Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Παρασκευή, 9 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Εκπαιδευτικοί: Γινόμαστε μάρτυρες της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του Υπουργείου

30 Αυγούστου, 2022
Σε ipaidia, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Για άλλη μια φορά γινόμαστε μάρτυρες της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του Υπουργείου, αναφέρει η Ε ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

 H ανακοίνωση

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Για άλλη μια φορά γινόμαστε μάρτυρες της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του Υπουργείου και της προώθησης της από τις ΔΔΕ Θεσνίκης και ΠΔΕ. Με ευθύνη του υπουργείου οριστικοποιούνται τα τμήματα ακόμα από τον Ιούλιο, καθώς οι φετινές ηλεκτρονικές εγγραφές των μαθητών ΕΠΑΛ πραγματοποιήθηκαν από 27/06/22 μέχρι 07/07/22, σε μια περίοδο που τα σχολεία ήταν κλειστά και πολλοί γονείς δεν πρόλαβαν να γράψουν τα παιδιά τους. Επίσης φέτος η ΠΔΕ, όχι μόνο αγνοεί συνειδητά τις δηλώσεις των σχολείων για τον αριθμό εγγραφών και τμημάτων που βασίζονται στα νούμερα που έχουν επιτευχθεί προηγούμενες χρονιές, αλλά επεμβαίνει στις δηλώσεις των σχολείων για δημιουργία τμημάτων και οριστικοποιεί τα τμήματα της Β και Γ τάξης, αφαιρώντας τμήματα και περιορίζοντας ουσιαστικά τις εγγραφές. Παρά τα αιτήματα των ΕΛΜΕ και του κλάδου, Υπουργείο, Διοίκηση και νόθο ΠΥΣΔΕ προχωρούν σε τοποθετήσεις και υπηρεσιακές μεταβολές σε περίοδο διακοπών και με τα σχολεία κλειστά, χωρίς καμία τήρηση κριτηρίων διαφάνειας – αντικειμενικότητας – δικαιοκρισίας.

Η βιασύνη, οι fast-track διαδικασίες και χωρίς χρονοδιάγραμμα με τις οποίες προχωρούν στις τοποθετήσεις, δεν είναι τυχαία. Διοίκηση και νόθο ΠΥΣΔΕ, σε πλήρη εναρμόνιση με την αντιεκπαιδευτική κυβερνητική πολιτική, εξυπηρετούν την επικοινωνιακή πολιτική του υπουργείου. Στόχος τους είναι να πειστεί η κοινωνία πως στις 12/9 όλα θα είναι έτοιμα στα σχολεία και βαίνουν καλώς, και ας υπάρχουν μια σειρά προβλήματα (ολοκλήρωση εγγραφών, μετεγγραφών, έγκριση «ολιγομελών», επιλογή β΄ ξένης γλώσσας, μείωση μαθητών στα τμήματα που φοιτούν παιδιά με ειδικά προβλήματα, κ.ά.). Και ας μην έχουν συνεδριάσει οι σύλλογοι εκπαιδευτικών για να καταγραφούν όλα τα κενά και οι πραγματικές ανάγκες των σχολείων.

Τι και αν ανοίγουν τα σχολεία χωρίς μέτρα ασφαλούς προστασίας μαθητών – εκπαιδευτικών,

Τι και αν οι μαθητές μας στοιβάζονται σε 27 τμήματα εν μέσω πανδημίας,

Τι και αν οι προσλήψεις των αναπληρωτών δεν καλύπτουν τα κενά των σχολείων,

Τι και αν εκκρεμεί η έγκριση των λεγόμενων ολιγομελών,

Τι και αν δεν έχουν ολοκληρωθεί οι εγγραφές και μετεγγραφές,

Διοίκηση και «ΠΥΣΔΕ» υπηρετούν την επίπλαστη «κανονικότητα» που η κυβέρνηση επιδιώκει να επιβάλλει στα σχολεία, παραβιάζοντας αρχές και εργασιακά δικαιώματα

