Τα Μαθηματικά αποτελούν ένα απαιτητικό γνωστικό πεδίο με ιδιαίτερα δομικά χαρακτηριστικά που σχετίζονται με την ιεραρχική οργάνωση των μαθηματικών δεξιοτήτων, την εξειδικευμένη τυπική γλώσσα που χρησιμοποιείται, την πολλαπλή αναπαράσταση των μαθηματικών εννοιών και τον αφηρημένο χαρακτήρα του μαθηματικού κώδικα επικοινωνίας.
Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.) προσφέρει αυτό το διάστημα τη δυνατότητα αίτησης στο Πρόγραμμα Συμπληρωματικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης «Δυσλεξία και Μαθηματικά – Δυσαριθμησία: Αξιολόγηση και Εκπαιδευτικές Παρεμβάσεις».
Το εκπαιδευτικό αυτό πρόγραμμα περιγράφει τον τρόπο αξιολόγησης και ελέγχου των απαραίτητων αριθμητικών ικανοτήτων και δεξιοτήτων των παιδιών, και παρουσιάζει τρόπους παρέμβασης για την αντιμετώπιση των δυσκολιών που εκδηλώνονται στην ανάπτυξη ορθής μαθηματικής σκέψης και συμπεριφοράς. Αναλύει τη σχέση μεταξύ δυσλεξίας και ειδικής μαθησιακής δυσκολίας στα μαθηματικά, ενώ δίνει ιδιαίτερη έμφαση στους παράγοντες και στις παραμέτρους που επηρεάζουν τη μαθηματική συμπεριφορά και δημιουργούν δυσχέρειες στην κατάκτηση των μαθηματικών δεξιοτήτων και γνώσεων.
Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και σε ειδικούς θεραπευτές και ψυχολόγους.
Κατά τη διάρκεια του 3μηνου Προγράμματος παρέχεται συνεχής εκπαιδευτική υποστήριξη, βασιζόμενη στις Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων, διασφαλίζοντας την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Ακαδημαϊκή Υπεύθυνη του Προγράμματος είναι η Πολυχρόνη Φωτεινή, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήματος Ψυχολογίας Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, η οποία έχει την ευθύνη για τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την παρακολούθηση της ακαδημαϊκής διαδικασίας για το συγκεκριμένο πρόγραμμα.
Απονέμεται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης από το E-Learning του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του ΕΚΠΑ.
Αναλυτικές πληροφορίες για το Πρόγραμμα στη σελίδα: https://elearningekpa.gr/courses/dusleksia-kai-mathhmatika-dusarithmhsia-aksiologhsh-kai-ekpaideutikes-parembaseis