Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Δευτέρα, 30 Ιουνίου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Εκπαιδευτικοί Ιωαννίνων καταγγέλλουν τη ΔΗΣΥ για παράκαμψη αποφάσεων της πλειοψηφίας

8 Ιουλίου, 2022
Σε Alfavita, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Εκπαιδευτικοί Ιωαννίνων για το δελτίο τύπου του ΣΕΠΕΝΙ και τη συνάντηση με τον Δήμαρχο – Για παράκαμψη αποφάσεων της πλειοψηφίας καταγγέλλουν τη ΔΥΣΗ

Για παράκαμψη της γνώμης της πλειοψηφίας του ΔΣ, αναφορικά με τη δημοσίευση κειμένου που αφορούσε τη συνάντηση του Ιωαννίνων με τον Δήμαρχο, καταγγέλλει η

Πιο αναλυτικά, η (ΑΣΕ-ΔΑΚΕ-ΔΙΚΤΥΟ), συμφώνησε τη δημοσιοποίηση κειμένου που αποτύπωνε τα όσα έγιναν στη συνάντηση εκπαιδευτικών και Δημάρχου. Το κείμενο, έκανε λόγο για «απαράδεκτη και υποτιμητική» στάση του Δημάρχου απέναντι στο Σύλλογο και στα προβλήματα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. 

Αντί αυτού, δημοσιεύτηκε από την παράταξη της ΔΗΣΥ ένα άλλο κείμενο και με παράκαμψη της γνώμης της πλειοψηφίας. Το δημοσιευμένο κείμενο έγραφε μόνο τι έθεσε το ΔΣ στον Δήμαρχο και τι είπε εκείνος – συνοπτικά και επιλεκτικά – «παραλείποντας την υπερφίαλη και απαξιωτική του στάση απέναντι στην εκπαιδευτική κοινότητα και τους εκπροσώπους της», όπως τονίζει η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών.

Aναλυτικά:

 Σχετικά με το Δελτίο Τύπου του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (ΣΕΠΕΝΙ) για τη συνάντηση με τον Δήμαρχο Ιωαννιτών.

Ως ΑΣΕ, σε σχέση με τη συνάντηση του ΣΕΠΕ Ιωαννίνων με τον Δήμαρχο Ιωαννιτών, που  πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16 Ιουνίου 2022 και το δελτίο τύπου που εκδόθηκε αρκετές μέρες μετά, έχουμε να δηλώσουμε τα εξής:

Με την παρουσία μας στη συνάντηση διαπιστώσαμε μια αντιμετώπιση από τον Δήμαρχο άκρως απαράδεκτη και υποτιμητική, απέναντι σε έναν Σύλλογο που εκπροσωπεί περισσότερους από 1300 εκπαιδευτικούς. Επιπλέον, ενώ στον Δήμαρχο και τη Δημοτική Αρχή είχαν τεθεί τα σοβαρότατα προβλήματα της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης που άπτονται της αρμοδιότητάς τους, εδώ και τρία χρόνια,  δεν υπήρξε καμία δέσμευση για την  επίλυσή τους, παρά μόνο «ευχές» και «σχέδια επί χάρτου».
Στη συνέχεια, σε συνεδρίαση του ΣΕΠΕ Ιωαννίνων, έγινε συζήτηση για τα αποτελέσματα της συνάντησης του ΔΣ με τον Δήμαρχο και καταλήχτηκε να βγει ανακοίνωση – καταγγελία για τα όσα διαδραματίστηκαν σε αυτή. Δόθηκε ένα κείμενο για διαβούλευση στο οποίο η ΑΣΕ πρόσθεσε τις εξής παραγράφους που αποτυπώνουν αντικειμενικά τα όσα έγιναν κατά τη συνάντηση:

«Ως ΣΕΠΕΝΙ θεωρούμε τις απαντήσεις του Δημάρχου, τη συνολική του στάση απέναντι στον Σύλλογό μας και στα προβλήματα της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, απαράδεκτη και  υποτιμητική. 

Έχουν περάσει τρία χρόνια από την ανάληψη των καθηκόντων από την παρούσα  δημοτική αρχή και  από την πρώτη συνάντηση του Συλλόγου μας μαζί του, στην οποία θέσαμε όλα τα παραπάνω ζητήματα. Σε κανένα από αυτά δεν υπήρξε κάποια ουσιαστική εξέλιξη, πέρα από τα ζητήματα του 34ου Νηπιαγωγείου και του ΣΑΠ, που όμως και σε αυτά, ήταν δρομολογημένη η αποπεράτωσή τους από την προηγούμενη δημοτική αρχή (και με τεράστια καθυστέρηση μάλιστα). Έπρεπε να περάσουν άλλα 3  χρόνια για να καταστούν λειτουργικά τα συγκεκριμένα διδακτήρια.Είναι προκλητικό και δείγμα άγνοιας του τρόπου λειτουργίας της εκπαιδευτικής διαδικασίας, να προτείνεται η μεταφορά μαθητών και νηπίων για χιλιόμετρα σε «κλειστά σχολεία της ευρύτερης περιοχής» (αναφέρθηκε χαρακτηριστικά η μεταφορά από την Πεδινή στο Ασβεστοχώρι), επειδή η δημοτική αρχή δεν έχει τη βούληση να καταθέσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αντιμετώπισης του στεγαστικού ζητήματος του Δήμου. 

Είναι  – τέλος –  δείγμα απόλυτης αδιαφορίας, το να υπάρχουν αναξιοποίητα δημοτικά οικόπεδα και να λειτουργούν νηπιαγωγεία σε ακατάλληλους χώρους, σε μαγαζιά, κοντέινερς και να μην δρομολογείται η ανέγερση νέων διδακτηρίων.
….
Οι μαθητές και οι γονείς τους, οι εκπαιδευτικοί, δικαιούνται σύγχρονα σχολεία,   που να ανταποκρίνονται στις ανάγκες της εποχή μας, γιατί μόνο μέσα σε αυτά μπορεί να συντελεστεί  η μάθηση, να υπάρχει ασφάλεια και όλες εκείνες οι παιδαγωγικές συνθήκες  που είναι απαραίτητες στην πραγμάτωση των σκοπών της εκπαίδευσης.»
Με το κείμενο αυτό συμφώνησε η πλειοψηφία του ΔΣ (ΑΣΕ-ΔΑΚΕ-ΔΙΚΤΥΟ) και αναμέναμε να δοθεί στη δημοσιότητα. Αντί γι΄αυτό, δημοσιεύτηκε από την παράταξη της ΔΗΣΥ ένα άλλο κείμενο  – με παράκαμψη της γνώμης της πλειοψηφίας – που έγραφε μόνο, τι έθεσε το ΔΣ στον Δήμαρχο και τι είπε εκείνος – συνοπτικά και επιλεκτικά – παραλείποντας την υπερφίαλη και απαξιωτική του στάση απέναντι στην εκπαιδευτική κοινότητα και τους εκπροσώπους της.

Η παραπάνω ενέργεια δεν γίνεται για πρώτη φορά. Αποτελεί διαχρονική – ανεκτική στάση της συγκεκριμένης παράταξης, που βρίσκεται στο τιμόνι του Συλλόγου εδώ και πολλά χρόνια, απέναντι στις Δημοτικές Αρχές. Στάση που εκπορεύεται από τους φανερούς δεσμούς των μελών της (υποψήφιοι και εκλεγμένοι)  με αυτές. 

Είναι πράγματι κρίμα, η τακτική μιας συνδικαλιστικής  παράταξης (χωρίς να είναι μάλιστα πλειοψηφία) να καθορίζει τη στάση ενός ολόκληρου κλάδου απέναντι στα οξυμένα προβλήματα των σχολείων. Η στάση αυτή φουσκώνει τα πανιά της αδιαφορίας των εκάστοτε Δημάρχων απέναντι στην Εκπαίδευση και τις ανάγκες της, οι οποίοι όντας  πιστοί υποστηρικτές του  αντιλαϊκού χαρακτήρα των  πολιτικών των κυβερνήσεων και της ΕΕ, εφαρμόζουν κατά γράμμα τις κατευθύνσεις για ενίσχυση των μεγάλων  επιχειρηματικών συμφερόντων, της ανταποδοτικότητας, της λειτουργίας  κρίσιμων υπηρεσιών και δομών των Δήμων με ιδιωτικοοικονομικά κριτήρια σε βάρος των κοινωνικών αγαθών όπως είναι η Παιδεία. Έτσι, οι ανάγκες της δημόσιας εκπαίδευσης έρχονται σε δεύτερη μοίρα, οι σχολικές υποδομές βρίσκονται σε τραγική κατάσταση, μαθητές, εκπαιδευτικοί και γονείς βιώνουν καθημερινά αυτή την υποβάθμιση των σχολικών μονάδων με τον πλέον δραματικό τρόπο.

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Power Pass 2: Σύντομα η πληρωμή – Αναλυτικά τα στάδια της αίτησης

Επόμενο άρθρο

Νομοσχέδιο ΑΕΙ: Σε 48ωρη απεργία καλεί η ΠΟΣΔΕΠ

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο

Νομοσχέδιο ΑΕΙ: Σε 48ωρη απεργία καλεί η ΠΟΣΔΕΠ

ΙΕΠ: Διαδικτυακό συνέδριο με θέμα «Inclusive Schools for Roma»

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.