Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
ΕΚΠΑ: Εκδήλωση για τη συμμετοχή της των γυναικών στην επιστήμη την Παρασκευή - Newspedia.gr

ΕΚΠΑ: Εκδήλωση για τη συμμετοχή της των γυναικών στην επιστήμη την Παρασκευή

Εκδήλωση με τίτλο «Γυναίκες και Κορίτσια στην Επιστήμη» από την Επιτροπή Ισότητας των Φύλων και το Ιστορικό Αρχείο του ΕΚΠΑ

Η Επιτροπή Ισότητας των Φύλων και το Ιστορικό Αρχείο του με αφορμή την 11η Φεβρουαρίου, Διεθνή Ημέρα  
για τη Συμμετοχή των και των Κοριτσιών στην Επιστήμη
, οργανώνουν εκδήλωση με θέμα: «Γυναίκες και Κορίτσια στην Επιστήμη»

Η εκδήλωση θα μεταδοθεί την Παρασκευή, 11 Φεβρουαρίου 2022, ώρα 18.00

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Ομιλίες από: 

• την Άννα Χρονάκη, καθηγήτρια Μαθηματικής Εκπαίδευσης και Aνοιχτών Τεχνολογιών Μάθησης, Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με τίτλο: «Αφαιρώντας το “θηλυκό” στην καρδιά των επιστημών: φεμινιστικές επιστημολογίες και μαθηματική σκέψη στην εκπαίδευση» 

• την καθηγήτρια Μαρία Ρεντετζή, Faculty of Humanities, Social Sciences, and Theology, κάτοχο της έδρας Chair of Science, Technology and Gender Studies, Friedrich-Alexander Universität,  Erlangen-Nürnberg, με τίτλο: «Μαθαίνοντας από το παρελθόν, παλεύοντας για το παρόν: το φύλο στην επιστήμη και τεχνολογία» 

• τους Βαγγέλη Καραμανωλάκη, αναπλ. καθηγητή Νεότερης Ελληνικής Ιστορίας, Τμήμα Ιστορίας και Αρχαιολογίας, και Πρόεδρο του Ιστορικού Αρχείου του Ε.Κ.Π.Α., και  Χάιδω Μπάρκουλα, ΕΔΙΠ, Υπεύθυνη Αρχειακών Συλλογών Ιστορικού Αρχείου  Ε.Κ.Π.Α., με τίτλο: «Η Αγγελική Παναγιωτάτου (1878 – 1954) και η μοναχική διαδρομή της στο Πανεπιστήμιο Αθηνών».

Exit mobile version