Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Γ' ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης: Να εγκριθούν τώρα όλα τα ολιγομελή τμήματα σε ΕΠΑΛ- ΓΕΛ - Newspedia.gr

Γ’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης: Να εγκριθούν τώρα όλα τα ολιγομελή τμήματα σε ΕΠΑΛ- ΓΕΛ

Η νέα ανακοίνωση της Γ’ ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης διεκδικεί την έγκριση των αναγκαίων ολιγομελών τμημάτων σε ΕΠΑΛ και ΓΕΛ.

ζητά να γίνουν δεκτές οι προτάσεις των σχολείων για τις ομάδες προσανατολισμού, τα τμήματα, τις ξένες γλώσσες και τα τμήματα που φοιτούν μαθητές με μαθησιακά προβλήματα

Η ανακοίνωση

Στις 01/08/22 ανακοινώθηκε από την Π.Δ.Ε. Κεντρικής Μακεδονίας η έγκριση τμημάτων, τομέων και ειδικοτήτων στα  ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2022-2023. Στα  ΕΠΑΛ που ανήκουν στη δύναμη της Γ΄ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης δεν έχουν εγκριθεί συνολικά 6  ειδικότητες στη  Γ΄ τάξη, 3 τομείς στη Β΄ τάξη και 1 τμήμα στην Α τάξη. 

Πιο συγκεκριμένα:

1ο ΕΠΑΛ Θεσσαλονίκης: δεν έχουν εγκριθεί ο Τομέας Πληροφορικής στη Β Λυκείου και Τμήμα Εφαρμογών Πληροφορικής της Γ Λύκειου 

1ο ΕΠΑΛ Συκεών: δεν έχουν εγκριθεί στη  Β τάξη ο τομέας Ηλεκτρονικής , Ηλεκτρολογίας και Αυτοματισμού και στη Γ΄Τάξη οι ειδικότητες : Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων, Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών, Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων, Βοηθός Ιατρικών – Βιολογικών Εργαστηρίων

13ο Εσπερινό ΕΠΑΛ Θεςνικης: δεν έχουν εγκριθεί στη Β ΄τάξη ο τομέας Ηλεκτρολογίας  και στη  Γ  τάξη οι ειδικότητες Δομικών Έργων και  Ηλεκτρονικών καθώς και ένα τμήμα στην Α΄τάξη.

Οι περισσότερες ειδικότητες και τομείς  που δεν έχουν εγκριθεί είναι σχεδόν με 10 μαθητές.
Παράλληλα για πρώτη φορά φέτος  η ΠΔΕ, όχι μόνο αγνοεί συνειδητά τις δηλώσεις των σχολείων για τον  αριθμό εγγραφών και τμημάτων που βασίζονται στα νούμερα που  έχουν επιτευχθεί προηγούμενες χρονιές, αλλά  επεμβαίνει στις δηλώσεις των σχολείων για δημιουργία τμημάτων και  οριστικοποιεί τα τμήματα της Β και Γ τάξης, αφαιρώντας  τμήματα και περιορίζοντας ουσιαστικά τις εγγραφές. 

Η αντιεκπαιδευτική πολιτική εντείνεται

Κυβέρνηση, ΥΠΑΙΘ και διοίκηση επιμένουν στην εφαρμογή  αντιεκπαιδευτικών ρυθμίσεων με τις οποίες κατασκεύασαν τα ολιγομελή τμήματα, σε βάρος του δημόσιου σχολείου και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας.
Καθόλου τυχαία με ευθύνη του υπουργείου οι φετινές ηλεκτρονικές εγγραφές των μαθητών ΕΠΑΛ πραγματοποιήθηκαν από 27/06/22 μέχρι 07/07/22. Ολοκληρώθηκαν σε μια περίοδο που τα σχολεία ήταν κλειστά και πολλοί γονείς δεν πρόλαβαν να γράψουν τα παιδιά τους.
Η κυβέρνηση αξιοποιεί την εφαρμογή της απαράδεκτης Υπουργικής Απόφασης για τις εγγραφές για να εξασφαλίσει την ελεγχόμενη κεντρικά μείωση του αριθμού των τμημάτων των σχολείων, την αύξηση του αριθμού των μαθητών σε κάθε τμήμα, την επιπλέον εξοικονόμηση προσωπικού και δαπανών για την εκπαίδευση. 
Η πολιτική των περικοπών και της λιτότητας συνεχίζεται με την λογιστική προσέγγιση που εφαρμόζεται στην κατανομή των μαθητών στα τμήματα αλλά και  στις μετακινήσεις εκατοντάδων εκπαιδευτικών σε δύο, τρία, τέσσερα και περισσότερα .Οι δε μαθητές των ολιγομελών τμημάτων, που δε θα εγκριθούν, θα πρέπει τον Σεπτέμβρη να βρουν άλλο σχολείο για να συνεχίσουν στο αντίστοιχο τμήμα ομάδας προσανατολισμού, τομέα ή ειδικότητας, που επιθυμούν. Διαφορετικά καλούνται να φοιτήσουν σε κάποιο άλλο τμήμα του ίδιου σχολείου ακόμα και αν δεν το επιθυμούν. Και όλα αυτά όταν η πανδημία δεν έχει περάσει και τα μέτρα για το μη συνωστισμό των μαθητών στα τμήματα (15 μαθητές στο τμημα) που προτείνει το εκπαιδευτικό κίνημα  θα πρέπει να ισχύσουν από το Σεπτέμβριο. Εκ των πραγμάτων δηλαδή η λειτουργία τμημάτων που αυτή τη στιγμή θεωρούνται “ολιγομελή” θεωρείται επιβεβλημένη.

Η μη έγκριση των λεγόμενων ολιγομελών τμημάτων, όπως παραπλανητικά ονομάζει το υπουργείο τα τμήματα που δε συγκεντρώνουν τα ασφυκτικά και αντιπαιδαγωγικά όρια αριθμού μαθητών που το ίδιο έχει ορίσει, εκπορεύεται από την πολιτική  των περικοπών και της λιτότητας, του δημοσιονομικού κόφτη και της εξοικονόμησης προσωπικού που έχουν επιβάλει στο δημόσιο σχολείο κυβέρνηση- ΕΕ –ΟΟΣΑ. Είναι πλευρά της συνολικής αντιεκπαιδευτικής κυβερνητικής πολιτικής  
                  
Η ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΝΑ ΑΝΑΤΡΑΠΕΙ. ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΗ ΛΥΣΗ!

Η εκπαιδευτική κοινότητα: εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς να μην επιτρέψει να αντιμετωπίζονται οι μαθητές μας ως αριθμοί και να καταργούνται οι μορφωτικές ανάγκες και τα δικαιώματά τους! 
ΥΠΑΙΘ και ΠΔΕ
να κάνουν  αποδεκτές τις προτάσεις του κλάδου για τα ολιγομελή, τις εγγραφές και μετεγγραφές των μαθητών όπως προτείνουν τα σχολεία
Απαιτούμε:

Ως Γ΄ ΕΛΜΕ θα συμβάλλουμε στην ανάπτυξη κινητοποιήσεων με συντονισμό των ΕΛΜΕ, των σχολείων και των συναδέλφων, καθώς και των γονιών και μαθητών για να προωθήσουμε τις διεκδικήσεις του κλάδου. Προτείνουμε την οργάνωση κινητοποίησης στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας. 
Καλούμε την ΟΛΜΕ, καθώς και όλες τις ΕΛΜΕ να πάρουν αποφάσεις για την ενιαία απάντηση του κλάδου για όλα τα ολιγομελή σε όλα τα σχολεία και όλες τις ΕΛΜΕ.

Exit mobile version