Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων για το σχολικό έτος 2022-2023 (ΦΕΚ) - Newspedia.gr

Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων για το σχολικό έτος 2022-2023 (ΦΕΚ)

Διάδωσέ το

Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων για το σχολικό έτος 2022-2023: Δημοσιεύτηκε η υπουργική απόφαση για την οργάνωση και λειτουργία σχολικών κέντρων αντισταθμιστικής εκπαίδευσης ως προς την

Με τον όρο «Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων» (E.Δ.Ε.Μ.) νοείται η παρακολούθηση από τον/ την μαθητή/τρια της Γ’ τάξης Γενικών και Επαγγελματικών Λυκείων, Λυκείων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης  (Ε.Α.Ε.), καθώς και της τέταρτης Δ’ τάξης των Ενιαίων Ει δικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων (ΕΝ.Ε.Ε.ΓΥ.Λ.)  ειδικό ετήσιο πρόγραμμα υποστήριξης στα εξεταζόμενα  στις πανελλαδικές εξετάσεις ειδικά μαθήματα:

1) Ελεύθερο Σχέδιο,

2) Γραμμικό Σχέδιο,

3) Γαλλικά,

4)Γερμανικά, 

5) Ιταλικά,

6) Ισπανικά,

7) Αρμονία, Ακουστική Ικανότητα,  Μουσική Αντίληψη/Γνώση.

Στα τμήματα Ενισχυτικής Διδασκαλίας Ειδικών Μαθημάτων διδάσκουν κατά προτεραιότητα μόνιμοι εκπαιδευτικοί για τη συμπλήρωση του υποχρεωτικού τους ωραρίου σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις.

Στις περιπτώσεις που τα τμήματα δεν καλύπτονται από τους μόνιμους εκπαιδευτικούς, προσλαμβάνονται αναπληρωτές/τριες μειωμένου ωραρίου ή/και ωρομίσθιοι εκπαιδευτικοί με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου  Ορισμένου Χρόνου, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρούσας Απόφασης και με βάση την κείμενη νομοθεσία για την  απασχόληση εκπαιδευτικών, με αμοιβές που αντιστοιχούν  σε εκείνες των αναπληρωτών/τριών μειωμένου ωραρίου  ή/και ωρομισθίων εκπαιδευτικών, με χρήση των μορίων  τους στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες Α’ της Γενικής  Εκπαίδευσης ή στους προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες  Β’ Ειδικής Αγωγής και στους επικουρικούς αυτών, μέχρι  την έκδοση των τελικών πινάκων της Ε.Α.Ε. (παρ. 6 του άρ θρου 63 του ν. 4589/2019), από τους οποίους θα αντληθεί  η αντίστοιχη μοριοδότηση.

Δικαίωμα συμμετοχής στην  Ενισχυτική Διδασκαλία Ειδικών Μαθημάτων έχουν οι εκ παιδευτικοί των κλάδων ΠΕ05/ΠΕ07/ΠΕ34/ΠΕ40/ΠΕ79.01/ ΠΕ08, ΠΕ89.01 (Α’ ανάθεση) και ΠΕ81-με προτεραιότητα  πρώην ΠΕ12.02, ΠΕ89.02 (Β’ ανάθεση) για το Ελεύθερο  Σχέδιο/ΠΕ81-με προτεραιότητα πρώην ΠΕ12.01, ΠΕ12.02,  ΠΕ17.01, ΠΕ17.05, ΠΕ89.01 (Α’ Ανάθεση) και ΠΕ08, ΠΕ89.02  (Β’ ανάθεση) για το Γραμμικό Σχέδιο (προηγούνται οι Α’  Αναθέσεις), που περιλαμβάνονται: 

– στους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης Α’  υποψηφίων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπαίδευσης  

– στους προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης  Β’ και προσωρινούς επικουρικούς αυτών, υποψηφίων  εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.)  καθώς και οι εκπαιδευτικοί κλάδου ΤΕ16 (σε περίπτωση εξάντλησης των υποψηφίων κλάδου ΠΕ79.01) που  περιλαμβάνονται στον τελικό αξιολογικό πίνακα Α’ της  Μουσικής Ειδίκευσης «Θεωρητικά Ευρωπαϊκής Μουσικής» της υπό στοιχεία 1ΓΤ/2020 Προκήρυξης του ΑΣΕΠ. 

Οι ως άνω εκπαιδευτικοί, εφόσον το επιθυμούν, υποβάλλουν ηλεκτρονικά, μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Α/θμιας  και Β/θμιας Εκπ/σης (Ο.Π.ΣΥ.Δ.), αίτηση συμμετοχής για  πρόσληψη σε Σ.Κ.Α.Ε. μίας (1) μόνο Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η υποβολή των αιτήσεων γίνεται  κατόπιν σχετικής πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος που εκδίδεται από τη Διεύθυνση Σπουδών Προγραμμάτων και Οργάνωσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του  Υ.ΠΑΙ.Θ. κάθε σχολικό έτος.

Αναλυτικά η απόφαση εδώ

Δείτε επίσης:

Εγκύκλιος: Οδηγίες για την έναρξη λειτουργίας των σχολείων

Exit mobile version