Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Δευτέρα, 16 Ιουνίου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Εκπαιδευτικοί: Πως είναι  δυνατόν σε αυτές τις συνθήκες να  προχωρά ανεμπόδιστα η  ύλη  και να  αφομοιώνεται σωστά;     

25 Φεβρουαρίου, 2022
Σε Alfavita, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Με την  ραγδαία εξάπλωση της  πανδημίας,  με  δεκάδες  μαθητές που  νοσούν με  covid να  απουσιάζουν  εκ περιτροπής από  τα  μαθήματα , πως είναι  δυνατόν να  προχωρά ανεμπόδιστα η  ύλη  και να  αφομοιώνεται σωστά;

Η  πορεία της είναι πολύ  σοβαρό  ζήτημα και  θα  πρέπει   από όσους εμπλέκονται  στην παρακολούθησή της  (Υπουργείο,  ΔΔΕ, συντονιστές ) να αντιμετωπίζεται με  κύρια  κριτήρια  την  ουσιαστική  βοήθεια προς  τους  και την  στήριξη  του εκπαιδευτικού στο  έργο του.
Αυτό  που  όμως γίνεται σήμερα, η αποστολή σε όλα τα σχολεία του ίδιου  mail  με επισυνημμένο  έγγραφο, στο οποίο καταγράφονται τα σχολεία που  καθυστερούν και οριοθετείται χρονικά (με επισήμανση του κεφαλαίου – της ενότητας ή  της   σελίδας    όπου  θα έπρεπε ο εκπαιδευτικός να βρίσκεται) από τον πρόεδρο της επιτροπής παρακολούθησης της ύλης,  εκτιμούμε ότι δεν  υπηρετεί αυτά τα  κριτήρια. Καθίσταται μια   διεκπεραιωτική  πράξη που από  την  μια παραβλέπει ουσιαστικές παραμέτρους που  έχουν να  κάνουν  με  την  διδασκαλία των μαθημάτων και  από  την  άλλη εμπεριέχει (και έτσι  εισπράττεται  από  τους  συναδέλφους) μια μορφή μομφής και  επιτίμησης σε  συναδέλφους αλλά  και  σε  σχολεία. 

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

Όταν δεν  είναι όλοι  οι  εκπαιδευτικοί στην  θέση  τους  από  την  αρχή  της  σχολικής χρονιάς με  ευθύνη  του  Υπουργείου  Παιδείας ,  όταν  οι  χιλιάδες αναπληρωτές διορίζονται  σε  πολλές  φάσεις και  με  μεγάλες  καθυστερήσεις , όταν τα τμήματα είναι πολυπληθή , όταν  δεν  λειτουργούν όλα  τα  απαραίτητα  τμήματα  ένταξης  και  η  παράλληλη  στήριξη , είναι  αναπόφευκτο να παρουσιάζεται ανομοιομορφία στην κάλυψη  της  ύλης. Ιδιαίτερα, τα  δυο  τελευταία χρόνια, η κάλυψη της είναι δυσχερέστατη υπόθεση,  καθώς η  πολύμηνη τηλεκπαίδευση δημιούργησε τεράστια  μαθησιακά  κενά .  

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Ταυτόχρονα με  την  ραγδαία εξάπλωση της  πανδημίας,  με  δεκάδες  μαθητές που  νοσούν με  covid να  απουσιάζουν  εκ περιτροπής από  τα  μαθήματα , πως είναι  δυνατόν να  προχωρά ανεμπόδιστα η  ύλη  και να  αφομοιώνεται σωστά;     

Στο πλαίσιο αυτό η Β΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου  θεωρεί ότι από παιδαγωγική άποψη αλλά και  για λόγους σεβασμού  και  αναγνώρισης του  δύσκολου  έργου των  εκπαιδευτικών ,  ορθότερη θα  ήταν  η  απευθείας συνεργασία του  σχολικού  συμβούλου με  τους  συναδέλφους  που  για  κάποιον  λόγο   η ύλη στο  μάθημά  τους  δεν  συμβαδίζει με   τον   γενικότερο  προγραμματισμό ,  όπως αυτός καθορίζεται  από  το  υπουργείο.

Μέσα  από  αυτή  την  συνεργασία , εξετάζοντας όλες  τις δυσκολίες  που  υπάρχουν,  με  συναδελφική διάθεση  και   σεβασμό , μπορούν να  βρεθούν τρόποι για  να  αμβλυνθούν τα  όποια  προβλήματα.

Η Β΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου τονίζει όμως, για  άλλη  μια  φορά, ότι  είναι  ευθύνη  του  Υπουργείου να  κάνει  αποδεκτά  εκείνα τα  αιτήματα που  θα  έλυναν ως ένα ορισμένο  βαθμό  το  πρόβλημα. 

Ακριβώς για  αυτόν τον  λόγο ,  διεκδικεί   αναπροσαρμογή της  ύλης αλλά  και την  πρόσθετη διδακτική  στήριξη και  την  ενισχυτική  διδασκαλία από την  αρχή  της  σχολικής χρονιάς ώστε να  υποστηριχτεί η  δουλειά του  εκπαιδευτικού και  κυρίως να βοηθηθούν οι  μαθητές να  ξεπεράσουν όλες  τις  δυσκολίες  που  αναφέρθηκαν.

