Η δυσμενής αλλαγή που ήρθε με την Προκήρυξη 2ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ για Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς και Λογοθεραπευτές
Δεν πρόλαβε να… στεγνώσει το μελάνι του όπου εστάλη χθες η 2ΕΑ/2022 που αφορά στη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και βγήκε στο φως που έχει γίνει στα τυπικά προσόντα που πετάει έξω από τον κύριο πίνακα όσους δεν τα πληρούν.
Συγκεκριμένα προστέθηκε το τυπικό προσόν της παιδαγωγικής επάρκειας σε Ψυχολόγους , Κοινωνικούς Λειτουργούς ΠΕ και Λογοθεραπευτές ΠΕ όπου μέχρι και σήμερα δεν χρειαζόταν για την ένταξη τους στον κύριο πίνακα.
Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα εκπαιδευτικοί που δουλεύουν πολλά χρόνια και βρίσκονται στον κύριο πίνακα να πεταχτούν έξω από αυτόν, να «πέσουν» στον επικουρικό πίνακα με τον φόβο να μην καταφέρουν να εξασφαλίσουν μία θέση να είναι υπαρκτός.
Το θέμα αναδεικνύει με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΣΕΕΠΕΑ) Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας ο οποίος τονίζει ότι «οι αλλαγές όλες πρέπει να γίνονται μετά από διάλογο και σίγουρα με μεταβατικές περιόδους ώστε όλοι να έχουν τον χρόνο να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Αυτές οι ξαφνικές αλλαγές μόνο επιπλέον προβλήματα φέρνουν».
Αυτό που ζητάει ο ΣΕΕΠΕΑ Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας είναι «να δοθεί μια μεταβατική περίοδος 4 χρόνων σε όλους τους συναδέλφους έτσι ώστε να μπορέσουν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα».
Αναλυτικά τα τυπικά προσόντα ένταξης για τα υποψήφια μέλη Ε.Ε.Π.:
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Η δυσμενής αλλαγή που ήρθε με την Προκήρυξη 2ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ για Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς και Λογοθεραπευτές
Δεν πρόλαβε να… στεγνώσει το μελάνι του όπου εστάλη χθες η 2ΕΑ/2022 που αφορά στη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και βγήκε στο φως που έχει γίνει στα τυπικά προσόντα που πετάει έξω από τον κύριο πίνακα όσους δεν τα πληρούν.
Συγκεκριμένα προστέθηκε το τυπικό προσόν της παιδαγωγικής επάρκειας σε Ψυχολόγους , Κοινωνικούς Λειτουργούς ΠΕ και Λογοθεραπευτές ΠΕ όπου μέχρι και σήμερα δεν χρειαζόταν για την ένταξη τους στον κύριο πίνακα.
Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα εκπαιδευτικοί που δουλεύουν πολλά χρόνια και βρίσκονται στον κύριο πίνακα να πεταχτούν έξω από αυτόν, να «πέσουν» στον επικουρικό πίνακα με τον φόβο να μην καταφέρουν να εξασφαλίσουν μία θέση να είναι υπαρκτός.
Το θέμα αναδεικνύει με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΣΕΕΠΕΑ) Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας ο οποίος τονίζει ότι «οι αλλαγές όλες πρέπει να γίνονται μετά από διάλογο και σίγουρα με μεταβατικές περιόδους ώστε όλοι να έχουν τον χρόνο να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Αυτές οι ξαφνικές αλλαγές μόνο επιπλέον προβλήματα φέρνουν».
Αυτό που ζητάει ο ΣΕΕΠΕΑ Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας είναι «να δοθεί μια μεταβατική περίοδος 4 χρόνων σε όλους τους συναδέλφους έτσι ώστε να μπορέσουν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα».
