Ένας μαθητής τραυματίστηκε στο Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρίου στην Κέρκυρα, ενώ η κακή συντήρηση των σχολικών κτιρίων δεν είναι σπάνιο φαινόμενο.
Η σωστή συντήρηση των σχολείων δεν θα έπρεπε να αποτελεί ένα ήσσονος σημασίας θέμα, καθώς οι τραυματισμοί μαθητών μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο τη ζωή τους.
Χθες, στο Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρίου στην Κέρκυρα, καθώς έπεσαν πλακάκια στη σχολική τουαλέτα, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του Γιώργου Κ. Καββαδία, στο drepani.gr.
Προβλήματα σε σχολικά κτίρια
Όπως αναφέρεται, στο ίδιο σχολικό συγκρότημα υπήρξαν και άλλες ζημιές, όπου σοβάδες έπεσαν σε τμήμα του νηπιαγωγείου, ενώ το όλο θέμα δημιούργησε την ανάγκη για συνάντηση γονέων και εκπαιδευτικών του σχολείου για την εξεύρεση άμεσης και αποτελεσματικής λύσης.
Εντούτοις τα προβλήματα δεν είναι μεμονωμένα, αλλά ούτε και σπάνια, , τα παιδιά κάνουν μάθημα σε μη επίσημους και εγκεκριμένους χώρους, η θέρμανση δεν επαρκεί, τα παράθυρα μπάζουν και η καθαριότητα είναι κατώτερη του μετρίου.
Ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των δημόσιων σχολείων χρήζει άμεσων εργασιών συντήρησης και βελτιώσεων, ώστε να καταστούν οι χώροι ασφαλείς για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Σημαντικό ρόλο στο διευρυμένο αυτό πρόβλημα έχει παίξει η γενικότερη χαμηλή χρηματοδότηση των δήμων σε σχέση με τα σχολεία και το γεγονός ότι τα προβλήματα σπρώχνονται “κάτω από το χαλί” μέχρι να γίνει το κακό…
Η ποιότητα των σχολικών κτιρίων είναι άμεσα συνδεδεμένη και με τη διάθεση για γνώση που έχουν οι μαθητές και τη διάθεση για διδασκαλία που έχουν οι εκπαιδευτικοί. και όσο πιο ολοκληρωμένα γίνεται, ώστε να υπάρχει ασφάλεια.
Ένας μαθητής τραυματίστηκε στο Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρίου στην Κέρκυρα, ενώ η κακή συντήρηση των σχολικών κτιρίων δεν είναι σπάνιο φαινόμενο.
Η σωστή συντήρηση των σχολείων δεν θα έπρεπε να αποτελεί ένα ήσσονος σημασίας θέμα, καθώς οι τραυματισμοί μαθητών μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο τη ζωή τους.
Χθες, στο Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρίου στην Κέρκυρα, καθώς έπεσαν πλακάκια στη σχολική τουαλέτα, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του Γιώργου Κ. Καββαδία, στο drepani.gr.
Προβλήματα σε σχολικά κτίρια
Όπως αναφέρεται, στο ίδιο σχολικό συγκρότημα υπήρξαν και άλλες ζημιές, όπου σοβάδες έπεσαν σε τμήμα του νηπιαγωγείου, ενώ το όλο θέμα δημιούργησε την ανάγκη για συνάντηση γονέων και εκπαιδευτικών του σχολείου για την εξεύρεση άμεσης και αποτελεσματικής λύσης.
Εντούτοις τα προβλήματα δεν είναι μεμονωμένα, αλλά ούτε και σπάνια, , τα παιδιά κάνουν μάθημα σε μη επίσημους και εγκεκριμένους χώρους, η θέρμανση δεν επαρκεί, τα παράθυρα μπάζουν και η καθαριότητα είναι κατώτερη του μετρίου.
Ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των δημόσιων σχολείων χρήζει άμεσων εργασιών συντήρησης και βελτιώσεων, ώστε να καταστούν οι χώροι ασφαλείς για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Σημαντικό ρόλο στο διευρυμένο αυτό πρόβλημα έχει παίξει η γενικότερη χαμηλή χρηματοδότηση των δήμων σε σχέση με τα σχολεία και το γεγονός ότι τα προβλήματα σπρώχνονται “κάτω από το χαλί” μέχρι να γίνει το κακό…
Η ποιότητα των σχολικών κτιρίων είναι άμεσα συνδεδεμένη και με τη διάθεση για γνώση που έχουν οι μαθητές και τη διάθεση για διδασκαλία που έχουν οι εκπαιδευτικοί. και όσο πιο ολοκληρωμένα γίνεται, ώστε να υπάρχει ασφάλεια.
