Με το άνοιγμα της πλατφόρμας για τις δηλώσεις σχολείων από τους αναπληρωτές, τα κενά φαίνεται να μην αντιστοιχούν με την πραγματικότητα.
Άνοιξε σήμερα η διαδικτυακή πλατφόρμα για τις επιλογές σχολείων από τους αναπληρωτές, εντούτοις , στην πλατφόρμα δεν εμφανίζονται καθόλου! Ως αποτέλεσμα, τα κενά που φαίνονται είναι λιγότερα από όσα αντιστοιχούν στην πραγματικότητα.
Γιατί αυτό;
Όπως αναφέρεται, τα κενά που εμφανίζονται διαθέσιμα αφορούν τον αριθμό πρόσληψης που έγινε ανά ειδικότητα και όχι την αντικειμενική ανάγκη των σχολικών μονάδων.
Για παράδειγμα, αν σε κάποια περιοχή, και προσλήφθηκαν λιγότεροι, τότε ο αριθμός που θα δηλώσει η εκάστοτε διεύθυνση είναι ίσος με τον αριθμό των προσληφθέντων και όχι με εκείνον των αρχικών αναγκών.
Ως αποτέλεσμα οι διευθύνσεις πρέπει να βρουν τρόπο να ρυθμίσουν τα κενά τους με βάση τις κυριότερες ανάγκες, οδηγούμενοι σε μία άτυπη .
Τι δηλώνουν οι διευθύνσεις
Οι ίδιες οι διευθύνσεις φαίνεται να μην δύνανται να κάνουν κάτι, αλλά αναμένεται η εκ νέου δήλωση των υπόλοιπων κενών στις 12/09, μαζί με τα κενά για το διευρυμένο ωράριο του ολοήμερου σχολείου.
Έτσι, απαραίτητη κρίνεται η διόρθωση του προβλήματος, ούτως ώστε οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί να είναι σε θέση να δουν τα πραγματικά κενά και .
(ΟΔΗΓΙΕΣ)
Με το άνοιγμα της πλατφόρμας για τις δηλώσεις σχολείων από τους αναπληρωτές, τα κενά φαίνεται να μην αντιστοιχούν με την πραγματικότητα.
Άνοιξε σήμερα η διαδικτυακή πλατφόρμα για τις επιλογές σχολείων από τους αναπληρωτές, εντούτοις , στην πλατφόρμα δεν εμφανίζονται καθόλου! Ως αποτέλεσμα, τα κενά που φαίνονται είναι λιγότερα από όσα αντιστοιχούν στην πραγματικότητα.
Γιατί αυτό;
Όπως αναφέρεται, τα κενά που εμφανίζονται διαθέσιμα αφορούν τον αριθμό πρόσληψης που έγινε ανά ειδικότητα και όχι την αντικειμενική ανάγκη των σχολικών μονάδων.
Για παράδειγμα, αν σε κάποια περιοχή, και προσλήφθηκαν λιγότεροι, τότε ο αριθμός που θα δηλώσει η εκάστοτε διεύθυνση είναι ίσος με τον αριθμό των προσληφθέντων και όχι με εκείνον των αρχικών αναγκών.
Ως αποτέλεσμα οι διευθύνσεις πρέπει να βρουν τρόπο να ρυθμίσουν τα κενά τους με βάση τις κυριότερες ανάγκες, οδηγούμενοι σε μία άτυπη .
Τι δηλώνουν οι διευθύνσεις
Οι ίδιες οι διευθύνσεις φαίνεται να μην δύνανται να κάνουν κάτι, αλλά αναμένεται η εκ νέου δήλωση των υπόλοιπων κενών στις 12/09, μαζί με τα κενά για το διευρυμένο ωράριο του ολοήμερου σχολείου.
Έτσι, απαραίτητη κρίνεται η διόρθωση του προβλήματος, ούτως ώστε οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί να είναι σε θέση να δουν τα πραγματικά κενά και .