Αναλυτικά τα τυπικά προσόντα ένταξης για τα υποψήφια μέλη Ε.Ε.Π.:
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Η δυσμενής αλλαγή που ήρθε με την Προκήρυξη 2ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ για Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς και Λογοθεραπευτές
Δεν πρόλαβε να… στεγνώσει το μελάνι του όπου εστάλη χθες η 2ΕΑ/2022 που αφορά στη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και βγήκε στο φως που έχει γίνει στα τυπικά προσόντα που πετάει έξω από τον κύριο πίνακα όσους δεν τα πληρούν.
Συγκεκριμένα προστέθηκε το τυπικό προσόν της παιδαγωγικής επάρκειας σε Ψυχολόγους , Κοινωνικούς Λειτουργούς ΠΕ και Λογοθεραπευτές ΠΕ όπου μέχρι και σήμερα δεν χρειαζόταν για την ένταξη τους στον κύριο πίνακα.
Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα εκπαιδευτικοί που δουλεύουν πολλά χρόνια και βρίσκονται στον κύριο πίνακα να πεταχτούν έξω από αυτόν, να «πέσουν» στον επικουρικό πίνακα με τον φόβο να μην καταφέρουν να εξασφαλίσουν μία θέση να είναι υπαρκτός.
Το θέμα αναδεικνύει με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΣΕΕΠΕΑ) Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας ο οποίος τονίζει ότι «οι αλλαγές όλες πρέπει να γίνονται μετά από διάλογο και σίγουρα με μεταβατικές περιόδους ώστε όλοι να έχουν τον χρόνο να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Αυτές οι ξαφνικές αλλαγές μόνο επιπλέον προβλήματα φέρνουν».
Αυτό που ζητάει ο ΣΕΕΠΕΑ Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας είναι «να δοθεί μια μεταβατική περίοδος 4 χρόνων σε όλους τους συναδέλφους έτσι ώστε να μπορέσουν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα».
Αναλυτικά τα τυπικά προσόντα ένταξης για τα υποψήφια μέλη Ε.Ε.Π.:
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Η δυσμενής αλλαγή που ήρθε με την Προκήρυξη 2ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ για Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς και Λογοθεραπευτές
Δεν πρόλαβε να… στεγνώσει το μελάνι του όπου εστάλη χθες η 2ΕΑ/2022 που αφορά στη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και βγήκε στο φως που έχει γίνει στα τυπικά προσόντα που πετάει έξω από τον κύριο πίνακα όσους δεν τα πληρούν.
Συγκεκριμένα προστέθηκε το τυπικό προσόν της παιδαγωγικής επάρκειας σε Ψυχολόγους , Κοινωνικούς Λειτουργούς ΠΕ και Λογοθεραπευτές ΠΕ όπου μέχρι και σήμερα δεν χρειαζόταν για την ένταξη τους στον κύριο πίνακα.
Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα εκπαιδευτικοί που δουλεύουν πολλά χρόνια και βρίσκονται στον κύριο πίνακα να πεταχτούν έξω από αυτόν, να «πέσουν» στον επικουρικό πίνακα με τον φόβο να μην καταφέρουν να εξασφαλίσουν μία θέση να είναι υπαρκτός.
Το θέμα αναδεικνύει με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΣΕΕΠΕΑ) Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας ο οποίος τονίζει ότι «οι αλλαγές όλες πρέπει να γίνονται μετά από διάλογο και σίγουρα με μεταβατικές περιόδους ώστε όλοι να έχουν τον χρόνο να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Αυτές οι ξαφνικές αλλαγές μόνο επιπλέον προβλήματα φέρνουν».
Αυτό που ζητάει ο ΣΕΕΠΕΑ Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας είναι «να δοθεί μια μεταβατική περίοδος 4 χρόνων σε όλους τους συναδέλφους έτσι ώστε να μπορέσουν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα».
