Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Δέκα εκ. ευρώ για αμοιβές εκπαιδευτικών που θα διδάξουν τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στα Γυμνάσια - Newspedia.gr

Δέκα εκ. ευρώ για αμοιβές εκπαιδευτικών που θα διδάξουν τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων στα Γυμνάσια

Το ποσό των  9.845.920,00 €  θα διιαθέσει το υπουργείο Παιδείας για αμοιβές εκπαιδευτικών για τη διδασκαλία των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων στις τρεις τάξεις των Γυμνασίων.

Πρόκειται για την κάλυψη εκπαιδευτικών κενών στα Γυμνάσια της χώρας που δημιουργούνται από την απασχόληση του υφιστάμενου εκπαιδευτικού δυναμικού των Γυμνασίων στην πρόσθετη ώρα του Ωρολογίου Προγράμματος για την εφαρμογή του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων.

Ο αριθμός των απαραίτητων προσλήψεων σε επίπεδο Δ/νσης Εκπαίδευσης θα προκύψει  από το σύνολο των τμημάτων που εφαρμόζεται η αύξηση του ωρολογίου προγράμματος με αναγωγή σε αριθμούς εκπαιδευτικών πλήρους ωραρίου.

Η διάθεση των προσληφθέντων εκπαιδευτικών πλήρους ωραρίου στα Γυμνάσια θα γίνει  μέσω των Δ/νσεων Εκπαίδευσης που γνωρίζουν το σύνολο των εκπαιδευτικών κενών των Γυμνασίων που ανήκουν στην αντίστοιχη Δ/νση Εκπαίδευσης.

Όσον αφορά τα Νηπιαγωγεία και τα Δημοτικά, η ένταξη των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων θα πραγματοποιηθεί με ανακατανομή των ωρών του ωρολογίου προγράμματος.

Αντιθέτως, στην περίπτωση των Γυμνασίων απαιτείται η αύξηση του υποχρεωτικού ωρολογίου προγράμματος κατά μία ώρα και συγκεκριμένα από 32 εβδομαδιαίως σε 33 ώρες εβδομαδιαίως για όλες τις τάξεις και σε όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους.

Εργαστήρια Δεξιοτήτων: Τα αποτελέσματα έρευνας του ΙΕΠ

Η σχολική κοινότητα, εκπαιδευτικοί και μαθητές (αντιλαμβανόμενη πρόσληψη) υποδέχτηκε θετικά την εφαρμογή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και στο σύνολό της (προστιθέμενη αξία) και στα επιμέρους ζητήματα (εύρος θεματικών, μεθοδολογία, portfolio, επιμόρφωση, διάχυση στη σχολική κοινότητα).

Η διαπίστωση αυτή προέκυψε από τα αποτελέσματα έρευνας του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ).

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε μέσω της ηλεκτρονικής συμπλήρωσης ερωτηματολογίου το οποίο διακινήθηκε μέσω των υποδομών Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και διενεργήθηκε στο χρονικό διάστημα 15- 30 Ιουνίου 2022 με τη συμμετοχή 11039 σχολείων (5156 νηπιαγωγείων, 4166 δημοτικών, και 1717 γυμνασίων).

Exit mobile version