Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Ασφαλείς ποδηλατοδιαδρομές: Μαθητές Γυμνασίου στο Ίλιο σχεδίασαν εφαρμογή για κινητά - Newspedia.gr

Ασφαλείς ποδηλατοδιαδρομές: Μαθητές Γυμνασίου στο Ίλιο σχεδίασαν εφαρμογή για κινητά

Μαθητές του 1ου Πρότυπου Γυμνασίου Ιλίου σχεδίασαν την URBAN BIKER APP και προτείνουν ασφαλείς ποδηλατοδιαδρομές με εμπειρίες επαυξημένης πραγματικότητας

Με σύνθημα «Κινήσου διασκεδαστικά – Κινήσου Οικολογικά» και σύμμαχο τις νέες τεχνολογίες, μαθητές του Ιλίου επιδιώκουν να συμβάλουν στη διατήρηση των θετικών επιπτώσεων που επέφεραν τα lockdown, λόγω της πανδημίας, στο περιβάλλον και στη μόνιμη υιοθέτηση εναλλακτικών τρόπων μετακίνησης.

Με την καινοτόμα εφαρμογή για κινητές συσκευές URBAN BIKER APP, η ομάδα μαθητών του Γ2 του 1ου Πρότυπου Γυμνασίου Ιλίου προτείνει ποδηλατοδιαδρομές που συνδυάζουν ασφαλή περιήγηση στον αστικό ιστό και διέλευση από περιοχές εμπορικού, πολιτιστικού και τουριστικού ενδιαφέροντος.

Για την υλοποίηση της ιδέας τους δημιούργησαν την URBAN BIKER, με την οποία συμμετέχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα/διαγωνισμό «Εικονική Επιχείρηση» του Junior Achievement Greece. Προχώρησαν στην κατανομή ρόλων και αρμοδιοτήτων και αναζήτησαν συνεργασίες με τον δήμο Ιλίου, με τοπικές εταιρείες ποδηλάτων, με ποδηλατικούς ομίλους και με τον εμπορικό σύλλογο.

Η μετατράπηκε σε δημιουργικό χώρο ανταλλαγής ιδεών, το κάθε παιδί έγραψε σε χαρτάκι post-it τι πιστεύει ότι πρέπει να βελτιωθεί στον δήμο, τα χαρτάκια συγκεντρώθηκαν, κολλήθηκαν στον πίνακα και ομαδοποιήθηκαν με βάση τις παρόμοιες προτάσεις, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η διευθύντρια του σχολείου, καθηγήτρια Πληροφορικής και υπεύθυνη του προγράμματος Αθηνά Κοκκόρη, περιγράφοντας πώς γεννήθηκε η επιχειρηματική ιδέα.

Τα περισσότερα παιδιά ανέφεραν ότι θέλουν να βελτιωθεί , ότι επιθυμούν ευρύτερη χρήση του ποδηλάτου κι επίσης ότι θα πρέπει να μειωθεί η ατμοσφαιρική ρύπανση.

«Είπαμε, ωραία ας σκεφτούμε τι είδους επιχείρηση μπορούμε να δημιουργήσουμε ώστε και να βελτιώσουμε το περιβάλλον, στο οποίο ζούμε, να κάνουμε την πόλη πιο ανθρώπινη και ταυτόχρονα μέσα από αυτή την ιδέα να έχουμε και οικονομικό όφελος» τόνισε η κ. Κοκκόρη.

Η ομάδα αποφάσισε να προτείνει για τον δήμο Ιλίου ποδηλατοδιαδρομές, οι οποίες αξιοποιούν όποιον ποδηλατόδρομο υπάρχει, αλλά και δρόμους ήπιας κυκλοφορίας. Ο κάτοικος ή ο τουρίστας που θα τις ακολουθεί θα μπορεί να εντοπίζει σημεία ενδιαφέροντος του δήμου, υπηρεσίες, τοπόσημα, αρχαιολογικούς χώρους, πάρκα κ.ά.

Επιπλέον, οι επιχειρήσεις του δήμου που βρίσκονται γύρω από τις ποδηλατοδιαδρομές θα έχουν τη δυνατότητα να διαφημιστούν μέσω της εφαρμογής. Χάρη στην αξιοποίηση της επαυξημένης πραγματικότητας, ο χρήστης του URBAN BIKER APP θα μπορεί να αντλεί και άλλα στοιχεία φωτογραφίες, βίντεο σχετικά με τα καταστήματα.

«Η επιχείρηση γίνεται βιώσιμη με δύο τρόπους, με τους καταστηματάρχες που θα θελήσουν να διαφημιστούν και από τη συνεργασία με τον δήμο», εξήγησε η κ. Κοκκόρη, τονίζοντας ότι η ομάδα έχει ορίσει ρόλους, έχει δημιουργήσει βίντεο για τον μαθητικό διαγωνισμό «Καλύτερο Promo Video Εικονικών Επιχειρήσεων 2022» κι έχει έρθει σε επαφή με τον δήμο Ιλίου και με μη κυβερνητικές οργανώσεις, που ασχολούνται με το ποδήλατο και μπορούν να μοιραστούν γνώσεις, εμπειρίες και προτάσεις για τις ποδηλατοδιαδρομές.

«Μέχρι το τέλος του προγράμματος, αυτό που θα θέλαμε είναι να έχουμε συντάξει επιχειρηματικό σχέδιο και να έχουν γίνει αρχικές ενέργειες για να είμαστε στη διαδικασία δημιουργίας των ποδηλατοδιαδρομών και να δούμε πώς μπορούμε να εντάξουμε την επαυξημένη πραγματικότητα στην εφαρμογή», ανέφερε η κ. Κοκκόρη εκφράζοντας τη βεβαιότητα ότι η επιχείρηση έχει να προσφέρει πολλά σε τουριστικές περιοχές.

Exit mobile version