Ένας μαθητής τραυματίστηκε στο Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρίου στην Κέρκυρα, ενώ η κακή συντήρηση των σχολικών κτιρίων δεν είναι σπάνιο φαινόμενο.
Η σωστή συντήρηση των σχολείων δεν θα έπρεπε να αποτελεί ένα ήσσονος σημασίας θέμα, καθώς οι τραυματισμοί μαθητών μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο τη ζωή τους.
Χθες, στο Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρίου στην Κέρκυρα, καθώς έπεσαν πλακάκια στη σχολική τουαλέτα, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του Γιώργου Κ. Καββαδία, στο drepani.gr.
Προβλήματα σε σχολικά κτίρια
Όπως αναφέρεται, στο ίδιο σχολικό συγκρότημα υπήρξαν και άλλες ζημιές, όπου σοβάδες έπεσαν σε τμήμα του νηπιαγωγείου, ενώ το όλο θέμα δημιούργησε την ανάγκη για συνάντηση γονέων και εκπαιδευτικών του σχολείου για την εξεύρεση άμεσης και αποτελεσματικής λύσης.
Εντούτοις τα προβλήματα δεν είναι μεμονωμένα, αλλά ούτε και σπάνια, , τα παιδιά κάνουν μάθημα σε μη επίσημους και εγκεκριμένους χώρους, η θέρμανση δεν επαρκεί, τα παράθυρα μπάζουν και η καθαριότητα είναι κατώτερη του μετρίου.
Ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των δημόσιων σχολείων χρήζει άμεσων εργασιών συντήρησης και βελτιώσεων, ώστε να καταστούν οι χώροι ασφαλείς για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Σημαντικό ρόλο στο διευρυμένο αυτό πρόβλημα έχει παίξει η γενικότερη χαμηλή χρηματοδότηση των δήμων σε σχέση με τα σχολεία και το γεγονός ότι τα προβλήματα σπρώχνονται “κάτω από το χαλί” μέχρι να γίνει το κακό…
Η ποιότητα των σχολικών κτιρίων είναι άμεσα συνδεδεμένη και με τη διάθεση για γνώση που έχουν οι μαθητές και τη διάθεση για διδασκαλία που έχουν οι εκπαιδευτικοί. και όσο πιο ολοκληρωμένα γίνεται, ώστε να υπάρχει ασφάλεια.
Ένας μαθητής τραυματίστηκε στο Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρίου στην Κέρκυρα, ενώ η κακή συντήρηση των σχολικών κτιρίων δεν είναι σπάνιο φαινόμενο.
Η σωστή συντήρηση των σχολείων δεν θα έπρεπε να αποτελεί ένα ήσσονος σημασίας θέμα, καθώς οι τραυματισμοί μαθητών μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο τη ζωή τους.
Χθες, στο Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρίου στην Κέρκυρα, καθώς έπεσαν πλακάκια στη σχολική τουαλέτα, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του Γιώργου Κ. Καββαδία, στο drepani.gr.
Προβλήματα σε σχολικά κτίρια
Όπως αναφέρεται, στο ίδιο σχολικό συγκρότημα υπήρξαν και άλλες ζημιές, όπου σοβάδες έπεσαν σε τμήμα του νηπιαγωγείου, ενώ το όλο θέμα δημιούργησε την ανάγκη για συνάντηση γονέων και εκπαιδευτικών του σχολείου για την εξεύρεση άμεσης και αποτελεσματικής λύσης.
Εντούτοις τα προβλήματα δεν είναι μεμονωμένα, αλλά ούτε και σπάνια, , τα παιδιά κάνουν μάθημα σε μη επίσημους και εγκεκριμένους χώρους, η θέρμανση δεν επαρκεί, τα παράθυρα μπάζουν και η καθαριότητα είναι κατώτερη του μετρίου.
Ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των δημόσιων σχολείων χρήζει άμεσων εργασιών συντήρησης και βελτιώσεων, ώστε να καταστούν οι χώροι ασφαλείς για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Σημαντικό ρόλο στο διευρυμένο αυτό πρόβλημα έχει παίξει η γενικότερη χαμηλή χρηματοδότηση των δήμων σε σχέση με τα σχολεία και το γεγονός ότι τα προβλήματα σπρώχνονται “κάτω από το χαλί” μέχρι να γίνει το κακό…
Η ποιότητα των σχολικών κτιρίων είναι άμεσα συνδεδεμένη και με τη διάθεση για γνώση που έχουν οι μαθητές και τη διάθεση για διδασκαλία που έχουν οι εκπαιδευτικοί. και όσο πιο ολοκληρωμένα γίνεται, ώστε να υπάρχει ασφάλεια.