Αναλυτικά τα τυπικά προσόντα ένταξης για τα υποψήφια μέλη Ε.Ε.Π.:
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Η δυσμενής αλλαγή που ήρθε με την Προκήρυξη 2ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ για Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς και Λογοθεραπευτές
Δεν πρόλαβε να… στεγνώσει το μελάνι του όπου εστάλη χθες η 2ΕΑ/2022 που αφορά στη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και βγήκε στο φως που έχει γίνει στα τυπικά προσόντα που πετάει έξω από τον κύριο πίνακα όσους δεν τα πληρούν.
Συγκεκριμένα προστέθηκε το τυπικό προσόν της παιδαγωγικής επάρκειας σε Ψυχολόγους , Κοινωνικούς Λειτουργούς ΠΕ και Λογοθεραπευτές ΠΕ όπου μέχρι και σήμερα δεν χρειαζόταν για την ένταξη τους στον κύριο πίνακα.
Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα εκπαιδευτικοί που δουλεύουν πολλά χρόνια και βρίσκονται στον κύριο πίνακα να πεταχτούν έξω από αυτόν, να «πέσουν» στον επικουρικό πίνακα με τον φόβο να μην καταφέρουν να εξασφαλίσουν μία θέση να είναι υπαρκτός.
Το θέμα αναδεικνύει με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΣΕΕΠΕΑ) Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας ο οποίος τονίζει ότι «οι αλλαγές όλες πρέπει να γίνονται μετά από διάλογο και σίγουρα με μεταβατικές περιόδους ώστε όλοι να έχουν τον χρόνο να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Αυτές οι ξαφνικές αλλαγές μόνο επιπλέον προβλήματα φέρνουν».
Αυτό που ζητάει ο ΣΕΕΠΕΑ Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας είναι «να δοθεί μια μεταβατική περίοδος 4 χρόνων σε όλους τους συναδέλφους έτσι ώστε να μπορέσουν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα».
Αναλυτικά τα τυπικά προσόντα ένταξης για τα υποψήφια μέλη Ε.Ε.Π.:
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Η δυσμενής αλλαγή που ήρθε με την Προκήρυξη 2ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ για Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς και Λογοθεραπευτές
Δεν πρόλαβε να… στεγνώσει το μελάνι του όπου εστάλη χθες η 2ΕΑ/2022 που αφορά στη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και βγήκε στο φως που έχει γίνει στα τυπικά προσόντα που πετάει έξω από τον κύριο πίνακα όσους δεν τα πληρούν.
Συγκεκριμένα προστέθηκε το τυπικό προσόν της παιδαγωγικής επάρκειας σε Ψυχολόγους , Κοινωνικούς Λειτουργούς ΠΕ και Λογοθεραπευτές ΠΕ όπου μέχρι και σήμερα δεν χρειαζόταν για την ένταξη τους στον κύριο πίνακα.
Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα εκπαιδευτικοί που δουλεύουν πολλά χρόνια και βρίσκονται στον κύριο πίνακα να πεταχτούν έξω από αυτόν, να «πέσουν» στον επικουρικό πίνακα με τον φόβο να μην καταφέρουν να εξασφαλίσουν μία θέση να είναι υπαρκτός.
Το θέμα αναδεικνύει με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΣΕΕΠΕΑ) Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας ο οποίος τονίζει ότι «οι αλλαγές όλες πρέπει να γίνονται μετά από διάλογο και σίγουρα με μεταβατικές περιόδους ώστε όλοι να έχουν τον χρόνο να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Αυτές οι ξαφνικές αλλαγές μόνο επιπλέον προβλήματα φέρνουν».
Αυτό που ζητάει ο ΣΕΕΠΕΑ Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας είναι «να δοθεί μια μεταβατική περίοδος 4 χρόνων σε όλους τους συναδέλφους έτσι ώστε να μπορέσουν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα».