Οι διορισμοί 8.500 εκπαιδευτικών φέτος, οι περσινοί διορισμοί και Ειδικής Αγωγής το 2020, αποτελούν προϊόν ενός πολυετούς αγώνα του κινήματος της εκπαίδευσης και δεν οφείλονται σε κανένα υπουργό και σε καμία κυβέρνηση. Πρέπει να τονίσουμε όμως ότι ο αριθμός των διορισμών είναι πολύ μικρός σε σχέση με τα πραγματικά κενά της Εκπαίδευσης, στα οποία εργάζονται «μόνιμοι» αναπληρωτές (πέρσι προσλήφθηκαν 44.000 αναπληρωτές, ενώ οι συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών είναι 4.000). Θα συνεχίσουμε τον αγώνα, για μαζικούς μόνιμους διορισμούς/διορισμό όλων των αναπληρωτών αποκλειστικά με βάση το πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία, για κατάργηση του αντιεκπαιδευτικού προσοντολογίου, για να μην επανέλθει ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ, για άμεση κατάργηση της διετούς υποχρεωτικής παραμονής των νεοδιορισθέντων συναδέλφων στον τόπο διορισμού τους.
Το Υπουργείο επέλεξε να κάνει τις προσλήψεις των αναπληρωτών σε φάσεις και χωρίς να καλύπτει όλα τα κενά και να εκπληρώνει τις υποχρεώσεις του απέναντι στους μαθητές και το δημόσιο σχολείο. Οι προσλήψεις των αναπληρωτών πανελλαδικά στην Α/θμια και στη Β/θμια είναι 31.847, ενώ οι προσλήψεις πέρσι προσέγγισαν τις 50.000 χιλιάδες. Τα κενά που δεν καλύφθηκαν θα είναι χιλιάδες, ακόμη κι αν υπολογίσουμε και τους 8.500 εκπαιδευτικούς που διορίστηκαν γιατί πρέπει να προσμετρήσουμε τις 4.000 συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών που έγιναν φέτος.
Οι προσλήψεις 264 αναπληρωτών στη ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης (83 Ειδική Αγωγή και 181 Γενική Παιδεία) δεν επαρκούν να καλύψουν όλα τα κενά. Πέρσι οι συνολικές προσλήψεις των αναπληρωτών στη Διεύθυνση σε όλες τις δομές έφτασαν τις 581. Εκατοντάδες συνεχίζουν να είναι τα κενά, ακόμη και αν υπολογίσουμε και τους 112 νεοδιόριστους εκπαιδευτικούς (4 στην Ειδική Αγωγή και 108 Γενική Παιδεία) που θα τοποθετηθούν στα σχολεία.
Μια πρόγευση παραβίασης των εργασιακών δικαιωμάτων και τι θα ακολουθήσει, πήραμε από τις προσωρινές τοποθετήσεις νεοδιόριστων και αποσπασμένων που έγιναν χωρίς κριτήρια, στα τυφλά, χωρίς δημοσιοποίηση των κενών και χωρίς αιτήσεις προτίμησης σχολείων. Στο όνομα της προσωρινότητας και της κανονικότητας απαξιώνουν τους συναδέλφους και το δικαίωμά τους να γνωρίζουν όλα τα κενά και να δηλώσουν την προτίμησή τους. Τις επόμενες ημέρες που θα καθοριστούν οι αναθέσεις των μαθημάτων που θα ισχύουν για όλη την χρονιά, αυτοί οι συνάδελφοι δεν θα συμμετέχουν σ’ αυτή τη διαδικασία. Ακόμη, διαμορφώνουν κατάλληλο έδαφος για «διευκολύνσεις», «εξυπηρετήσεις» και  πελατειακές σχέσεις.
Οι αναπληρωτές καλούνται να δηλώσουν προτιμήσεις σε κενά που κανείς δεν γνωρίζει, μέσω ΟΠΣΥΔ, τακτική του Υπουργείου που εγκαινιάστηκε πέρσι. Κανείς δεν γνωρίζει όλα τα κενά, ούτε οι άμεσα ενδιαφερόμενοι αναπληρωτές, ώστε να μην μπορούν να διαμαρτυρηθούν και υποβάλλουν τις ενστάσεις τους, ούτε τα σωματεία για να μη μπορούν να κάνουν έλεγχο και να υπερασπιστούν τους συναδέλφους. Τα κενά είναι σε γνώση μόνο των Διευθύνσεων που τα προσδιόρισαν μετά από επιλογή τους. Το ΥΠΑΙΘ εμπαίζει για μια ακόμη χρονιά τους αναπληρωτές συναδέλφους και διαχειρίζεται τις τοποθετήσεις τους.

Η τοποθέτηση των αναπληρωτών σε κενά πριν ολοκληρωθούν οι τοποθετήσεις των νεοδιόριστων και των αποσπασμένων, θα φέρουν τα πάνω κάτω το επόμενο διάστημα. Όχι μόνο γιατί θα προκύψουν και νέα κενά, αλλά και γιατί οι τοποθετήσεις των αναπληρωτών με βάση την εκπαιδευτική διαδικασία έπονται των τοποθετήσεων των μόνιμων. Νέες αναστατώσεις περιμένουν τους εκπαιδευτικούς με συνεχείς αλλαγές στην κατανομή μαθημάτων που θα αποβαίνουν σε βάρος των μορφωτικών αναγκών των μαθητών.
Τα εργασιακά μας δικαιώματα δεν θα γίνουν θυσία στο βωμό της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής τους

