Για 5η κατά σειρά φορά, με την εγκύκλιο 27606/ΓΔ4/11.03.2022, το Υ.ΠΑΙ.Θ. επιχειρεί να επιβάλει την εφαρμογή της αξιολόγησης των Νόμων 4823/2021 και 4692/2020, προχωρώντας εκ νέου σε ανυπόστατες ερμηνείες, εκφοβιστικές πιέσεις και παράνομες προτροπές. Η εγκύκλιος δεν έχει καμία εκπαιδευτική στόχευση. Ο μόνος στόχος της είναι πολιτικός. Η υποταγή των εκπαιδευτικών που αντιστέκονται και υπερασπίζουν το Δημόσιο Σχολείο.
Η τελευταία διετία αποτελεί κλασικό δείγμα αυταρχισμού και λειτουργίας με καταστρατήγηση των δημοκρατικών διαδικασιών από την πλευρά της πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ..
Ξεκινώντας με τις μεθοδεύσεις κατάργησης της εκπροσώπησης των εκπαιδευτικών από δημοκρατικά εκλεγμένους αιρετούς εκπροσώπους στα υπηρεσιακά Συμβούλια, με την τοποθέτηση δοτών και διορισμένων…