Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Τρίτη, 24 Ιουνίου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Διευρυμένο πρόγραμμα σε Δημοτικά-Νηπιαγωγεία: «Δεν δεχόμαστε τραγικά λάθη στις πλάτες των παιδιών μας»

2 Σεπτεμβρίου, 2022
Σε Alfavita, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

Διαφήμιση
Διαφήμιση

«Δεν μπορούμε να δεχόμαστε τέτοια τραγικά λάθη στις πλάτες των παιδιών μας» λένε οι γονείς του 36ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών για το διευρυμένο πρόγραμμα των σχολείων

Τέσσερα σημαντικά ερωτήματα θέτουν οι γονείς των μαθητών του 36ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών σχετικά με το σε δημοτικά και νηπιαγωγεία.

ΟΙ γονείς εύλογα ρωτούν ποια είναι η παιδαγωγική μέθοδος που ορίζει ότι τα παιδιά ηλικίας 5-12 ετών είναι καλό να παραμένουν εντός των σχολικών αιθουσών από τις 7.15πμ μέχρι και τις 5.30 το απόγευμα, ποια υλικοτεχνική υποδομή και ποιο προσωπικό μπορεί να λειτουργήσει , αν υπάρχει ικανοποίηση για το μοντέλο ζωής, για τις ώρες εργασίας και το διαρκές τρέξιμο και τέλος ρωτούν γιατί αντί να έχουν οι γονείς προστασία μητρότητας και πατρότητας, αντί να έχουν εργασιακά, ανθρώπινα ωράρια, εργασιακή ασφάλεια, τελικά, φτάνουν στο να φορτώνουν πάλι τα παιδιά επειδή δε φτάνουν ποτέ οι ώρες εργασίας τους.

Η ανακοίνωση των γονέων

Αναλυτικά, η ανακοίνωση του νέου Συλλόγου Γονέων 36ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών:

Για το νέο διευρυμένο πρόγραμμα σε δημοτικά και νηπιαγωγεία

Μετά τις εξαγγελίες για ολοήμερο πρόγραμμα λειτουργίας σχολείων πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (νηπιαγωγείων και δημοτικών) μέχρι τις 5.30 το απόγευμα ανακοινώθηκαν πρόσφατα από το Υπουργείο Παιδείας οι σχολικές μονάδες οι οποίες θα…. συμβάλλουν πιλοτικά στην επίλυση του δημογραφικού προβλήματος της χώρας, όπως άλλωστε ανακοίνωσε ο Πρωθυπουργός και θα εφαρμόσουν κατά το σχολικό έτος 2022-23 το νέο πρόγραμμα.

Ονομάζεται αναβαθμισμένο πρόγραμμα από εκείνους και εκείνες που το αποφάσισαν, όχι, όμως, και από εμάς που καλούμαστε να δεχτούμε να το υλοποιήσουν τα παιδιά μας. Τα ερωτήματά μας αποτελούν και θέση.

Ερώτημα 1ο

. Ποια είναι εκείνη η παιδαγωγική μέθοδος που ορίζει ότι τα παιδιά ηλικίας 5-12 ετών είναι καλό να παραμένουν εντός των σχολικών αιθουσών από τις 7.15πμ που ξεκινάει η πρωινή ζώνη μέχρι και τις 5.30 το απόγευμα, έχοντας ξυπνήσει από τα χαράματα, έχοντας υλοποιήσει ένα ιδιαίτερα απαιτητικό και πιεστικό σχολικό πρόγραμμα, έχοντας άλλες 4 ώρες περίπου μετά το κανονικό σχόλασμα στον ίδιο περιορισμένο χώρο, εντός των αιθουσών, ασχολούμενα και πάλι με μαθήματα;

Ερώτημα 2ο

. Με ποια υλικοτεχνική υποδομή και ποιο προσωπικό μπορεί να λειτουργήσει ένα τέτοιο πρόγραμμα, εξυπηρετώντας πρωτίστως τις ανάγκες των παιδιών; Μιλώντας για την περίπτωση του δικού μας σχολείου, γνωρίζοντας ότι δεν είμαστε η εξαίρεση, υπάρχει έλλειψη ζωτικού χώρου ακόμα και για τις απαιτήσεις του κανονικού προγράμματος. Σε ένα σχολείο που δεν έχει καν αίθουσα υπολογιστών, που τα προαύλια είναι μικρά, που οι περισσότερες σχολικές τάξεις είναι ασφυκτικές, που καταρρέουν τοίχοι, ε, μάλλον δε γίνονται θαύματα.

