Oι Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας αλλά και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν ανήκουν οργανικά στους Οικείους ΟΤΑ, οι οποίοι και έχουν όλες τις αρμοδιότητες, που συνδέονται με την συντήρηση και την λειτουργία των σχολικών κτηρίων
Μια που αλλάζει τα δεδομένα στο ζήτημα των υπευθύνων ενεργειακής απόδοσης των σχολείων, έλαβε η από την νομική της σύμβουλο κ.Μαρία-Μαγδαλινή Τσίπρα.
Σύμφωνα με αυτήν, εκ του γεγονότος, ότι οι Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας αλλά και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν ανήκουν οργανικά στους Οικείους ΟΤΑ, οι οποίοι και έχουν όλες τις αρμοδιότητες, που συνδέονται με την συντήρηση και την λειτουργία των σχολικών κτηρίων, προκύπτει κατά την άποψη μου το συμπέρασμα, ότι οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων δεν μπορούν να οριστούν από τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοικήσεως ως Διοικητικά Υπεύθυνοι των Σχολικών Μονάδων. Τούτο ενισχύεται ακόμα περισσότερο από το γεγονός ότι κατά το ισχύον νομοθετικό καθεστώς, δεν προβλέπονται ρητά αρμοδιότητα των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων σχετικά με την ενεργειακή απόδοση των σχολικών κτηρίων, που ανήκουν στην αρμοδιότητα των Οικείων ΟΤΑ.
Oι Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας αλλά και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν ανήκουν οργανικά στους Οικείους ΟΤΑ, οι οποίοι και έχουν όλες τις αρμοδιότητες, που συνδέονται με την συντήρηση και την λειτουργία των σχολικών κτηρίων
Μια που αλλάζει τα δεδομένα στο ζήτημα των υπευθύνων ενεργειακής απόδοσης των σχολείων, έλαβε η από την νομική της σύμβουλο κ.Μαρία-Μαγδαλινή Τσίπρα.
Σύμφωνα με αυτήν, εκ του γεγονότος, ότι οι Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας αλλά και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν ανήκουν οργανικά στους Οικείους ΟΤΑ, οι οποίοι και έχουν όλες τις αρμοδιότητες, που συνδέονται με την συντήρηση και την λειτουργία των σχολικών κτηρίων, προκύπτει κατά την άποψη μου το συμπέρασμα, ότι οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων δεν μπορούν να οριστούν από τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοικήσεως ως Διοικητικά Υπεύθυνοι των Σχολικών Μονάδων. Τούτο ενισχύεται ακόμα περισσότερο από το γεγονός ότι κατά το ισχύον νομοθετικό καθεστώς, δεν προβλέπονται ρητά αρμοδιότητα των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων σχετικά με την ενεργειακή απόδοση των σχολικών κτηρίων, που ανήκουν στην αρμοδιότητα των Οικείων ΟΤΑ.
Oι Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας αλλά και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν ανήκουν οργανικά στους Οικείους ΟΤΑ, οι οποίοι και έχουν όλες τις αρμοδιότητες, που συνδέονται με την συντήρηση και την λειτουργία των σχολικών κτηρίων
Μια που αλλάζει τα δεδομένα στο ζήτημα των υπευθύνων ενεργειακής απόδοσης των σχολείων, έλαβε η από την νομική της σύμβουλο κ.Μαρία-Μαγδαλινή Τσίπρα.
Σύμφωνα με αυτήν, εκ του γεγονότος, ότι οι Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας αλλά και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν ανήκουν οργανικά στους Οικείους ΟΤΑ, οι οποίοι και έχουν όλες τις αρμοδιότητες, που συνδέονται με την συντήρηση και την λειτουργία των σχολικών κτηρίων, προκύπτει κατά την άποψη μου το συμπέρασμα, ότι οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων δεν μπορούν να οριστούν από τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοικήσεως ως Διοικητικά Υπεύθυνοι των Σχολικών Μονάδων. Τούτο ενισχύεται ακόμα περισσότερο από το γεγονός ότι κατά το ισχύον νομοθετικό καθεστώς, δεν προβλέπονται ρητά αρμοδιότητα των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων σχετικά με την ενεργειακή απόδοση των σχολικών κτηρίων, που ανήκουν στην αρμοδιότητα των Οικείων ΟΤΑ.
Oι Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας αλλά και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν ανήκουν οργανικά στους Οικείους ΟΤΑ, οι οποίοι και έχουν όλες τις αρμοδιότητες, που συνδέονται με την συντήρηση και την λειτουργία των σχολικών κτηρίων
Μια που αλλάζει τα δεδομένα στο ζήτημα των υπευθύνων ενεργειακής απόδοσης των σχολείων, έλαβε η από την νομική της σύμβουλο κ.Μαρία-Μαγδαλινή Τσίπρα.
Σύμφωνα με αυτήν, εκ του γεγονότος, ότι οι Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας αλλά και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν ανήκουν οργανικά στους Οικείους ΟΤΑ, οι οποίοι και έχουν όλες τις αρμοδιότητες, που συνδέονται με την συντήρηση και την λειτουργία των σχολικών κτηρίων, προκύπτει κατά την άποψη μου το συμπέρασμα, ότι οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων δεν μπορούν να οριστούν από τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοικήσεως ως Διοικητικά Υπεύθυνοι των Σχολικών Μονάδων. Τούτο ενισχύεται ακόμα περισσότερο από το γεγονός ότι κατά το ισχύον νομοθετικό καθεστώς, δεν προβλέπονται ρητά αρμοδιότητα των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων σχετικά με την ενεργειακή απόδοση των σχολικών κτηρίων, που ανήκουν στην αρμοδιότητα των Οικείων ΟΤΑ.
