Πήρε «φωτιά» το Κατράκειο Θέατρο – Πανό διαμαρτυρίας για την αποφυλάκιση Λιγνάδη
Θύελλα αντιδράσεων έχει προκληθεί μετά την απόφαση ο να αφεθεί ελεύθερος με αναστολή και οι αναρτήσεις και οι αναφορές διάσημων και μη στα social media αλλά και στα ΜΜΕ δεν έχουν σταματημό, με την οργή να μην κοπάζει.
Το βράδυ της Δευτέρας και στην τελευταία μέρα των συναυλιών του Θανάση Παπακωνσταντίνου στο Κατράκειο, σηκώθηκε ένα ακόμη με το θέατρο να παίρνει «φωτιά», όπως και τα social media.
Μάλιστα, ο δημοφιλής καλλιτέχνης τοποθετήθηκε για το ζήτημα σημειώνοντας με νόημα «Βλέπουμε τους συστημικούς τύπου σαν τον Λιγνάδη, τον άλλο που σκότωσε τον Ζακ, σαν τον Κορκονέα να πέφτουν στα πούπουλα και βλέπουμε από την άλλη μεριά αντισυστημικούς φτωχοδιάβολους σαν το Μιχαηλίδη, σαν τον Καλαϊτζή, και ακόμη και μετανάστες, πρόσφυγες, που επειδή δεν υπάρχουν και κοινωνικές ομάδες να τους υποστηρίξουν, υφίστανται την κρατική καταστολή».
Υπενθυμίζεται πως η πρώτη παρέμβαση που έγινε γνωστή ήταν στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας και ακολούθησε η μικρή Επίδαυρος, το Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, το Ναύπλιο, η Θεσσαλονίκη.
Πήρε «φωτιά» το Κατράκειο Θέατρο – Πανό διαμαρτυρίας για την αποφυλάκιση Λιγνάδη
Θύελλα αντιδράσεων έχει προκληθεί μετά την απόφαση ο να αφεθεί ελεύθερος με αναστολή και οι αναρτήσεις και οι αναφορές διάσημων και μη στα social media αλλά και στα ΜΜΕ δεν έχουν σταματημό, με την οργή να μην κοπάζει.
Το βράδυ της Δευτέρας και στην τελευταία μέρα των συναυλιών του Θανάση Παπακωνσταντίνου στο Κατράκειο, σηκώθηκε ένα ακόμη με το θέατρο να παίρνει «φωτιά», όπως και τα social media.
Μάλιστα, ο δημοφιλής καλλιτέχνης τοποθετήθηκε για το ζήτημα σημειώνοντας με νόημα «Βλέπουμε τους συστημικούς τύπου σαν τον Λιγνάδη, τον άλλο που σκότωσε τον Ζακ, σαν τον Κορκονέα να πέφτουν στα πούπουλα και βλέπουμε από την άλλη μεριά αντισυστημικούς φτωχοδιάβολους σαν το Μιχαηλίδη, σαν τον Καλαϊτζή, και ακόμη και μετανάστες, πρόσφυγες, που επειδή δεν υπάρχουν και κοινωνικές ομάδες να τους υποστηρίξουν, υφίστανται την κρατική καταστολή».
Υπενθυμίζεται πως η πρώτη παρέμβαση που έγινε γνωστή ήταν στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας και ακολούθησε η μικρή Επίδαυρος, το Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, το Ναύπλιο, η Θεσσαλονίκη.
Πήρε «φωτιά» το Κατράκειο Θέατρο – Πανό διαμαρτυρίας για την αποφυλάκιση Λιγνάδη
Θύελλα αντιδράσεων έχει προκληθεί μετά την απόφαση ο να αφεθεί ελεύθερος με αναστολή και οι αναρτήσεις και οι αναφορές διάσημων και μη στα social media αλλά και στα ΜΜΕ δεν έχουν σταματημό, με την οργή να μην κοπάζει.
Το βράδυ της Δευτέρας και στην τελευταία μέρα των συναυλιών του Θανάση Παπακωνσταντίνου στο Κατράκειο, σηκώθηκε ένα ακόμη με το θέατρο να παίρνει «φωτιά», όπως και τα social media.
