Νέα «βόμβα» έριξε σήμερα ο Θανάσης Κατερινόπουλος για την υπόθεση της έπειτα από τις νέες αποκαλύψεις που έγιναν αναφορικά με τα ευρήματα του θανάτου της μικρής Ίριδας.
Κάποιοι – που έχουν «λερωμένη τη φωλιά τους» σε παλιές υποθέσεις – «δεν δικαιούνται» να ομιλούν, σημείωσε χαρακτηριστικά.
«Δεν εμπιστεύομαι κάποιους από την ασφάλεια Πατρών», πρόσθεσε ο Θανάσης Κατερινόπουλος, σχολιάζοντας ένα cd με φωτογραφίες των ευρημάτων της Ίριδας που ήταν «κλειδωμένο σε συρτάρι στην ασφάλεια της » και δεν έχει περάσει ακόμη στο Τμήμα Ανθρωποκτονιών.
Όπως τόνισε, τέλος, ο ταξίαρχος εν αποστρατεία, η έλλειψη εμπιστοσύνης του έχει προκύψει από προσωπικούς λόγους, ενώ χαίρεται που την υπόθεση πλέον έχει αναλάβει το Τμήμα Ανθρωποκτονιών.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Νέα «βόμβα» έριξε σήμερα ο Θανάσης Κατερινόπουλος για την υπόθεση της έπειτα από τις νέες αποκαλύψεις που έγιναν αναφορικά με τα ευρήματα του θανάτου της μικρής Ίριδας.
Κάποιοι – που έχουν «λερωμένη τη φωλιά τους» σε παλιές υποθέσεις – «δεν δικαιούνται» να ομιλούν, σημείωσε χαρακτηριστικά.
«Δεν εμπιστεύομαι κάποιους από την ασφάλεια Πατρών», πρόσθεσε ο Θανάσης Κατερινόπουλος, σχολιάζοντας ένα cd με φωτογραφίες των ευρημάτων της Ίριδας που ήταν «κλειδωμένο σε συρτάρι στην ασφάλεια της » και δεν έχει περάσει ακόμη στο Τμήμα Ανθρωποκτονιών.
Όπως τόνισε, τέλος, ο ταξίαρχος εν αποστρατεία, η έλλειψη εμπιστοσύνης του έχει προκύψει από προσωπικούς λόγους, ενώ χαίρεται που την υπόθεση πλέον έχει αναλάβει το Τμήμα Ανθρωποκτονιών.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Νέα «βόμβα» έριξε σήμερα ο Θανάσης Κατερινόπουλος για την υπόθεση της έπειτα από τις νέες αποκαλύψεις που έγιναν αναφορικά με τα ευρήματα του θανάτου της μικρής Ίριδας.
Κάποιοι – που έχουν «λερωμένη τη φωλιά τους» σε παλιές υποθέσεις – «δεν δικαιούνται» να ομιλούν, σημείωσε χαρακτηριστικά.
«Δεν εμπιστεύομαι κάποιους από την ασφάλεια Πατρών», πρόσθεσε ο Θανάσης Κατερινόπουλος, σχολιάζοντας ένα cd με φωτογραφίες των ευρημάτων της Ίριδας που ήταν «κλειδωμένο σε συρτάρι στην ασφάλεια της » και δεν έχει περάσει ακόμη στο Τμήμα Ανθρωποκτονιών.
Όπως τόνισε, τέλος, ο ταξίαρχος εν αποστρατεία, η έλλειψη εμπιστοσύνης του έχει προκύψει από προσωπικούς λόγους, ενώ χαίρεται που την υπόθεση πλέον έχει αναλάβει το Τμήμα Ανθρωποκτονιών.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Νέα «βόμβα» έριξε σήμερα ο Θανάσης Κατερινόπουλος για την υπόθεση της έπειτα από τις νέες αποκαλύψεις που έγιναν αναφορικά με τα ευρήματα του θανάτου της μικρής Ίριδας.
Κάποιοι – που έχουν «λερωμένη τη φωλιά τους» σε παλιές υποθέσεις – «δεν δικαιούνται» να ομιλούν, σημείωσε χαρακτηριστικά.
«Δεν εμπιστεύομαι κάποιους από την ασφάλεια Πατρών», πρόσθεσε ο Θανάσης Κατερινόπουλος, σχολιάζοντας ένα cd με φωτογραφίες των ευρημάτων της Ίριδας που ήταν «κλειδωμένο σε συρτάρι στην ασφάλεια της » και δεν έχει περάσει ακόμη στο Τμήμα Ανθρωποκτονιών.
Όπως τόνισε, τέλος, ο ταξίαρχος εν αποστρατεία, η έλλειψη εμπιστοσύνης του έχει προκύψει από προσωπικούς λόγους, ενώ χαίρεται που την υπόθεση πλέον έχει αναλάβει το Τμήμα Ανθρωποκτονιών.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Νέα «βόμβα» έριξε σήμερα ο Θανάσης Κατερινόπουλος για την υπόθεση της έπειτα από τις νέες αποκαλύψεις που έγιναν αναφορικά με τα ευρήματα του θανάτου της μικρής Ίριδας.