Η ανακοίνωση  Β΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου

   Το ΔΣ της Β΄ ΕΛΜΕ Δωδεκανήσου σχετικά με το  θέμα της παρακολούθησης της ύλης της  Γ΄ Λυκείου στα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα  και  στον  τρόπο που αυτή γίνεται , τονίζει τα εξής: Η  πορεία της  διδακτέας ύλης είναι πολύ  σοβαρό  ζήτημα και  θα  πρέπει   από όσους εμπλέκονται  στην παρακολούθησή της  (Υπουργείο ,  ΔΔΕ , συντονιστές ) να αντιμετωπίζεται με  κύρια  κριτήρια  την  ουσιαστική  βοήθεια προς  τους  μαθητές  και την  στήριξη  του εκπαιδευτικού στο  έργο του.
   Αυτό  που  όμως γίνεται σήμερα , η αποστολή σε όλα τα σχολεία του ίδιου  mail  με επισυνημμένο  έγγραφο, στο οποίο καταγράφονται τα σχολεία που  καθυστερούν και οριοθετείται χρονικά η ύλη (με επισήμανση του κεφαλαίου – της ενότητας ή  της   σελίδας    όπου  θα έπρεπε ο εκπαιδευτικός να βρίσκεται) από τον πρόεδρο της επιτροπής παρακολούθησης της ύλης ,  εκτιμούμε ότι δεν  υπηρετεί αυτά τα  κριτήρια. Καθίσταται μια   διεκπεραιωτική  πράξη που από  την  μια παραβλέπει ουσιαστικές παραμέτρους που  έχουν να  κάνουν  με  την  διδασκαλία των μαθημάτων και  από  την  άλλη εμπεριέχει (και έτσι  εισπράττεται  από  τους  συναδέλφους) μια μορφή μομφής και  επιτίμησης σε  συναδέλφους αλλά  και  σε  σχολεία. 
     Όταν δεν  είναι όλοι  οι  εκπαιδευτικοί στην  θέση  τους  από  την  αρχή  της  σχολικής χρονιάς με  ευθύνη  του  Υπουργείου  Παιδείας ,  όταν  οι  χιλιάδες αναπληρωτές διορίζονται  σε  πολλές  φάσεις και  με  μεγάλες  καθυστερήσεις , όταν τα τμήματα είναι πολυπληθή , όταν  δεν  λειτουργούν όλα  τα  απαραίτητα  τμήματα  ένταξης  και  η  παράλληλη  στήριξη , είναι  αναπόφευκτο να παρουσιάζεται ανομοιομορφία στην κάλυψη  της  ύλης. Ιδιαίτερα, τα  δυο  τελευταία χρόνια, η κάλυψη της διδακτέας ύλης είναι δυσχερέστατη υπόθεση ,  καθώς η  πολύμηνη τηλεκπαίδευση δημιούργησε τεράστια  μαθησιακά  κενά  .  Ταυτόχρονα με  την  ραγδαία εξάπλωση της  πανδημίας ,  με  δεκάδες  μαθητές που  νοσούν με  covid να  απουσιάζουν  εκ περιτροπής από  τα  μαθήματα , πως είναι  δυνατόν να  προχωρά ανεμπόδιστα η  ύλη  και να  αφομοιώνεται σωστά;     
   Θεωρούμε  ότι από παιδαγωγική άποψη αλλά και  για λόγους σεβασμού  και  αναγνώρισης του  δύσκολου  έργου των  εκπαιδευτικών  ,  ορθότερη θα  ήταν  η  απευθείας συνεργασία του  σχολικού  συμβούλου με  τους  συναδέλφους  που  για  κάποιον  λόγο   η ύλη στο  μάθημά  τους  δεν  συμβαδίζει με   τον   γενικότερο  προγραμματισμό  ,  όπως αυτός καθορίζεται  από  το  υπουργείο . Μέσα  από  αυτή  την  συνεργασία , εξετάζοντας όλες  τις δυσκολίες  που  υπάρχουν  ,  με  συναδελφική διάθεση  και   σεβασμό , μπορούν να  βρεθούν τρόποι για  να  αμβλυνθούν τα  όποια  προβλήματα. Τονίζουμε όμως, για  άλλη  μια  φορά, ότι  είναι  ευθύνη  του  Υπουργείου να  κάνει  αποδεκτά  εκείνα τα  αιτήματα που  θα  έλυναν ως ένα ορισμένο  βαθμό  το  πρόβλημα. 
      Ακριβώς για  αυτόν τον  λόγο ,  διεκδικούμε   αναπροσαρμογή της  ύλης αλλά  και την  πρόσθετη διδακτική  στήριξη και  την  ενισχυτική  διδασκαλία από την  αρχή  της  σχολικής χρονιάς ώστε να  υποστηριχτεί η  δουλειά του  εκπαιδευτικού και  κυρίως να βοηθηθούν οι  μαθητές να  ξεπεράσουν όλες  τις  δυσκολίες  που  αναφέρθηκαν. Το υπουργείο  βέβαια  όχι μόνο κωφεύει στα  αιτήματα  αυτά , αλλά επιτείνει το πρόβλημα με  την  εφαρμογή της  τράπεζας  θεμάτων  και  της ελάχιστης βάσης εισαγωγής. Αυτό  είναι  δείγμα αναλγησίας απέναντι στις  τεράστιες δυσκολίες  των  μαθητών  και  των  εκπαιδευτικών . Απέναντι  σε  αυτή  την  πολιτική ,  αντιτάσσουμε την  ενότητά  μας  και  τους  αγώνες  μας  για  μόρφωση ,  ζωή  με  δικαιώματα ,  για  ένα  σχολείο που  αξίζει στους  μαθητές  μας.

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Πόλεμος στην Ουκρανία: Αγόρι παίζει πιάνο την ώρα της εισβολής

Επόμενο άρθρο

Αξιολόγηση: «Η απεργία δεν τιμωρείται» – Να παύσουν οι διώξεις των 114 Διευθυντών

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο

Αξιολόγηση: «Η απεργία δεν τιμωρείται» - Να παύσουν οι διώξεις των 114 Διευθυντών

Νέα άνοδος στις τιμές του πετρελαίου

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.