(ΟΔΗΓΙΕΣ)
Με το άνοιγμα της πλατφόρμας για τις δηλώσεις σχολείων από τους αναπληρωτές, τα κενά φαίνεται να μην αντιστοιχούν με την πραγματικότητα.
Άνοιξε σήμερα η διαδικτυακή πλατφόρμα για τις επιλογές σχολείων από τους αναπληρωτές, εντούτοις , στην πλατφόρμα δεν εμφανίζονται καθόλου! Ως αποτέλεσμα, τα κενά που φαίνονται είναι λιγότερα από όσα αντιστοιχούν στην πραγματικότητα.
Γιατί αυτό;
Όπως αναφέρεται, τα κενά που εμφανίζονται διαθέσιμα αφορούν τον αριθμό πρόσληψης που έγινε ανά ειδικότητα και όχι την αντικειμενική ανάγκη των σχολικών μονάδων.
Για παράδειγμα, αν σε κάποια περιοχή, και προσλήφθηκαν λιγότεροι, τότε ο αριθμός που θα δηλώσει η εκάστοτε διεύθυνση είναι ίσος με τον αριθμό των προσληφθέντων και όχι με εκείνον των αρχικών αναγκών.
Ως αποτέλεσμα οι διευθύνσεις πρέπει να βρουν τρόπο να ρυθμίσουν τα κενά τους με βάση τις κυριότερες ανάγκες, οδηγούμενοι σε μία άτυπη .
Τι δηλώνουν οι διευθύνσεις
Οι ίδιες οι διευθύνσεις φαίνεται να μην δύνανται να κάνουν κάτι, αλλά αναμένεται η εκ νέου δήλωση των υπόλοιπων κενών στις 12/09, μαζί με τα κενά για το διευρυμένο ωράριο του ολοήμερου σχολείου.
Έτσι, απαραίτητη κρίνεται η διόρθωση του προβλήματος, ούτως ώστε οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί να είναι σε θέση να δουν τα πραγματικά κενά και .
(ΟΔΗΓΙΕΣ)
Με το άνοιγμα της πλατφόρμας για τις δηλώσεις σχολείων από τους αναπληρωτές, τα κενά φαίνεται να μην αντιστοιχούν με την πραγματικότητα.
Άνοιξε σήμερα η διαδικτυακή πλατφόρμα για τις επιλογές σχολείων από τους αναπληρωτές, εντούτοις , στην πλατφόρμα δεν εμφανίζονται καθόλου! Ως αποτέλεσμα, τα κενά που φαίνονται είναι λιγότερα από όσα αντιστοιχούν στην πραγματικότητα.
Γιατί αυτό;
Όπως αναφέρεται, τα κενά που εμφανίζονται διαθέσιμα αφορούν τον αριθμό πρόσληψης που έγινε ανά ειδικότητα και όχι την αντικειμενική ανάγκη των σχολικών μονάδων.
Για παράδειγμα, αν σε κάποια περιοχή, και προσλήφθηκαν λιγότεροι, τότε ο αριθμός που θα δηλώσει η εκάστοτε διεύθυνση είναι ίσος με τον αριθμό των προσληφθέντων και όχι με εκείνον των αρχικών αναγκών.
Ως αποτέλεσμα οι διευθύνσεις πρέπει να βρουν τρόπο να ρυθμίσουν τα κενά τους με βάση τις κυριότερες ανάγκες, οδηγούμενοι σε μία άτυπη .
Τι δηλώνουν οι διευθύνσεις
Οι ίδιες οι διευθύνσεις φαίνεται να μην δύνανται να κάνουν κάτι, αλλά αναμένεται η εκ νέου δήλωση των υπόλοιπων κενών στις 12/09, μαζί με τα κενά για το διευρυμένο ωράριο του ολοήμερου σχολείου.
Έτσι, απαραίτητη κρίνεται η διόρθωση του προβλήματος, ούτως ώστε οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί να είναι σε θέση να δουν τα πραγματικά κενά και .