Oι Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας αλλά και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν ανήκουν οργανικά στους Οικείους ΟΤΑ, οι οποίοι και έχουν όλες τις αρμοδιότητες, που συνδέονται με την συντήρηση και την λειτουργία των σχολικών κτηρίων
Μια που αλλάζει τα δεδομένα στο ζήτημα των υπευθύνων ενεργειακής απόδοσης των σχολείων, έλαβε η από την νομική της σύμβουλο κ.Μαρία-Μαγδαλινή Τσίπρα.
Σύμφωνα με αυτήν, εκ του γεγονότος, ότι οι Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας αλλά και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν ανήκουν οργανικά στους Οικείους ΟΤΑ, οι οποίοι και έχουν όλες τις αρμοδιότητες, που συνδέονται με την συντήρηση και την λειτουργία των σχολικών κτηρίων, προκύπτει κατά την άποψη μου το συμπέρασμα, ότι οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων δεν μπορούν να οριστούν από τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοικήσεως ως Διοικητικά Υπεύθυνοι των Σχολικών Μονάδων. Τούτο ενισχύεται ακόμα περισσότερο από το γεγονός ότι κατά το ισχύον νομοθετικό καθεστώς, δεν προβλέπονται ρητά αρμοδιότητα των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων σχετικά με την ενεργειακή απόδοση των σχολικών κτηρίων, που ανήκουν στην αρμοδιότητα των Οικείων ΟΤΑ.
Oι Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας αλλά και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν ανήκουν οργανικά στους Οικείους ΟΤΑ, οι οποίοι και έχουν όλες τις αρμοδιότητες, που συνδέονται με την συντήρηση και την λειτουργία των σχολικών κτηρίων
Μια που αλλάζει τα δεδομένα στο ζήτημα των υπευθύνων ενεργειακής απόδοσης των σχολείων, έλαβε η από την νομική της σύμβουλο κ.Μαρία-Μαγδαλινή Τσίπρα.
Σύμφωνα με αυτήν, εκ του γεγονότος, ότι οι Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας αλλά και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν ανήκουν οργανικά στους Οικείους ΟΤΑ, οι οποίοι και έχουν όλες τις αρμοδιότητες, που συνδέονται με την συντήρηση και την λειτουργία των σχολικών κτηρίων, προκύπτει κατά την άποψη μου το συμπέρασμα, ότι οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων δεν μπορούν να οριστούν από τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοικήσεως ως Διοικητικά Υπεύθυνοι των Σχολικών Μονάδων. Τούτο ενισχύεται ακόμα περισσότερο από το γεγονός ότι κατά το ισχύον νομοθετικό καθεστώς, δεν προβλέπονται ρητά αρμοδιότητα των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων σχετικά με την ενεργειακή απόδοση των σχολικών κτηρίων, που ανήκουν στην αρμοδιότητα των Οικείων ΟΤΑ.
Oι Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας αλλά και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν ανήκουν οργανικά στους Οικείους ΟΤΑ, οι οποίοι και έχουν όλες τις αρμοδιότητες, που συνδέονται με την συντήρηση και την λειτουργία των σχολικών κτηρίων
Μια που αλλάζει τα δεδομένα στο ζήτημα των υπευθύνων ενεργειακής απόδοσης των σχολείων, έλαβε η από την νομική της σύμβουλο κ.Μαρία-Μαγδαλινή Τσίπρα.
Σύμφωνα με αυτήν, εκ του γεγονότος, ότι οι Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας αλλά και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν ανήκουν οργανικά στους Οικείους ΟΤΑ, οι οποίοι και έχουν όλες τις αρμοδιότητες, που συνδέονται με την συντήρηση και την λειτουργία των σχολικών κτηρίων, προκύπτει κατά την άποψη μου το συμπέρασμα, ότι οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων δεν μπορούν να οριστούν από τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοικήσεως ως Διοικητικά Υπεύθυνοι των Σχολικών Μονάδων. Τούτο ενισχύεται ακόμα περισσότερο από το γεγονός ότι κατά το ισχύον νομοθετικό καθεστώς, δεν προβλέπονται ρητά αρμοδιότητα των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων σχετικά με την ενεργειακή απόδοση των σχολικών κτηρίων, που ανήκουν στην αρμοδιότητα των Οικείων ΟΤΑ.
Oι Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας αλλά και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν ανήκουν οργανικά στους Οικείους ΟΤΑ, οι οποίοι και έχουν όλες τις αρμοδιότητες, που συνδέονται με την συντήρηση και την λειτουργία των σχολικών κτηρίων
Μια που αλλάζει τα δεδομένα στο ζήτημα των υπευθύνων ενεργειακής απόδοσης των σχολείων, έλαβε η από την νομική της σύμβουλο κ.Μαρία-Μαγδαλινή Τσίπρα.
Σύμφωνα με αυτήν, εκ του γεγονότος, ότι οι Εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας αλλά και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης δεν ανήκουν οργανικά στους Οικείους ΟΤΑ, οι οποίοι και έχουν όλες τις αρμοδιότητες, που συνδέονται με την συντήρηση και την λειτουργία των σχολικών κτηρίων, προκύπτει κατά την άποψη μου το συμπέρασμα, ότι οι Διευθυντές των Σχολικών Μονάδων δεν μπορούν να οριστούν από τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοικήσεως ως Διοικητικά Υπεύθυνοι των Σχολικών Μονάδων. Τούτο ενισχύεται ακόμα περισσότερο από το γεγονός ότι κατά το ισχύον νομοθετικό καθεστώς, δεν προβλέπονται ρητά αρμοδιότητα των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων σχετικά με την ενεργειακή απόδοση των σχολικών κτηρίων, που ανήκουν στην αρμοδιότητα των Οικείων ΟΤΑ.