Οδηγίες εν όψει των εκλογών αιρετών, για την ενημέρωση των στοιχείων εκπαιδευτικών στο MySchool
Νέα ανακοίνωση ενημερώνει για τα βήματα που οφείλουν να ακολουθήσουν οι εκπαιδευτικοί εν όψει της προγραμματιζόμενης διενέργειας των εκλογών για την ανάδειξη των αιρετών εκπροσώπων των εκπαιδευτικών στα Υπηρεσιακά Συμβούλια Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) μέσω ηλεκτρονικής ψηφοφορίας, κατ’ εφαρμογή των διατάξεων του άρθρου 22 του Ν. 4728/2020 (186 Α΄).
Σύμφωνα με όσα αναφέρονται, οφείλει να υπάρξει μέριμνα για την ενημέρωση-επιβεβαίωση των στοιχείων των εκπαιδευτικών (μονίμων και αναπληρωτών), που πρέπει να τηρούνται στo ηλεκτρονικό σύστημα MySchool.
Συγκεκριμένα, πρέπει να επιβεβαιωθούν-ενημερωθούν τα πεδία του Ονοματεπώνυμου, του Πατρώνυμου, του Μητρώνυμου καθώς και αυτό της ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (e-mail), τα οποία αποτελούν όλα απαραίτητα στοιχεία της εκλογικής διαδικασίας.
Σε περίπτωση αναντιστοιχίας, θα πρέπει να διορθωθούν και τα στοιχεία που αφορούν τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης στις οποίες υπάγονται οι εν ενεργεία εκπαιδευτικοί, μόνιμοι και μη.