Μάλιστα, ο δημοφιλής καλλιτέχνης τοποθετήθηκε για το ζήτημα σημειώνοντας με νόημα «Βλέπουμε τους συστημικούς τύπου σαν τον Λιγνάδη, τον άλλο που σκότωσε τον Ζακ, σαν τον Κορκονέα να πέφτουν στα πούπουλα και βλέπουμε από την άλλη μεριά αντισυστημικούς φτωχοδιάβολους σαν το Μιχαηλίδη, σαν τον Καλαϊτζή, και ακόμη και μετανάστες, πρόσφυγες, που επειδή δεν υπάρχουν και κοινωνικές ομάδες να τους υποστηρίξουν, υφίστανται την κρατική καταστολή».
Υπενθυμίζεται πως η πρώτη παρέμβαση που έγινε γνωστή ήταν στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας και ακολούθησε η μικρή Επίδαυρος, το Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, το Ναύπλιο, η Θεσσαλονίκη.
Πήρε «φωτιά» το Κατράκειο Θέατρο – Πανό διαμαρτυρίας για την αποφυλάκιση Λιγνάδη
Θύελλα αντιδράσεων έχει προκληθεί μετά την απόφαση ο να αφεθεί ελεύθερος με αναστολή και οι αναρτήσεις και οι αναφορές διάσημων και μη στα social media αλλά και στα ΜΜΕ δεν έχουν σταματημό, με την οργή να μην κοπάζει.
Το βράδυ της Δευτέρας και στην τελευταία μέρα των συναυλιών του Θανάση Παπακωνσταντίνου στο Κατράκειο, σηκώθηκε ένα ακόμη με το θέατρο να παίρνει «φωτιά», όπως και τα social media.
Μάλιστα, ο δημοφιλής καλλιτέχνης τοποθετήθηκε για το ζήτημα σημειώνοντας με νόημα «Βλέπουμε τους συστημικούς τύπου σαν τον Λιγνάδη, τον άλλο που σκότωσε τον Ζακ, σαν τον Κορκονέα να πέφτουν στα πούπουλα και βλέπουμε από την άλλη μεριά αντισυστημικούς φτωχοδιάβολους σαν το Μιχαηλίδη, σαν τον Καλαϊτζή, και ακόμη και μετανάστες, πρόσφυγες, που επειδή δεν υπάρχουν και κοινωνικές ομάδες να τους υποστηρίξουν, υφίστανται την κρατική καταστολή».
Υπενθυμίζεται πως η πρώτη παρέμβαση που έγινε γνωστή ήταν στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας και ακολούθησε η μικρή Επίδαυρος, το Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, το Ναύπλιο, η Θεσσαλονίκη.
Πήρε «φωτιά» το Κατράκειο Θέατρο – Πανό διαμαρτυρίας για την αποφυλάκιση Λιγνάδη
Θύελλα αντιδράσεων έχει προκληθεί μετά την απόφαση ο να αφεθεί ελεύθερος με αναστολή και οι αναρτήσεις και οι αναφορές διάσημων και μη στα social media αλλά και στα ΜΜΕ δεν έχουν σταματημό, με την οργή να μην κοπάζει.
Το βράδυ της Δευτέρας και στην τελευταία μέρα των συναυλιών του Θανάση Παπακωνσταντίνου στο Κατράκειο, σηκώθηκε ένα ακόμη με το θέατρο να παίρνει «φωτιά», όπως και τα social media.
Μάλιστα, ο δημοφιλής καλλιτέχνης τοποθετήθηκε για το ζήτημα σημειώνοντας με νόημα «Βλέπουμε τους συστημικούς τύπου σαν τον Λιγνάδη, τον άλλο που σκότωσε τον Ζακ, σαν τον Κορκονέα να πέφτουν στα πούπουλα και βλέπουμε από την άλλη μεριά αντισυστημικούς φτωχοδιάβολους σαν το Μιχαηλίδη, σαν τον Καλαϊτζή, και ακόμη και μετανάστες, πρόσφυγες, που επειδή δεν υπάρχουν και κοινωνικές ομάδες να τους υποστηρίξουν, υφίστανται την κρατική καταστολή».
Υπενθυμίζεται πως η πρώτη παρέμβαση που έγινε γνωστή ήταν στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας και ακολούθησε η μικρή Επίδαυρος, το Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, το Ναύπλιο, η Θεσσαλονίκη.
