Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Εξ Αποστάσεως Επιμορφωτικό Πρόγραμμα «Η Διδασκαλία Ξένων Γλωσσών σε Μαθητές με Δυσλεξία» από το E-Learning του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του ΕΚΠΑ - Newspedia.gr

Εξ Αποστάσεως Επιμορφωτικό Πρόγραμμα «Η Διδασκαλία Ξένων Γλωσσών σε Μαθητές με Δυσλεξία» από το E-Learning του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του ΕΚΠΑ

Το E-Learning του Κέντρου Επιμόρφωσης και Διά Βίου Μάθησης (Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (Ε.Κ.Π.Α.) προσφέρει αυτό το διάστημα τη δυνατότητα αίτησης στο Πρόγραμμα Συμπληρωματικής εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης «Η Διδασκαλία Ξένων Γλωσσών σε Μαθητές με Δυσλεξία». Η έναρξη των μαθημάτων έχει οριστεί στις 23/05/2022.

Πολύ συχνά οι καθηγητές ξένων γλωσσών τόσο στον ιδιωτικό όσο και στο δημόσιο τομέα έχουν να αντιμετωπίσουν το θέμα της ένταξης των μαθητών με δυσλεξία στις τάξεις τους χωρίς να έχουν τις απαραίτητες γνώσεις αλλά και υποστήριξη.

Η άγνοια των χαρακτηριστικών της δυσλεξίας οδηγεί τους καθηγητές στο χαρακτηρισμό των μαθητών ως «τεμπέληδες», «αδιάφορους» ή ακόμα και «χαμηλού νοητικού επιπέδου».

Οι μαθητές αυτοί χωρίς την κατάλληλη υποστήριξη συχνά εγκαταλείπουν την εκμάθηση της ξένης γλώσσας, όταν δεν μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις του προγράμματος σπουδών.

Στόχος του Προγράμματος του εκπαιδευτικού προγράμματος είναι να ενημερώσει τους καθηγητές ξένων γλωσσών για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με δυσλεξία στην εκμάθηση ξένων γλωσσών και να τους διδάξει τρόπους για να διαφοροποιήσουν τη διδασκαλία, ώστε να εντάξουν τους μαθητές αυτούς στην τάξη τους. Παρουσιάζει τις κατάλληλες μεθόδους διδασκαλίας, όπως η πολυαισθητηριακή και η διαφοροποιημένη διδασκαλία, καθώς και τη χρήση της τεχνολογίας στη διδασκαλία. Δίνονται παραδείγματα γραπτού και προφορικού λόγου των μαθητών με δυσλεξία μέσα σε τάξη από μελέτες περιπτώσεων σε διάφορες βαθμίδες εκπαίδευσης, καθώς και παραδείγματα ασκήσεων και υλικού κατάλληλων για τους μαθητές αυτούς. Το πρόγραμμα επίσης περιλαμβάνει τα θέματα της συνεργασίας με τους γονείς και συναδέλφους στο ίδιο σχολείο αλλά και με εξωτερικούς φορείς.

Το Πρόγραμμα απευθύνεται σε καθηγητές ξένων γλωσσών στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα που διδάσκουν μαθητές δημοτικού, γυμνασίου αλλά και τμήματα ενηλίκων, καθώς και σε δασκάλους και καθηγητές ειδικής αγωγής και ψυχολόγους που υποστηρίζουν μαθητές με δυσλεξία.

Κατά τη διάρκεια του 4μηνου Προγράμματος παρέχεται συνεχής εκπαιδευτική υποστήριξη, βασιζόμενη στις Αρχές Εκπαίδευσης Ενηλίκων, διασφαλίζοντας την αποτελεσματικότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.

Ακαδημαϊκοί Υπεύθυνοι του Προγράμματος είναι οι: Πριοβόλου Στέλλα, Ομότιμη Καθηγήτρια του Τμήματος Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και Πολυχρόνη Φωτεινή, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια του Τμήματος Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, οι οποίες έχουν την ευθύνη για τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την παρακολούθηση της ακαδημαϊκής διαδικασίας για το συγκεκριμένο πρόγραμμα.

Απονέμεται Πιστοποιητικό Επιμόρφωσης από το E-Learning του Κ.Ε.ΔΙ.ΒΙ.Μ. του ΕΚΠΑ.

Αναλυτικές πληροφορίες για το Πρόγραμμα μπορείτε να δείτε εδώ

Exit mobile version