Ένας μαθητής τραυματίστηκε στο Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρίου στην Κέρκυρα, ενώ η κακή συντήρηση των σχολικών κτιρίων δεν είναι σπάνιο φαινόμενο.
Η σωστή συντήρηση των σχολείων δεν θα έπρεπε να αποτελεί ένα ήσσονος σημασίας θέμα, καθώς οι τραυματισμοί μαθητών μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο τη ζωή τους.
Χθες, στο Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρίου στην Κέρκυρα, καθώς έπεσαν πλακάκια στη σχολική τουαλέτα, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του Γιώργου Κ. Καββαδία, στο drepani.gr.
Προβλήματα σε σχολικά κτίρια
Όπως αναφέρεται, στο ίδιο σχολικό συγκρότημα υπήρξαν και άλλες ζημιές, όπου σοβάδες έπεσαν σε τμήμα του νηπιαγωγείου, ενώ το όλο θέμα δημιούργησε την ανάγκη για συνάντηση γονέων και εκπαιδευτικών του σχολείου για την εξεύρεση άμεσης και αποτελεσματικής λύσης.
Εντούτοις τα προβλήματα δεν είναι μεμονωμένα, αλλά ούτε και σπάνια, , τα παιδιά κάνουν μάθημα σε μη επίσημους και εγκεκριμένους χώρους, η θέρμανση δεν επαρκεί, τα παράθυρα μπάζουν και η καθαριότητα είναι κατώτερη του μετρίου.
Ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των δημόσιων σχολείων χρήζει άμεσων εργασιών συντήρησης και βελτιώσεων, ώστε να καταστούν οι χώροι ασφαλείς για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Σημαντικό ρόλο στο διευρυμένο αυτό πρόβλημα έχει παίξει η γενικότερη χαμηλή χρηματοδότηση των δήμων σε σχέση με τα σχολεία και το γεγονός ότι τα προβλήματα σπρώχνονται “κάτω από το χαλί” μέχρι να γίνει το κακό…
Η ποιότητα των σχολικών κτιρίων είναι άμεσα συνδεδεμένη και με τη διάθεση για γνώση που έχουν οι μαθητές και τη διάθεση για διδασκαλία που έχουν οι εκπαιδευτικοί. και όσο πιο ολοκληρωμένα γίνεται, ώστε να υπάρχει ασφάλεια.
Ένας μαθητής τραυματίστηκε στο Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρίου στην Κέρκυρα, ενώ η κακή συντήρηση των σχολικών κτιρίων δεν είναι σπάνιο φαινόμενο.
Η σωστή συντήρηση των σχολείων δεν θα έπρεπε να αποτελεί ένα ήσσονος σημασίας θέμα, καθώς οι τραυματισμοί μαθητών μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο τη ζωή τους.
Χθες, στο Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρίου στην Κέρκυρα, καθώς έπεσαν πλακάκια στη σχολική τουαλέτα, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του Γιώργου Κ. Καββαδία, στο drepani.gr.
Προβλήματα σε σχολικά κτίρια
Όπως αναφέρεται, στο ίδιο σχολικό συγκρότημα υπήρξαν και άλλες ζημιές, όπου σοβάδες έπεσαν σε τμήμα του νηπιαγωγείου, ενώ το όλο θέμα δημιούργησε την ανάγκη για συνάντηση γονέων και εκπαιδευτικών του σχολείου για την εξεύρεση άμεσης και αποτελεσματικής λύσης.
Εντούτοις τα προβλήματα δεν είναι μεμονωμένα, αλλά ούτε και σπάνια, , τα παιδιά κάνουν μάθημα σε μη επίσημους και εγκεκριμένους χώρους, η θέρμανση δεν επαρκεί, τα παράθυρα μπάζουν και η καθαριότητα είναι κατώτερη του μετρίου.
Ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των δημόσιων σχολείων χρήζει άμεσων εργασιών συντήρησης και βελτιώσεων, ώστε να καταστούν οι χώροι ασφαλείς για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Σημαντικό ρόλο στο διευρυμένο αυτό πρόβλημα έχει παίξει η γενικότερη χαμηλή χρηματοδότηση των δήμων σε σχέση με τα σχολεία και το γεγονός ότι τα προβλήματα σπρώχνονται “κάτω από το χαλί” μέχρι να γίνει το κακό…
Η ποιότητα των σχολικών κτιρίων είναι άμεσα συνδεδεμένη και με τη διάθεση για γνώση που έχουν οι μαθητές και τη διάθεση για διδασκαλία που έχουν οι εκπαιδευτικοί. και όσο πιο ολοκληρωμένα γίνεται, ώστε να υπάρχει ασφάλεια.
Ένας μαθητής τραυματίστηκε στο Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρίου στην Κέρκυρα, ενώ η κακή συντήρηση των σχολικών κτιρίων δεν είναι σπάνιο φαινόμενο.
