Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής: «Καμπανάκι» προς ΥΠΑΙΘ και ΑΣΕΠ για να μην μείνουν εκτός σχολείων - Newspedia.gr

Εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής: «Καμπανάκι» προς ΥΠΑΙΘ και ΑΣΕΠ για να μην μείνουν εκτός σχολείων

Ζητούν το άνοιγμα των πινάκων εγκαίρως ώστε να μην χαθεί άλλη μία χρονιά – «Δυστυχώς η τήρηση της υπόσχεσης να ανοίξουν οι πίνακες όπως προβλέπει ο νόμος δεν αποτελεί κανένα καθησυχασμό», σημειώνουν

Την αγωνία τους για τον κίνδυνο να μείνουν εκτός σχολείων την χρονιά που μας έρχεται εκφράζουν σε επιστολή τους προς την υπουργό Παιδείας, τον πρωθυπουργό και τον πρόεδρο του ΑΣΕΠ, οι εκπαιδευτικοί ειδικής αγωγής σε περίπτωση που οι πίνακες δεν ανοίξουν τον Αύγουστο.   

Αξίζει να σημειωθεί ότι ξεπέρασαν κάθε ρεκόρ οι αιτήσεις των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής στο ΑΣΕΠ, για την κατάρτιση νέων πινάκων κατάταξης, βάσει των οποίων θα προκύψουν οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί στα σχολεία όλης της χώρα την ερχόμενη σχολική χρονιά. 

Δεν μπορούν να ησυχάσουν οι χιλιάδες εκπαιδευτικοί μέχρι να εκδοθούν οι προσωρινοί πίνακες. Οι διαβεβαιώσεις ότι οι θα ανοίξουν όπως προβλέπει ο νόμος κάθε άλλο παρά καθησυχαστικές είναι για τους εκπαιδευτικούς στην ειδική αγωγή καθώς αν βγουν μετά τον Αύγουστο σημαίνει ότι θα έχουν άλλη μία χαμένη χρονιά στην πλάτη τους με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους ίδιους και τις οικογένειές τους. 

Να ανοίξουν οι πίνακες έως τον Αύγουστο

Στην επιστολή τους πάνω από 5.000 εκπαιδευτικοί τονίζουν: «Ο κλάδος της ειδικής αγωγής τα τελευταία χρόνια έχει μόνο καθοδική πορεία. Οι ελλείψεις των εκπαιδευτικών την φετινή χρονιά αποτέλεσαν ρεκόρ. Η ίδρυση των τμημάτων ένταξης δεν πραγματοποιήθηκε ποτέ. Γονείς και εκπαιδευτικοί βρισκόμαστε σε απόγνωση. 

Δυστυχώς η τήρηση της υπόσχεσης να ανοίξουν οι πίνακες όπως προβλέπει ο νόμος δεν αποτελεί κανένα καθησυχασμό διότι εάν δεν βγουν οι προσωρινοί τον Αύγουστο, όλοι μας θα χάσουμε άλλη μια χρονιά. Υπάρχει μεγάλη αγωνία δεδομένων των 80.000 αιτήσεων προς αξιολόγηση. 

Παρακαλούμε την τήρηση του χρονοδιαγράμματος, την ίδρυση των απαιτούμενων τμημάτων ένταξης όπως προβλέπεται, την κάλυψη των απαιτούμενων θέσεων έτσι ώστε να μην επαναληφθούν τα ίδια λάθη που οδήγησαν πολλές οικογένειες σε αδιέξοδο.»

Πρόεδρος ΑΣΕΠ: . Η εμπλοκή του ΑΣΕΠ αναμένεται να ξαναρχίσει περί τα τέλη Ιουνίου ή αρχές Ιουλίου

Σε ανάρτησή του χθες το απόγευμα ο , ξεκαθάρισε ότι η εμπλοκή του ΑΣΕΠ αναμένεται να ξαναρχίσει περί τα τέλη Ιουνίου ή αρχές Ιουλίου και τόνισε ότι υπάρχει επίγνωση την ανάγκης για γρήγορα αλλά και ορθά αποτελέσματα. 

Συγκεκριμένα σημείωσε: «Επειδή γίνομαι δέκτης της αγωνίας πολλών υποψηφίων για την Ειδική Εκπαίδευση (80.000 αιτήσεις έναντι μόλις 45.000 πριν δύο χρόνια) για έγκαιρη έκδοση των αποτελεσμάτων θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι, σε αυτή τη φάση, το έργο γίνεται (όπως προβλέπεται) από τις περιφερειακές διευθύνσεις του Υπουργείου Παιδείας. Η εμπλοκή του ΑΣΕΠ αναμένεται να ξαναρχίσει περί τα τέλη Ιουνίου ή αρχές Ιουλίου. Και φυσικά, οι εργαζόμενοι τόσο στο Παιδείας όσο και στο ΑΣΕΠ έχουν επίγνωση της ανάγκης για ταχύτητα η οποία πρέπει να συνδυασθεί με ορθότητα των αποτελεσμάτων».

Ο αριθμός των αιτήσεων

Σύμφωνα με το ΑΣΕΠ, η κατανομή υποβολής των 80.160 αιτήσεων ανά προκήρυξη έχει ως εξής:

•    1ΕΑ/2022: 4.977 αιτήσεις Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.)

•    2ΕΑ/2022: 15.712 αιτήσεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Ε.Α.Ε.) πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

•    3ΕΑ/2022: 57.576 αιτήσεις ΠΕ

•    4ΕΑ/2022: 1.772 αιτήσεις ΤΕ

•    5ΕΑ/2022: 123 αιτήσεις ΔΕ

Οι πέντε προκηρύξεις ειδικής αγωγής

Βάσει των πέντε προκηρύξεων που δημοσίευσε πριν από το Πάσχα το ΑΣΕΠ, θα προκύψουν οι με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψηφίων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ, ΔΕ, ΕΕΠ και ΕΒΠ.

Υπενθυμίζουμε ότι οι προκηρύξεις 1ΕΑ/2022 και 2ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ αφορούν στη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) και  Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.
Οι προκηρύξεις 3ΕΑ/2022, 4ΕΑ/2022 και 5ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ αφορούν στη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψηφίων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας  εκπαίδευσης, κατηγοριών ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ αντίστοιχα.

Exit mobile version