Σε ένα σχολείο που ακόμα και το κανονικό ολοήμερο δεν έχει ξεκινήσει ούτε μια χρονιά από την πρώτη ημέρα, αν και οι αιτήσεις γίνονται από την προηγούμενη σχολική χρονιά, θα δοθεί προτεραιότητα στη λειτουργία μέχρι τις 5.30μ.μ.; Σε ένα σχολείο που έχουμε διαρκώς ελλείψεις σε εκπαιδευτικό προσωπικό ακόμα και ολόκληρη τη χρονιά θα έρθει ένας αναπληρωτής/μία αναπληρώτρια για το πρόγραμμα 4.00μ.μ.-5.30μ.μ., αλλά δε θα έχουμε πχ εικαστικό; Επίσης, ακόμα κι αν φτιαχτεί το τμήμα 4.00-5.30μ.μ. και έρθει και ο/η εκπαιδευτικός που το αναλαμβάνει μπορεί αυτό να λειτουργεί ενώ δεν έχει καν λειτουργήσει σε όλες τις τάξεις το ολοήμερο μέχρι τις 4μμ; Με ποιο προσωπικό καθαριότητας θα λειτουργεί το σχολείο ώστε να είναι έτοιμο και την επόμενη μέρα;

Γνωρίζει κανείς εκεί στο Υπουργείο για τις ελλείψεις, για τις συμβάσεις ορισμένου χρόνου και συγκεκριμένων ωρών;

Ερώτημα 3ο

. Άραγε είμαστε ευχαρηστημένοι/-ες και περήφανοι/ες για το μοντέλο ζωής που ακολουθούμε, για τις ώρες εργασίας μας και το διαρκές τρέξιμο; Όλα πηγαίνουν καλά με τον ελεύθερο χρόνο όλων των μελών της οικογένειας; Πόσος είναι ο ποιοτικός χρόνος που περνάμε με τα παιδιά μας; Το μοντέλο παιδικής ζωής που λέει σχολείο, ξένη γλώσσα, άθλημα, μουσική, θέατρο και κάθε λογής οργανωμένη δραστηριότητα είναι αυτό που θέλουμε για τα παιδιά; Και ακόμα κι αν κάποιος/α ισχυριστεί ότι είναι επιλογή μπορούμε να το υποστηρίξουμε ως ένα σημείο. Γιατί τελικά οι ελλείψεις του εκπαιδευτικού συστήματος, οι ελλείψεις ακόμα και δημόσιων χώρων για να παίξουν τα παιδιά, η έλλειψη χρόνου των ίδιων των γονιών δεν είναι συνθήκες που ξεχνιούνται εύκολα.

Ερώτημα 4ο

. Παραβλέποντας τη γελοιότητα περί επίλυσης του δημογραφικού μέσω της επιμήκυνσης του σχολικού ωραρίου (άραγε οι εκπαιδευτικοί που θα δουλεύουν εκείνη την ώρα δεν έχουν δικαίωμα στην τεκνοποιία;) αναρωτιόμαστε γιατί αντί να έχουμε οι γονείς προστασία μητρότητας και πατρότητας, αντί να έχουμε εργασιακά, ανθρώπινα ωράρια, εργασιακή ασφάλεια, τελικά, φτάνουμε στο να φορτώνουμε πάλι τα παιδιά επειδή δε φτάνουν ποτέ οι ώρες εργασίας μας… Και μη μας πείτε ότι έτσι λύνετε το πρόβλημα της γιαγιά και του παππού ή των ανθρώπων που πληρώνονται για να πηγαινοφέρνουν τα παιδιά γιατί ξέρετε ότι δεν έχουν όλοι/ες οι εργαζόμενες/οι το ίδιο ωράριο, το ίδιο αφεντικό κ.ο.κ. Αν το δικό σας αγαπημένο μοτίβο είναι « Αν δεν ταιριάζει η πραγματικότητα στα μέτρα μας τόσο κακό για την ίδια», εμείς που ζούμε στην πραγματικότητα δεν μπορούμε να δεχόμαστε τέτοια τραγικά λάθη στις πλάτες των παιδιών μας.

ΝΕΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ 36ΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ

 (ΟΔΗΓΙΕΣ)

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Αναπληρωτές: Σήμερα οι δηλώσεις στο ΟΠΣΥΔ-Αύριο η τοποθέτηση-Δευτέρα/Τρίτη ανάληψη υπηρεσίας

Επόμενο άρθρο

Συγχωνεύσεις σχολείων: Νέα συγκέντρωση εκπαιδευτικών σήμερα στη Θεσσαλονίκη

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο

Συγχωνεύσεις σχολείων: Νέα συγκέντρωση εκπαιδευτικών σήμερα στη Θεσσαλονίκη

Αιτωλοακαρνανία: Απέκρυψαν λειτουργικά κενά-Απαντήσεις ζητούν οι εκπαιδευτικοί

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.