Κάποιοι – που έχουν «λερωμένη τη φωλιά τους» σε παλιές υποθέσεις – «δεν δικαιούνται» να ομιλούν, σημείωσε χαρακτηριστικά.
«Δεν εμπιστεύομαι κάποιους από την ασφάλεια Πατρών», πρόσθεσε ο Θανάσης Κατερινόπουλος, σχολιάζοντας ένα cd με φωτογραφίες των ευρημάτων της Ίριδας που ήταν «κλειδωμένο σε συρτάρι στην ασφάλεια της » και δεν έχει περάσει ακόμη στο Τμήμα Ανθρωποκτονιών.
Όπως τόνισε, τέλος, ο ταξίαρχος εν αποστρατεία, η έλλειψη εμπιστοσύνης του έχει προκύψει από προσωπικούς λόγους, ενώ χαίρεται που την υπόθεση πλέον έχει αναλάβει το Τμήμα Ανθρωποκτονιών.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Νέα «βόμβα» έριξε σήμερα ο Θανάσης Κατερινόπουλος για την υπόθεση της έπειτα από τις νέες αποκαλύψεις που έγιναν αναφορικά με τα ευρήματα του θανάτου της μικρής Ίριδας.
Κάποιοι – που έχουν «λερωμένη τη φωλιά τους» σε παλιές υποθέσεις – «δεν δικαιούνται» να ομιλούν, σημείωσε χαρακτηριστικά.
«Δεν εμπιστεύομαι κάποιους από την ασφάλεια Πατρών», πρόσθεσε ο Θανάσης Κατερινόπουλος, σχολιάζοντας ένα cd με φωτογραφίες των ευρημάτων της Ίριδας που ήταν «κλειδωμένο σε συρτάρι στην ασφάλεια της » και δεν έχει περάσει ακόμη στο Τμήμα Ανθρωποκτονιών.
Όπως τόνισε, τέλος, ο ταξίαρχος εν αποστρατεία, η έλλειψη εμπιστοσύνης του έχει προκύψει από προσωπικούς λόγους, ενώ χαίρεται που την υπόθεση πλέον έχει αναλάβει το Τμήμα Ανθρωποκτονιών.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Νέα «βόμβα» έριξε σήμερα ο Θανάσης Κατερινόπουλος για την υπόθεση της έπειτα από τις νέες αποκαλύψεις που έγιναν αναφορικά με τα ευρήματα του θανάτου της μικρής Ίριδας.
Κάποιοι – που έχουν «λερωμένη τη φωλιά τους» σε παλιές υποθέσεις – «δεν δικαιούνται» να ομιλούν, σημείωσε χαρακτηριστικά.
«Δεν εμπιστεύομαι κάποιους από την ασφάλεια Πατρών», πρόσθεσε ο Θανάσης Κατερινόπουλος, σχολιάζοντας ένα cd με φωτογραφίες των ευρημάτων της Ίριδας που ήταν «κλειδωμένο σε συρτάρι στην ασφάλεια της » και δεν έχει περάσει ακόμη στο Τμήμα Ανθρωποκτονιών.
Όπως τόνισε, τέλος, ο ταξίαρχος εν αποστρατεία, η έλλειψη εμπιστοσύνης του έχει προκύψει από προσωπικούς λόγους, ενώ χαίρεται που την υπόθεση πλέον έχει αναλάβει το Τμήμα Ανθρωποκτονιών.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Νέα «βόμβα» έριξε σήμερα ο Θανάσης Κατερινόπουλος για την υπόθεση της έπειτα από τις νέες αποκαλύψεις που έγιναν αναφορικά με τα ευρήματα του θανάτου της μικρής Ίριδας.
Κάποιοι – που έχουν «λερωμένη τη φωλιά τους» σε παλιές υποθέσεις – «δεν δικαιούνται» να ομιλούν, σημείωσε χαρακτηριστικά.
«Δεν εμπιστεύομαι κάποιους από την ασφάλεια Πατρών», πρόσθεσε ο Θανάσης Κατερινόπουλος, σχολιάζοντας ένα cd με φωτογραφίες των ευρημάτων της Ίριδας που ήταν «κλειδωμένο σε συρτάρι στην ασφάλεια της » και δεν έχει περάσει ακόμη στο Τμήμα Ανθρωποκτονιών.
Όπως τόνισε, τέλος, ο ταξίαρχος εν αποστρατεία, η έλλειψη εμπιστοσύνης του έχει προκύψει από προσωπικούς λόγους, ενώ χαίρεται που την υπόθεση πλέον έχει αναλάβει το Τμήμα Ανθρωποκτονιών.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες