Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
ΕΛΜΕ Ηρακλείου: Απεργία – αποχή από το σύνολο των διατάξεων της αξιολόγησης - Newspedia.gr

ΕΛΜΕ Ηρακλείου: Απεργία – αποχή από το σύνολο των διατάξεων της αξιολόγησης

Απεργία–αποχή από το σύνολο των διατάξεων της αξιολόγησης ζητά η ΕΛΜΕ Ηρακλείου – Γενική συνέλευση την Πέμπτη 29/9

Κήρυξη – αποχής από το σύνολο των διατάξεων που σχετίζονται άμεσα και έμμεσα με την ζητά από την ΟΛΜΕ η ΕΛΜΕ Ηρακλείου.

Το σωματείο των εκπαιδευτικών εναντιώνεται στους εκπαιδευτικούς ομίλους, τους ενδοσχολικούς συντονιστές και τους μέντορες-εκπαιδευτικούς, τονίζοντας ότι «πρόκειται για τα μέτρα που θα διαβαθμίσουν τους εκπαιδευτικούς σε κατηγορίες (με διαφορετικές αμοιβές, διαφορετικά εκπαιδευτικά και διοικητικά καθήκοντα), θα κατηγοριοποιήσουν τα σχολεία, θα καταργήσουν τη δημοκρατική λειτουργία των συλλόγων, θα μετατρέψουν τους διευθυντές σε Managers και θα εισαγάγουν τα Ιδιωτικο-Οικονομικά κριτήρια στη λειτουργία των σχολείων, όπως επιβεβαιώνουν και τα αποτελέσματα αυτών των αντιδραστικών αναδιαρθώσεων στις χώρες που εφαρμόζονται (πχ Αγγλία)».

Η καλεί παράλληλα σε γενική συνέλευση την Πέμπτη 29/9 και ώρα 7μμ στο 3ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου.

Αναλυτικά η σχετική ανακοίνωση:

Για τα δήθεν καινοτόμα προγράμματα (εκπαιδευτικοί όμιλοι – ενδοσχολικοί συντονιστές – μέντορες)

Η απόφαση του ΥΠΑΙΘ που προβλέπει τη συγκρότηση εκπαιδευτικών ομίλων στις σχολικές μονάδες και τον ορισμό ενδοσχολικών συντονιστών και μεντόρων επιχειρεί να παρέμβει ακόμα περισσότερο στη λειτουργία και το περιεχόμενο του σχολείου, όχι όμως από τη σκοπιά των συμφερόντων των μαθητών και των εκπαιδευτικών.
Και οι τρεις αυτοί θεσμοί εντάσσονται στη διαδικασία της αξιολόγησης τόσο του σχολείου, όσο και του κάθε εκπαιδευτικού χωριστά, στηρίζονται στην απλήρωτη επιπλέον εργασία, καταστρατηγούν το διδακτικό και εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών..

Πρόκειται για τα μέτρα που θα διαβαθμίσουν τους εκπαιδευτικούς σε κατηγορίες (με διαφορετικές αμοιβές, διαφορετικά εκπαιδευτικά και διοικητικά καθήκοντα), θα κατηγοριοποιήσουν τα σχολεία, θα καταργήσουν τη δημοκρατική λειτουργία των συλλόγων, θα μετατρέψουν τους διευθυντές σε Managers και θα εισαγάγουν τα Ιδιωτικο-Οικονομικά κριτήρια στη λειτουργία των σχολείων, όπως επιβεβαιώνουν και τα αποτελέσματα αυτών των αντιδραστικών αναδιαρθώσεων στις χώρες που εφαρμόζονται (πχ Αγγλία).

Επιδιώκουν την πολυδιάσπαση του συλλόγου διδασκόντων σε φατρίες και κυνηγούς μορίων, με υποσχέσεις για πιθανή «εξέλιξη» σε στελέχη της εκπαίδευσης ή μια καλή βάση στην ατομική αξιολόγηση

Εκπαιδευτικοί όμιλοι

Οι εκπαιδευτικοί έχουμε τεράστια εμπειρία από πολιτιστικές, επιστημονικές, αθλητικές πρωτοβουλίες με την ενεργή συμμετοχή των μαθητών μας.

Χιλιάδες συνάδελφοι δε φείδονται χρόνου και μόχθου προκειμένου να δώσουν ζωντάνια σε ένα σχολείο στεγνό, αποκρουστικό πολλές φορές για τους μαθητές.