Να σταματήσουμε τις αντιεκπαιδευτικές επιδιώξεις υπουργείου και διοίκησης που προσπαθούν να αποκρύψουν την πραγματικότητα με τη συρρίκνωση των κενών, τις περικοπές τμημάτων και θέσεων εκπαιδευτικών, τις παραβιάσεις των εργασιακών δικαιωμάτων μας, τη μη δημοσιοποίηση όλων των κενών. Εκπαιδευτικοί μόνιμοι, νεοδιόριστοι, αναπληρωτές να απαιτήσουμε με τα σωματεία μας διαφανείς και αντικειμενικές τοποθετήσεις με όλα τα κενά δημόσια και με βάση τις αιτήσεις προτίμησης και τα μόρια του καθενός. Οι υπηρεσιακές μεταβολές να γίνουν με ανοιχτά σχολεία, με βάση τις πάγιες θέσεις του κλάδου και με τήρηση κριτηρίων διαφάνειας και αντικειμενικότητας. Όλα δημόσια! Όλα με μόρια! Όλα αιτιολογημένα! Παντού δικαιοκρισία!

Απαιτούμε – διεκδικούμε

Να καλυφθούν τώρα όλα τα κενά με μαζικούς μόνιμους διορισμούς και μαζικές προσλήψεις αναπληρωτών ενιαία και όχι αποσπασματικά και σε φάσεις και για όλες τις εκπαιδευτικές δομές.
Να ανακοινωθούν και δημοσιοποιηθούν όλα τα πραγματικά κενά, μετά από τον προσδιορισμό τους από τους συλλόγους διδασκόντων. Να καταθέτουν πρόταση και οι ΕΛΜΕ.
Διαφανείς διαδικασίες, με όλα τα κενά για όλες τις τοποθετήσεις μονίμων και αναπληρωτών με βάση τις δηλώσεις και τα μόρια των συναδέλφων.
Οι Διοικήσεις να καταθέσουν χρονοδιάγραμμα τοποθετήσεων με βάση τις προτάσεις του κλάδου που θα κατοχυρώνει το δικαίωμα των ενστάσεων σε όλες τις φάσεις των τοποθετήσεων.
Οι προσωρινές τοποθετήσεις αποσπασμένων και αναπληρωτών να γίνουν μετά από δημοσιοποίηση των κενών με βάση τις δηλώσεις και τα μόρια των συναδέλφων.
Να εγκριθούν όλα τα λεγόμενα ολιγομελή στα Σ.Μ.Ε.Α.Ε., στα ΓΕΛ και τα ΕΠΑΛ και να υπολογίζονται στον προσδιορισμό των κενών.
Οι τοποθετήσεις των μονίμων να ολοκληρωθούν και μετά να ακολουθήσει η τοποθέτηση αναπληρωτών.
Να κοινοποιηθούν και όλα τα κενά κάτω από 12 ώρες και οι τοποθετήσεις για συμπλήρωση ωραρίου να γίνουν με αιτήσεις των συναδέλφων και όχι εν κρυπτώ. Κανένας συνάδελφος σε πάνω από δύο σχολεία και μόνο σε όμορα.
Να ανακοινωθούν όλα τα κενά για την ειδική αγωγή με βάση τις προτάσεις των σχολείων. Να εγκριθούν όλες οι αιτήσεις νέων Τμημάτων Ένταξης στα σχολεία που εκκρεμούν εδώ και χρόνια.
Προσλήψεις τώρα εκπαιδευτικών για όλες τις εκπαιδευτικές δομές (πρόσφυγες, ενισχυτική, ΕΠΑΛ, σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας).
15 μαθητές στο τμήμα – Μέτρα ασφαλούς λειτουργίας των σχολείων
Εντείνουμε τη δράση μας για την ανατροπή κάθε αντιεκπαιδευτικής και αντιλαϊκής ρύθμισης. Καλούμε όλους τους συναδέλφους-ισσες και ιδιαίτερα τους νεοδιόριστους, αποσπασμένους και αναπληρωτές να πάρουν μαζικά μέρος στις παραστάσεις διαμαρτυρίας για να απαιτήσουμε την ικανοποίηση των αιτημάτων μας, για να αποτραπούν τα αντιεκπαιδευτικά  σχέδια

The post Εκπαιδευτικοί: Γινόμαστε μάρτυρες της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής του Υπουργείου appeared first on Ipaidia.gr.

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Θήβα: Επεισόδιο με πυροβολισμούς στη Θήβα – Τραυματίστηκε παιδί

Επόμενο άρθρο

Ιταλία: Τρομακτικές εκτιμήσεις για την ενέργεια – «Θα αγγίξει τα 40 δισ. ευρώ το κόστος των αυξήσεων»

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο

Ιταλία: Τρομακτικές εκτιμήσεις για την ενέργεια - «Θα αγγίξει τα 40 δισ. ευρώ το κόστος των αυξήσεων»

Το τέλος της ασφαλούς άσκησης και η αρχή του τέλους της δημόσιας τριτοβάθμιας εκπαίδευσης

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.