Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Ελληνική PISA: «Οχι» και από τους γονείς - Οδηγεί σε κατηγοριοποίηση σχολείων - Newspedia.gr

Ελληνική PISA: «Οχι» και από τους γονείς – Οδηγεί σε κατηγοριοποίηση σχολείων

Γονείς: Μία ακόμη προσπάθεια του υπουργείου να προχωρήσει στην αξιολόγηση σχολείων κι εκπαιδευτικών, με γνώμονα την τελική κατηγοριοποίηση των σχολείων

«Οχι» στην εξεταστική διαδικασία της λεγόμενηςπου έχει προγραμματιστεί να διεξαχθεί στις 18 Μαϊου σε 600 σχολεία όλης της χώρας, λένε τώρα και οι γονείς των μαθητών.

Η Ανώτατη Συνομοσπονδία Γονένων Μαθητών Ελλάδας () τονίζει σε ανακοίνωσή της ότι «ένας τέτοιου τύπου διαγωνισμός – πολύ περισσότερο ακριβώς μετά το δίχρονο της πανδημίας με όσες συνέπειες αυτή είχε για την εκπαιδευτική διαδικασία , αλλά και για την γνωστική και συναισθηματική κατάσταση των παιδιών- , κατηγοριοποιεί και ενθαρρύνει έναν στείρο ανταγωνισμό και τελικά οδηγεί στην υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης».

Οι γονείς τονίζουν ότι δεν θα επιτρέψουν να γίνουν για μια ακόμη φορά τα παιδιά πειραματόζωα.

Ολη η ανακοίνωση της ΑΣΓΜΕ

Εκφράζουμε την αντίδραση μας σε σχέση με την υπουργική απόφαση της 19ης/4/2022 για τη Συμμετοχή Σχολικών Μονάδων στις Εθνικές Εξετάσεις Διαγνωστικού Χαρακτήρα για τους μαθητές/τριες της ΣΤ’ Τάξης των Δημοτικών Σχολείων και της Γ’ Τάξης των Γυμνασίων για το σχολικό έτους 2021- 2022, που αφορά σεανά τη χώρα.

Αντιλαμβανόμαστε τη συγκεκριμένη απόφαση ως μία ακόμη προσπάθεια του υπουργείου να προχωρήσει στην σχολείων κι εκπαιδευτικών, με γνώμονα την , συγχωνεύσεις και πιθανό κλείσιμό τους.

Ένας τέτοιου τύπου διαγωνισμός – πολύ περισσότερο ακριβώς μετά το δίχρονο της πανδημίας με όσες συνέπειες αυτή είχε για την εκπαιδευτική διαδικασία , αλλά και για την γνωστική και συναισθηματική κατάσταση των παιδιών- , κατηγοριοποιεί και ενθαρρύνει έναν στείρο ανταγωνισμό και τελικά οδηγεί στην υποβάθμιση της δημόσιας εκπαίδευσης,

Οι Σύλλογοι Γονέων δεν θα επιτρέψουμε να γίνουν για μια ακόμη φορά τα παιδιά μας πειραματόζωα, να μετατραπεί η γνώση και η αξία της για το παιδί σε μετρήσιμη δεξιότητα ή multiple choice. Δεν θα φορτώσουμε στα παιδιά μας την ευθύνη για τα κακώς κείμενα της πολύπαθης εκπαίδευσης.

Π

 που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες

Exit mobile version