Δε θα επιτρέψουμε αυτή η προσπάθειά μας να γίνει στοιχείο κατηγοριοποίησης των σχολικών μονάδων και ελαστικοποίησης του ωραρίου εργασίας μας.

Δε θα επιτρέψουμε να εμπεδωθεί ένα καθεστώς απλήρωτης εργασίας.

Ενδοσχολικός συντονιστής

Καθήκον των ενδοσχολικών συντονιστών είναι η «επόπτευση του προγραμματισμού της διδακτέας ύλης», η σύνταξη προγραμματισμού και αποτίμησης των ενεργειών, οι μηνιαίες συνεδριάσεις και οι τουλάχιστον 3 διδασκαλίες που τις παρακολουθούν οι εκπαιδευτικοί των τάξεων/ ειδικοτήτων.

Δηλαδή μια μορφή εκπαιδευτικού «αυθεντίας» ο οποίος θα «αναφέρει» στον διευθυντή/προϊστάμενο.

Είναι ενδεικτικό πάντως της στόχευσης του υπουργείου για προσαρμογή του ελληνικού σχολείου στο πιο σκληρό, ταξικά διαφοροποιημένο σχολείο της Ε.Ε που ήδη εφαρμόζεται σε πολλές χώρες. Στον δρόμο αυτό κινήθηκαν και οι νομοθετικές πρωτοβουλίες όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων.

Παιδαγωγικός σύμβουλος – μέντορας

Η στήριξη του νέου συναδέλφου γινόταν ανέκαθεν από τον σύλλογο διδασκόντων, τα πιο έμπειρα μέλη του, με ένα πνεύμα συναδελφικότητας, προσαρμογής του συναδέλφου στα νέα του καθήκοντα. Αυτή η διαδικασία δεν μπορεί να αντικατασταθεί από κάποια «αυθεντία» με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό ή διάφορα προσόντα, που θα τους προσανατολίζει στο έργο τους.

Το μέτρο του μέντορα αντικειμενικά συνδέεται με τη «διοικητική αξιολόγηση» του νεοδιορισμένου συναδέλφου, όπως συμβαίνει σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, και τη διαδικασία μονιμοποίησής του στη διετία, όπως προβλέπει ο νόμος.

Παράλληλα, ο ορισμός του από τον Διευθυντή της σχολικής μονάδας ακόμα και αν ο συνάδελφος διαφωνεί με αυτό, δημιουργεί μια απαράδεκτη, αυταρχική λογική μέσα στα σχολεία, ενδεικτική των προθέσεων. Στην περίπτωση του αυταρχικού μέτρου της ανάθεσης, οι συνάδελφοι έχουν το αναφαίρετο δικαίωμα της άρνησης.

Καλούμε το Υπουργείο να μην προχωρήσει στην εφαρμογή των παραπάνω αντιδραστικών / αντιπαιδαγωγικών ρυθμίσεων.

Οι Σύλλογοι Διδασκόντων έχουν την εμπειρία, τη βούληση, την επαγγελματική ευσυνειδησία να είναι δίπλα σε όποιο συνάδελφο παραστεί ανάγκη!

Καλούμε τους συναδέλφους:

Οι σύλλογοι διδασκόντων είναι αυτοί που μπορούν με συλλογικό τρόπο να εμπνέουν, να βοηθούν, να στηρίζουν όλους τους συναδέλφους.

Κανείς δεν μπορεί να μας υποχρεώσει, παρά και ενάντια στη θέλησή μας, να αποδεχτούμε αυτές τις θέσεις.

Καλούμε τους/τις διευθυντές/ριες: Να μην προχωρήσουν σε ανάθεση καθηκόντων ενδοσχολικού συντονιστή και μέντορα σε συνάδελφους/ισσες.

Να μην προστρέξουν σε συνεδριάσεις Συλλόγων Διδασκόντων για αυτά τα θέματα.

Καλούμε το Δ.Σ. ΟΛΜΕ:

Το ΔΣ της ΕΛΜΕ προκηρύσσει ΚΑΙ γι’ αυτό το θέμα Γενική συνέλευση την Πέμπτη στις 29/9 και ώρα 7μμ στο 3ο Γενικό Λύκειο Ηρακλείου και καλεί τους συναδέλφους να συμμετέχουν για την οργάνωση της δράσης μας.

Ο κλάδος έχει πείρα. Ενωμένος και αποφασισμένος μπορεί να ακυρώσει την εφαρμογή των αντιεκπαιδευτικών νόμων. 

Exit mobile version