Αναλυτικά τα τυπικά προσόντα ένταξης για τα υποψήφια μέλη Ε.Ε.Π.:
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Η δυσμενής αλλαγή που ήρθε με την Προκήρυξη 2ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ για Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς και Λογοθεραπευτές
Δεν πρόλαβε να… στεγνώσει το μελάνι του όπου εστάλη χθες η 2ΕΑ/2022 που αφορά στη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και βγήκε στο φως που έχει γίνει στα τυπικά προσόντα που πετάει έξω από τον κύριο πίνακα όσους δεν τα πληρούν.
Συγκεκριμένα προστέθηκε το τυπικό προσόν της παιδαγωγικής επάρκειας σε Ψυχολόγους , Κοινωνικούς Λειτουργούς ΠΕ και Λογοθεραπευτές ΠΕ όπου μέχρι και σήμερα δεν χρειαζόταν για την ένταξη τους στον κύριο πίνακα.
Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα εκπαιδευτικοί που δουλεύουν πολλά χρόνια και βρίσκονται στον κύριο πίνακα να πεταχτούν έξω από αυτόν, να «πέσουν» στον επικουρικό πίνακα με τον φόβο να μην καταφέρουν να εξασφαλίσουν μία θέση να είναι υπαρκτός.
Το θέμα αναδεικνύει με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΣΕΕΠΕΑ) Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας ο οποίος τονίζει ότι «οι αλλαγές όλες πρέπει να γίνονται μετά από διάλογο και σίγουρα με μεταβατικές περιόδους ώστε όλοι να έχουν τον χρόνο να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Αυτές οι ξαφνικές αλλαγές μόνο επιπλέον προβλήματα φέρνουν».
Αυτό που ζητάει ο ΣΕΕΠΕΑ Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας είναι «να δοθεί μια μεταβατική περίοδος 4 χρόνων σε όλους τους συναδέλφους έτσι ώστε να μπορέσουν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα».
Αναλυτικά τα τυπικά προσόντα ένταξης για τα υποψήφια μέλη Ε.Ε.Π.:
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Η δυσμενής αλλαγή που ήρθε με την Προκήρυξη 2ΕΑ/2022 του ΑΣΕΠ για Ψυχολόγους, Κοινωνικούς Λειτουργούς και Λογοθεραπευτές
Δεν πρόλαβε να… στεγνώσει το μελάνι του όπου εστάλη χθες η 2ΕΑ/2022 που αφορά στη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας υποψηφίων μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και βγήκε στο φως που έχει γίνει στα τυπικά προσόντα που πετάει έξω από τον κύριο πίνακα όσους δεν τα πληρούν.
Συγκεκριμένα προστέθηκε το τυπικό προσόν της παιδαγωγικής επάρκειας σε Ψυχολόγους , Κοινωνικούς Λειτουργούς ΠΕ και Λογοθεραπευτές ΠΕ όπου μέχρι και σήμερα δεν χρειαζόταν για την ένταξη τους στον κύριο πίνακα.
Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα εκπαιδευτικοί που δουλεύουν πολλά χρόνια και βρίσκονται στον κύριο πίνακα να πεταχτούν έξω από αυτόν, να «πέσουν» στον επικουρικό πίνακα με τον φόβο να μην καταφέρουν να εξασφαλίσουν μία θέση να είναι υπαρκτός.
Το θέμα αναδεικνύει με ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (ΣΕΕΠΕΑ) Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας ο οποίος τονίζει ότι «οι αλλαγές όλες πρέπει να γίνονται μετά από διάλογο και σίγουρα με μεταβατικές περιόδους ώστε όλοι να έχουν τον χρόνο να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα. Αυτές οι ξαφνικές αλλαγές μόνο επιπλέον προβλήματα φέρνουν».
Αυτό που ζητάει ο ΣΕΕΠΕΑ Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας είναι «να δοθεί μια μεταβατική περίοδος 4 χρόνων σε όλους τους συναδέλφους έτσι ώστε να μπορέσουν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα».
Αναλυτικά τα τυπικά προσόντα ένταξης για τα υποψήφια μέλη Ε.Ε.Π.:
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες