Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Διαγωνισμός βίντεο-πειραμάτων: 460 μαθητές δημιούργησαν 121 βιντεοσκοπημένα πειράματα Φυσικής, Χημείας και Βιολογίας - Newspedia.gr

Διαγωνισμός βίντεο-πειραμάτων: 460 μαθητές δημιούργησαν 121 βιντεοσκοπημένα πειράματα Φυσικής, Χημείας και Βιολογίας

Συμμετείχαν 71 σχολικές μονάδες από όλη την Ελλάδα με συνολικά 460 μαθήτριες/μαθητές και  107 εκπαιδευτικούς. Οι ομάδες δημιούργησαν 121 βιντεοσκοπημένα πειράματα Φυσικής, Χημείας και Βιολογίας

Η Πανελλήνια Ένωση Υπευθύνων Εργαστηριακών Κέντρων Φυσικών Επιστημών – ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε. διοργάνωσε, για πρώτη φορά, μετά από πρόταση του απερχόμενου Δ.Σ., τη δράση “Διαγωνισμός Βιντεοσκοπημένων Πειραμάτων”, η οποία ολοκληρώθηκε με εξαιρετική επιτυχία.

Σε αυτή συμμετείχαν 71 σχολικές μονάδες από όλη την Ελλάδα με συνολικά 460 μαθήτριες/μαθητές και  107 εκπαιδευτικούς. Οι ομάδες δημιούργησαν 121 βιντεοσκοπημένα πειράματα Φυσικής, Χημείας και Βιολογίας. Η αξιολόγηση πραγματοποιήθηκε από 22 υπεύθυνες/υπεύθυνους Ε.Κ.Φ.Ε. Οι κανόνες και τα κριτήρια αξιολόγησης, που τηρήθηκαν, αναφέρονται στην ανακοίνωση του διαγωνισμού.

Μετά από διαδοχικά στάδια αξιολογήσεων, προκρίθηκε η παρακάτω ομάδα των τριών video με την υψηλότερη βαθμολογία:

(Χημεία-Βιολογία) :ΓΕ.Λ. Ν. Αλικαρνασσού

 (Βιολογία): 4ο ΓΕ.Λ. Κορυδαλλού

(Φυσική): ΓΕ.Λ. Σαλαμίνας.

Στους μαθητές και τις μαθήτριες των παραπάνω σχολείων θα απονεμηθούν βραβεία (δώδεκα tablets ) και στα διακριθέντα ΓΕΛ θα απονεμηθούν τρεις ηλεκτροστατικές μηχανές Wimshurst, που εξασφάλισε η ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε. με την ευγενή δωρεά του Ιδρύματος Μποδοσάκη. Σε όλες/ους που συμμετείχαν στον διαγωνισμό θα αποσταλούν έπαινοι συμμετοχής.

Το υλικό που συγκεντρώθηκε είναι διαθέσιμο μέσω του καναλιού YouTube της ΠΑΝ.Ε.Κ.Φ.Ε. (και των επιμέρους καναλιών των δημιουργών), αποτελώντας ένα σύνολο αξιοθαύμαστων προτάσεων, που αναδεικνύει την ποιότητα των εκπαιδευτικών, το ζωηρό ενδιαφέρον των παιδιών για την πειραματική δραστηριότητα και την ανάγκη της συστηματικής χρήσης του πειράματος στα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών.

Θερμά συγχαρητήρια στις/στους εκπαιδευτικούς που υποστήριξαν τη δράση και στις μαθητικές ομάδες που συμμετείχαν σε αυτές, δημιουργώντας ένα αποθετήριο πειραματικών προτάσεων υψηλής ποιότητας και ανεκτίμητης εκπαιδευτικής αξίας.

Exit mobile version