(ΟΔΗΓΙΕΣ)
Με το άνοιγμα της πλατφόρμας για τις δηλώσεις σχολείων από τους αναπληρωτές, τα κενά φαίνεται να μην αντιστοιχούν με την πραγματικότητα.
Άνοιξε σήμερα η διαδικτυακή πλατφόρμα για τις επιλογές σχολείων από τους αναπληρωτές, εντούτοις , στην πλατφόρμα δεν εμφανίζονται καθόλου! Ως αποτέλεσμα, τα κενά που φαίνονται είναι λιγότερα από όσα αντιστοιχούν στην πραγματικότητα.
Γιατί αυτό;
Όπως αναφέρεται, τα κενά που εμφανίζονται διαθέσιμα αφορούν τον αριθμό πρόσληψης που έγινε ανά ειδικότητα και όχι την αντικειμενική ανάγκη των σχολικών μονάδων.
Για παράδειγμα, αν σε κάποια περιοχή, και προσλήφθηκαν λιγότεροι, τότε ο αριθμός που θα δηλώσει η εκάστοτε διεύθυνση είναι ίσος με τον αριθμό των προσληφθέντων και όχι με εκείνον των αρχικών αναγκών.
Ως αποτέλεσμα οι διευθύνσεις πρέπει να βρουν τρόπο να ρυθμίσουν τα κενά τους με βάση τις κυριότερες ανάγκες, οδηγούμενοι σε μία άτυπη .
Τι δηλώνουν οι διευθύνσεις
Οι ίδιες οι διευθύνσεις φαίνεται να μην δύνανται να κάνουν κάτι, αλλά αναμένεται η εκ νέου δήλωση των υπόλοιπων κενών στις 12/09, μαζί με τα κενά για το διευρυμένο ωράριο του ολοήμερου σχολείου.
Έτσι, απαραίτητη κρίνεται η διόρθωση του προβλήματος, ούτως ώστε οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί να είναι σε θέση να δουν τα πραγματικά κενά και .
(ΟΔΗΓΙΕΣ)
Με το άνοιγμα της πλατφόρμας για τις δηλώσεις σχολείων από τους αναπληρωτές, τα κενά φαίνεται να μην αντιστοιχούν με την πραγματικότητα.
Άνοιξε σήμερα η διαδικτυακή πλατφόρμα για τις επιλογές σχολείων από τους αναπληρωτές, εντούτοις , στην πλατφόρμα δεν εμφανίζονται καθόλου! Ως αποτέλεσμα, τα κενά που φαίνονται είναι λιγότερα από όσα αντιστοιχούν στην πραγματικότητα.
Γιατί αυτό;
Όπως αναφέρεται, τα κενά που εμφανίζονται διαθέσιμα αφορούν τον αριθμό πρόσληψης που έγινε ανά ειδικότητα και όχι την αντικειμενική ανάγκη των σχολικών μονάδων.
Για παράδειγμα, αν σε κάποια περιοχή, και προσλήφθηκαν λιγότεροι, τότε ο αριθμός που θα δηλώσει η εκάστοτε διεύθυνση είναι ίσος με τον αριθμό των προσληφθέντων και όχι με εκείνον των αρχικών αναγκών.
Ως αποτέλεσμα οι διευθύνσεις πρέπει να βρουν τρόπο να ρυθμίσουν τα κενά τους με βάση τις κυριότερες ανάγκες, οδηγούμενοι σε μία άτυπη .
Τι δηλώνουν οι διευθύνσεις
Οι ίδιες οι διευθύνσεις φαίνεται να μην δύνανται να κάνουν κάτι, αλλά αναμένεται η εκ νέου δήλωση των υπόλοιπων κενών στις 12/09, μαζί με τα κενά για το διευρυμένο ωράριο του ολοήμερου σχολείου.
Έτσι, απαραίτητη κρίνεται η διόρθωση του προβλήματος, ούτως ώστε οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί να είναι σε θέση να δουν τα πραγματικά κενά και .
