Ε.Κ.), σε ΕΠΑ.Λ. ή Ε.Κ. στο πλαίσιο του μεταλυκειακού έτους-τάξης μαθητείας, σε Τεχνικά Επαγγελματικά Εκπαιδευτήρια (Τ.Ε.Ε.) Α’ και Β’ κύκλου, σε σχολές του Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.), καθώς και σε Μεταλυκειακά Προπαρασκευαστικά Κέντρα, εφόσον η διδακτική υπηρεσία έχει αναγνωριστεί μισθολογικά,
δ) η άσκηση καθηκόντων με την ιδιότητα του Προϊσταμένου ή του εκπαιδευτικού ή του μέλους Ε.Ε.Π. στην Ολομέλεια του ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., στον Σύλλογο Εκπαιδευτικού Προσωπικού Κέντρου Εκπαιδευτικής και Συμβουλευτικής Υποστήριξης (Κ.Ε.Σ.Υ.), ή ως εκπαιδευτικό προσωπικό (Ε.Π.) ή Ε.Ε.Π. σε Κέντρα Διαφοροδιάγνωσης, Διάγνωσης και Υποστήριξης Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΚΕ.Δ.Δ.Υ.) ή Κέντρα Διάγνωσης, Αξιολόγησης και Υποστήριξης (Κ.Δ.Α.Υ.) και
ε) η άσκηση καθηκόντων με την ιδιότητα του Προϊσταμένου ή του Υπεύθυνου Λειτουργίας ή του μέλους της Παιδαγωγικής Ομάδας Κ.Ε.ΠΕ.Α., Κέντρου Εκπαίδευσης για την Αειφορία (Κ.Ε.Α.) ή Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (Κ.Π.Ε.).
Δείτε εδώ ολόκληρο το ενημερωτικό
Διαβάστε επίσης:
Ποιος θέλει να γίνει διευθυντής σχολείου για ψίχουλα και να πάθει βλάβη η υγεία του