Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Εξ Αποστάσεως Επιμορφωτικό Πρόγραμμα «Παιγνιοθεραπεία: Θεωρητικές Προσεγγίσεις, Πρακτικές Εφαρμογές και Βιωματικές Ασκήσεις» - Newspedia.gr

Εξ Αποστάσεως Επιμορφωτικό Πρόγραμμα «Παιγνιοθεραπεία: Θεωρητικές Προσεγγίσεις, Πρακτικές Εφαρμογές και Βιωματικές Ασκήσεις»

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.) προσφέρει αυτό το διάστημα τη δυνατότητα αίτησης στο Πρόγραμμα Συμπληρωματικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης «Παιγνιοθεραπεία: Θεωρητικές Προσεγγίσεις, Πρακτικές Εφαρμογές και Βιωματικές Ασκήσεις».

Στόχος του Προγράμματος είναι να εκπαιδεύσει, με θεωρητικό και πρακτικό τρόπο, εκπαιδευτικούς, ειδικούς της ψυχικής υγείας και ευρύτερα επαγγελματίες του χώρου της υγείας, αλλά και το ευρύ κοινό, σε θέματα που αφορούν τις πρακτικές παιγνιοθεραπείας που εφαρμόζονται για την αντιμετώπιση ψυχολογικών και άλλων δυσκολιών στην παιδική ηλικία.

Το πρόγραμμα έχει δύο σκέλη: ένα θεωρητικό που καλύπτεται μέσω της ανασκόπησης της σχετικής σύγχρονης βιβλιογραφίας κι ένα πρακτικό που υλοποιείται μέσω παραδειγμάτων από την θεραπευτική πράξη και βιωματικών εισηγήσεων με οπτικοακουστικά μέσα.

Κατά την ανάπτυξη του προγράμματος θα προσδιοριστούν εννοιολογικά και θα περιγραφούν θέματα της παιγνιοθεραπείας που εστιάζουν:

(α) στη σημασία του παιχνιδιού ως κατάλληλο μέσο έκφρασης και επικοινωνίας των παιδιών,

(β) στην περιγραφή των διαδικασιών που χρησιμοποιούν το παιχνίδι ως θεραπευτικό μέσο.

Θα περιγραφούν και θα παρουσιαστούν τόσο οι κατευθυντικές όσο και οι μη-κατευθυντικές προσεγγίσεις στην παιγνιοθεραπεία, αλλά και συγκεκριμένες προσεγγίσεις που εφαρμόζονται για ένα εύρος προβλημάτων, όπως ο αυτισμός και τα προβλήματα στη συμπεριφορά.

Βασικός σκοπός του εκπαιδευτικού αντικειμένου είναι η εκπαίδευση και η εξοικείωση με τα οφέλη της παιγνιοθεραπείας, στο πλαίσιο της επαγγελματικής της χρήσης ως παρέμβασης σε θεραπευτικά ή/και εκπαιδευτικά πλαίσια που εστιάζουν σε προβλήματα της παιδικής ηλικίας, που επιθυμούν να αναβαθμίσουν την ποιότητα ζωής τους και να βελτιώσουν την σωματική, κοινωνική, συναισθηματική και πνευματική κατάσταση και υγεία, σε ένα επιστημονικό πλαίσιο που ορίζεται από το βιο-ψυχο-κοινωνικό μοντέλο προσέγγισης της ψυχικής υγείας.

Κατά τη διάρκεια του 2μηνου Προγράμματος παρέχεται συνεχής εκπαιδευτική υποστήριξη, βασιζόμενη στις Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων, διασφαλίζοντας την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Ακαδημαϊκός Υπεύθυνος του Προγράμματος είναι ο Παπαρρηγόπουλος Θωμάς, Καθηγητής Ψυχιατρικής στην Ιατρική Σχολή του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ο οποίος έχει την ευθύνη για τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την παρακολούθηση της ακαδημαϊκής διαδικασίας για το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Απονέμεται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης από το E-Learning του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του ΕΚΠΑ.

Αναλυτικές πληροφορίες για το Πρόγραμμα στη σελίδα: https://elearningekpa.gr/courses/paigniotherapeia-theoritikes-proseggiseis-praktikes-efarmoges-kai-biomatikes-askiseis

Exit mobile version