Η σωστή συντήρηση των σχολείων δεν θα έπρεπε να αποτελεί ένα ήσσονος σημασίας θέμα, καθώς οι τραυματισμοί μαθητών μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο τη ζωή τους.
Χθες, στο Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρίου στην Κέρκυρα, καθώς έπεσαν πλακάκια στη σχολική τουαλέτα, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του Γιώργου Κ. Καββαδία, στο drepani.gr.
Προβλήματα σε σχολικά κτίρια
Όπως αναφέρεται, στο ίδιο σχολικό συγκρότημα υπήρξαν και άλλες ζημιές, όπου σοβάδες έπεσαν σε τμήμα του νηπιαγωγείου, ενώ το όλο θέμα δημιούργησε την ανάγκη για συνάντηση γονέων και εκπαιδευτικών του σχολείου για την εξεύρεση άμεσης και αποτελεσματικής λύσης.
Εντούτοις τα προβλήματα δεν είναι μεμονωμένα, αλλά ούτε και σπάνια, , τα παιδιά κάνουν μάθημα σε μη επίσημους και εγκεκριμένους χώρους, η θέρμανση δεν επαρκεί, τα παράθυρα μπάζουν και η καθαριότητα είναι κατώτερη του μετρίου.
Ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των δημόσιων σχολείων χρήζει άμεσων εργασιών συντήρησης και βελτιώσεων, ώστε να καταστούν οι χώροι ασφαλείς για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Σημαντικό ρόλο στο διευρυμένο αυτό πρόβλημα έχει παίξει η γενικότερη χαμηλή χρηματοδότηση των δήμων σε σχέση με τα σχολεία και το γεγονός ότι τα προβλήματα σπρώχνονται “κάτω από το χαλί” μέχρι να γίνει το κακό…
Η ποιότητα των σχολικών κτιρίων είναι άμεσα συνδεδεμένη και με τη διάθεση για γνώση που έχουν οι μαθητές και τη διάθεση για διδασκαλία που έχουν οι εκπαιδευτικοί. και όσο πιο ολοκληρωμένα γίνεται, ώστε να υπάρχει ασφάλεια.
Ένας μαθητής τραυματίστηκε στο Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρίου στην Κέρκυρα, ενώ η κακή συντήρηση των σχολικών κτιρίων δεν είναι σπάνιο φαινόμενο.
Η σωστή συντήρηση των σχολείων δεν θα έπρεπε να αποτελεί ένα ήσσονος σημασίας θέμα, καθώς οι τραυματισμοί μαθητών μπορεί να θέσουν σε κίνδυνο τη ζωή τους.
Χθες, στο Δημοτικό Σχολείο Νεοχωρίου στην Κέρκυρα, καθώς έπεσαν πλακάκια στη σχολική τουαλέτα, όπως αναφέρει ρεπορτάζ του Γιώργου Κ. Καββαδία, στο drepani.gr.
Προβλήματα σε σχολικά κτίρια
Όπως αναφέρεται, στο ίδιο σχολικό συγκρότημα υπήρξαν και άλλες ζημιές, όπου σοβάδες έπεσαν σε τμήμα του νηπιαγωγείου, ενώ το όλο θέμα δημιούργησε την ανάγκη για συνάντηση γονέων και εκπαιδευτικών του σχολείου για την εξεύρεση άμεσης και αποτελεσματικής λύσης.
Εντούτοις τα προβλήματα δεν είναι μεμονωμένα, αλλά ούτε και σπάνια, , τα παιδιά κάνουν μάθημα σε μη επίσημους και εγκεκριμένους χώρους, η θέρμανση δεν επαρκεί, τα παράθυρα μπάζουν και η καθαριότητα είναι κατώτερη του μετρίου.
Ποσοστό μεγαλύτερο του 50% των δημόσιων σχολείων χρήζει άμεσων εργασιών συντήρησης και βελτιώσεων, ώστε να καταστούν οι χώροι ασφαλείς για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Σημαντικό ρόλο στο διευρυμένο αυτό πρόβλημα έχει παίξει η γενικότερη χαμηλή χρηματοδότηση των δήμων σε σχέση με τα σχολεία και το γεγονός ότι τα προβλήματα σπρώχνονται “κάτω από το χαλί” μέχρι να γίνει το κακό…
Η ποιότητα των σχολικών κτιρίων είναι άμεσα συνδεδεμένη και με τη διάθεση για γνώση που έχουν οι μαθητές και τη διάθεση για διδασκαλία που έχουν οι εκπαιδευτικοί. και όσο πιο ολοκληρωμένα γίνεται, ώστε να υπάρχει ασφάλεια.