Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Εκπαιδευτικοί: 15 μαθητές στο τμήμα – Μέτρα ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων - Newspedia.gr

Εκπαιδευτικοί: 15 μαθητές στο τμήμα – Μέτρα ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων

Παραστάσεις διαμαρτυρίας των ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης Πέμπτη 1/9/2022 στις 12μ. στη Διεύθυνση Δυτικής Θεσσαλονίκης και Παρασκευή 2/9 στις 2.30 μ.μ. στην Περιφερειακή Διεύθυνση.

Η ανακοίνωση

– Να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά με μαζικούς μόνιμους διορισμούς και μαζικές προσλήψεις αναπληρωτών.
– Να ανακοινωθούν όλα τα πραγματικά κενά με προσδιορισμό τους από τους συλλόγους.
– Διαφανείς διαδικασίες, με όλα τα κενά, για όλες τις τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών με βάση δηλώσεις και μόρια.
– Οι Διοικήσεις να καταθέσουν χρονοδιάγραμμα τοποθετήσεων όλων των φάσεων με δικαίωμα ενστάσεων.
– Οι προσωρινές τοποθετήσεις νεοδιόριστων, αποσπασμένων και αναπληρωτών να γίνουν με αιτήσεις και μόρια.
– Να εγκριθούν όλα τα λεγόμενα ολιγομελή στα Σ.Μ.Ε.Α.Ε., στα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ.
– Οι τοποθετήσεις των μονίμων να ολοκληρωθούν και μετά να ακολουθήσει η τοποθέτηση αναπληρωτών.
– Να κοινοποιηθούν και όλα τα κενά κάτω από 12 ώρες. Συμπλήρωση ωραρίου με αιτήσεις και μόρια. Μετακινήσεις σε δύο σχολεία και μόνο σε όμορα.
– Να ανακοινωθούν όλα τα κενά για την ειδική αγωγή με βάση τις προτάσεις των . Να λειτουργήσουν νέα Τμήματα Ένταξης στα σχολεία που εκκρεμούν χρόνια.
– Προσλήψεις τώρα εκπαιδευτικών για όλες τις εκπαιδευτικές δομές (ενισχυτική, πρόσφυγες..)
– 15 μαθητές στο τμήμα – Μέτρα ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων.

The post Εκπαιδευτικοί: 15 μαθητές στο τμήμα – Μέτρα ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων appeared first on Ipaidia.gr.

Exit mobile version