(ΟΔΗΓΙΕΣ)
Με το άνοιγμα της πλατφόρμας για τις δηλώσεις σχολείων από τους αναπληρωτές, τα κενά φαίνεται να μην αντιστοιχούν με την πραγματικότητα.
Άνοιξε σήμερα η διαδικτυακή πλατφόρμα για τις επιλογές σχολείων από τους αναπληρωτές, εντούτοις , στην πλατφόρμα δεν εμφανίζονται καθόλου! Ως αποτέλεσμα, τα κενά που φαίνονται είναι λιγότερα από όσα αντιστοιχούν στην πραγματικότητα.
Γιατί αυτό;
Όπως αναφέρεται, τα κενά που εμφανίζονται διαθέσιμα αφορούν τον αριθμό πρόσληψης που έγινε ανά ειδικότητα και όχι την αντικειμενική ανάγκη των σχολικών μονάδων.
Για παράδειγμα, αν σε κάποια περιοχή, και προσλήφθηκαν λιγότεροι, τότε ο αριθμός που θα δηλώσει η εκάστοτε διεύθυνση είναι ίσος με τον αριθμό των προσληφθέντων και όχι με εκείνον των αρχικών αναγκών.
Ως αποτέλεσμα οι διευθύνσεις πρέπει να βρουν τρόπο να ρυθμίσουν τα κενά τους με βάση τις κυριότερες ανάγκες, οδηγούμενοι σε μία άτυπη .
Τι δηλώνουν οι διευθύνσεις
Οι ίδιες οι διευθύνσεις φαίνεται να μην δύνανται να κάνουν κάτι, αλλά αναμένεται η εκ νέου δήλωση των υπόλοιπων κενών στις 12/09, μαζί με τα κενά για το διευρυμένο ωράριο του ολοήμερου σχολείου.
Έτσι, απαραίτητη κρίνεται η διόρθωση του προβλήματος, ούτως ώστε οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί να είναι σε θέση να δουν τα πραγματικά κενά και .
(ΟΔΗΓΙΕΣ)
Με το άνοιγμα της πλατφόρμας για τις δηλώσεις σχολείων από τους αναπληρωτές, τα κενά φαίνεται να μην αντιστοιχούν με την πραγματικότητα.
Άνοιξε σήμερα η διαδικτυακή πλατφόρμα για τις επιλογές σχολείων από τους αναπληρωτές, εντούτοις , στην πλατφόρμα δεν εμφανίζονται καθόλου! Ως αποτέλεσμα, τα κενά που φαίνονται είναι λιγότερα από όσα αντιστοιχούν στην πραγματικότητα.
Γιατί αυτό;
Όπως αναφέρεται, τα κενά που εμφανίζονται διαθέσιμα αφορούν τον αριθμό πρόσληψης που έγινε ανά ειδικότητα και όχι την αντικειμενική ανάγκη των σχολικών μονάδων.
Για παράδειγμα, αν σε κάποια περιοχή, και προσλήφθηκαν λιγότεροι, τότε ο αριθμός που θα δηλώσει η εκάστοτε διεύθυνση είναι ίσος με τον αριθμό των προσληφθέντων και όχι με εκείνον των αρχικών αναγκών.
Ως αποτέλεσμα οι διευθύνσεις πρέπει να βρουν τρόπο να ρυθμίσουν τα κενά τους με βάση τις κυριότερες ανάγκες, οδηγούμενοι σε μία άτυπη .
Τι δηλώνουν οι διευθύνσεις
Οι ίδιες οι διευθύνσεις φαίνεται να μην δύνανται να κάνουν κάτι, αλλά αναμένεται η εκ νέου δήλωση των υπόλοιπων κενών στις 12/09, μαζί με τα κενά για το διευρυμένο ωράριο του ολοήμερου σχολείου.
Έτσι, απαραίτητη κρίνεται η διόρθωση του προβλήματος, ούτως ώστε οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί να είναι σε θέση να δουν τα πραγματικά κενά και .
(ΟΔΗΓΙΕΣ)