Τον αποκλεισμό του Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΣΕΠ) του (ΕΑΠ) από τη δυνατότητα να συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023», καταγγέλλουν οι καθηγητές του ιδρύματος.
Σε ανακοίνωση του, ο Σύλλογος Διδασκόντων ΕΑΠ χαρακτηρίζει «άδικο και ατεκμηρίωτο» τον αποκλεισμό, σημειώνοντας ότι πολλά μέλη είναι ακριβώς νέες επιστημόνισσες και νέοι επιστήμονες που επίσης έχουν ανάγκη να αποκτήσουν ακαδημαϊκή και ερευνητική εμπειρία σε ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα που δεν έχει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της εξ αποστάσεως διδασκαλίας. Ως εκ τούτου και αυτά τα μέλη ΣΕΠ θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να αποκτήσουν ακαδημαϊκή εμπειρία σε κάποιο άλλο Πανεπιστήμιο μέσω του προγράμματος.
Ολη η ανακοίνωση του Συλλόγου Διδασκόντων ΕΑΠ
Διαπιστώσαμε ότι στην Πρόσκληση για την υποβολή προτάσεων στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και ειδικότερα στη δράση με τίτλο « Κατόχους Διδακτορικού για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023» συμπεριλήφθηκε πρόβλεψη που αποκλείει το Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΣΕΠ) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) από τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε αυτό το πρόγραμμα.
Ο αποκλεισμός αυτός των μελών ΣΕΠ είναι κατά τη γνώμη μας άδικος και ατεκμηρίωτος. Αντιλαμβανόμαστε ότι το κριτήριο είναι να δοθεί δικαίωμα συμμετοχής σε αυτό το πρόγραμμα μόνο σε όσες νέες επιστημόνισσες και νέους επιστήμονες δεν έχουν δυνατότητα απόκτησης κάποιας άλλης ακαδημαϊκής εμπειρίας. Όμως, πολλά μέλη ΣΕΠ είναι ακριβώς νέες επιστημόνισσες και νέοι επιστήμονες που επίσης έχουν ανάγκη να αποκτήσουν ακαδημαϊκή και ερευνητική εμπειρία σε ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα που δεν έχει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της εξ αποστάσεως διδασκαλίας. Ως εκ τούτου και αυτά τα μέλη ΣΕΠ θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να αποκτήσουν ακαδημαϊκή εμπειρία σε κάποιο άλλο Πανεπιστήμιο μέσω του προγράμματος.
Επιπλέον, δημιουργείται και ένας αντίστροφος αποκλεισμός: από όλες τις κατηγορίες εργαζομένων στην Ανώτατη Εκπαίδευση, είτε με σταθερή είτε με ελαστική σχέση εργασίας, η μόνη κατηγορία που δεν θα μπορεί να διεκδικήσει παράλληλα τη δυνατότητα να διδάξει ως ΣΕΠ στο ΕΑΠ θα είναι ακριβώς οι ωφελούμενες/οι του συγκεκριμένου προγράμματος.
Για τους λόγους αυτούς σας ζητούμε να τροποποιήσετε τη συγκεκριμένη πρόσκληση και να επανέλθει ως προς τα μέλη ΣΕΠ το καθεστώς που ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια.
Τον αποκλεισμό του Συνεργαζόμενου Εκπαιδευτικού Προσωπικού (ΣΕΠ) του (ΕΑΠ) από τη δυνατότητα να συμμετέχουν στο πρόγραμμα «Απόκτηση Ακαδημαϊκής Εμπειρίας σε Νέους Επιστήμονες Κατόχους Διδακτορικού για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023», καταγγέλλουν οι καθηγητές του ιδρύματος.
Σε ανακοίνωση του, ο Σύλλογος Διδασκόντων ΕΑΠ χαρακτηρίζει «άδικο και ατεκμηρίωτο» τον αποκλεισμό, σημειώνοντας ότι πολλά μέλη είναι ακριβώς νέες επιστημόνισσες και νέοι επιστήμονες που επίσης έχουν ανάγκη να αποκτήσουν ακαδημαϊκή και ερευνητική εμπειρία σε ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα που δεν έχει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της εξ αποστάσεως διδασκαλίας. Ως εκ τούτου και αυτά τα μέλη ΣΕΠ θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να αποκτήσουν ακαδημαϊκή εμπειρία σε κάποιο άλλο Πανεπιστήμιο μέσω του προγράμματος.
Ολη η ανακοίνωση του Συλλόγου Διδασκόντων ΕΑΠ
Διαπιστώσαμε ότι στην Πρόσκληση για την υποβολή προτάσεων στο Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» και ειδικότερα στη δράση με τίτλο « Κατόχους Διδακτορικού για το ακαδημαϊκό έτος 2022-2023» συμπεριλήφθηκε πρόβλεψη που αποκλείει το Συνεργαζόμενο Εκπαιδευτικό Προσωπικό (ΣΕΠ) του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ) από τη δυνατότητα να συμμετέχουν σε αυτό το πρόγραμμα.
Ο αποκλεισμός αυτός των μελών ΣΕΠ είναι κατά τη γνώμη μας άδικος και ατεκμηρίωτος. Αντιλαμβανόμαστε ότι το κριτήριο είναι να δοθεί δικαίωμα συμμετοχής σε αυτό το πρόγραμμα μόνο σε όσες νέες επιστημόνισσες και νέους επιστήμονες δεν έχουν δυνατότητα απόκτησης κάποιας άλλης ακαδημαϊκής εμπειρίας. Όμως, πολλά μέλη ΣΕΠ είναι ακριβώς νέες επιστημόνισσες και νέοι επιστήμονες που επίσης έχουν ανάγκη να αποκτήσουν ακαδημαϊκή και ερευνητική εμπειρία σε ένα πανεπιστημιακό ίδρυμα που δεν έχει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της εξ αποστάσεως διδασκαλίας. Ως εκ τούτου και αυτά τα μέλη ΣΕΠ θα πρέπει να έχουν το δικαίωμα να αποκτήσουν ακαδημαϊκή εμπειρία σε κάποιο άλλο Πανεπιστήμιο μέσω του προγράμματος.
Επιπλέον, δημιουργείται και ένας αντίστροφος αποκλεισμός: από όλες τις κατηγορίες εργαζομένων στην Ανώτατη Εκπαίδευση, είτε με σταθερή είτε με ελαστική σχέση εργασίας, η μόνη κατηγορία που δεν θα μπορεί να διεκδικήσει παράλληλα τη δυνατότητα να διδάξει ως ΣΕΠ στο ΕΑΠ θα είναι ακριβώς οι ωφελούμενες/οι του συγκεκριμένου προγράμματος.
Για τους λόγους αυτούς σας ζητούμε να τροποποιήσετε τη συγκεκριμένη πρόσκληση και να επανέλθει ως προς τα μέλη ΣΕΠ το καθεστώς που ίσχυε τα προηγούμενα χρόνια.