Πήρε «φωτιά» το Κατράκειο Θέατρο – Πανό διαμαρτυρίας για την αποφυλάκιση Λιγνάδη
Θύελλα αντιδράσεων έχει προκληθεί μετά την απόφαση ο να αφεθεί ελεύθερος με αναστολή και οι αναρτήσεις και οι αναφορές διάσημων και μη στα social media αλλά και στα ΜΜΕ δεν έχουν σταματημό, με την οργή να μην κοπάζει.
Το βράδυ της Δευτέρας και στην τελευταία μέρα των συναυλιών του Θανάση Παπακωνσταντίνου στο Κατράκειο, σηκώθηκε ένα ακόμη με το θέατρο να παίρνει «φωτιά», όπως και τα social media.
Μάλιστα, ο δημοφιλής καλλιτέχνης τοποθετήθηκε για το ζήτημα σημειώνοντας με νόημα «Βλέπουμε τους συστημικούς τύπου σαν τον Λιγνάδη, τον άλλο που σκότωσε τον Ζακ, σαν τον Κορκονέα να πέφτουν στα πούπουλα και βλέπουμε από την άλλη μεριά αντισυστημικούς φτωχοδιάβολους σαν το Μιχαηλίδη, σαν τον Καλαϊτζή, και ακόμη και μετανάστες, πρόσφυγες, που επειδή δεν υπάρχουν και κοινωνικές ομάδες να τους υποστηρίξουν, υφίστανται την κρατική καταστολή».
Υπενθυμίζεται πως η πρώτη παρέμβαση που έγινε γνωστή ήταν στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας και ακολούθησε η μικρή Επίδαυρος, το Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, το Ναύπλιο, η Θεσσαλονίκη.
Πήρε «φωτιά» το Κατράκειο Θέατρο – Πανό διαμαρτυρίας για την αποφυλάκιση Λιγνάδη
Θύελλα αντιδράσεων έχει προκληθεί μετά την απόφαση ο να αφεθεί ελεύθερος με αναστολή και οι αναρτήσεις και οι αναφορές διάσημων και μη στα social media αλλά και στα ΜΜΕ δεν έχουν σταματημό, με την οργή να μην κοπάζει.
Το βράδυ της Δευτέρας και στην τελευταία μέρα των συναυλιών του Θανάση Παπακωνσταντίνου στο Κατράκειο, σηκώθηκε ένα ακόμη με το θέατρο να παίρνει «φωτιά», όπως και τα social media.
Μάλιστα, ο δημοφιλής καλλιτέχνης τοποθετήθηκε για το ζήτημα σημειώνοντας με νόημα «Βλέπουμε τους συστημικούς τύπου σαν τον Λιγνάδη, τον άλλο που σκότωσε τον Ζακ, σαν τον Κορκονέα να πέφτουν στα πούπουλα και βλέπουμε από την άλλη μεριά αντισυστημικούς φτωχοδιάβολους σαν το Μιχαηλίδη, σαν τον Καλαϊτζή, και ακόμη και μετανάστες, πρόσφυγες, που επειδή δεν υπάρχουν και κοινωνικές ομάδες να τους υποστηρίξουν, υφίστανται την κρατική καταστολή».
Υπενθυμίζεται πως η πρώτη παρέμβαση που έγινε γνωστή ήταν στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας και ακολούθησε η μικρή Επίδαυρος, το Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, το Ναύπλιο, η Θεσσαλονίκη.
Πήρε «φωτιά» το Κατράκειο Θέατρο – Πανό διαμαρτυρίας για την αποφυλάκιση Λιγνάδη
Θύελλα αντιδράσεων έχει προκληθεί μετά την απόφαση ο να αφεθεί ελεύθερος με αναστολή και οι αναρτήσεις και οι αναφορές διάσημων και μη στα social media αλλά και στα ΜΜΕ δεν έχουν σταματημό, με την οργή να μην κοπάζει.
Το βράδυ της Δευτέρας και στην τελευταία μέρα των συναυλιών του Θανάση Παπακωνσταντίνου στο Κατράκειο, σηκώθηκε ένα ακόμη με το θέατρο να παίρνει «φωτιά», όπως και τα social media.
Μάλιστα, ο δημοφιλής καλλιτέχνης τοποθετήθηκε για το ζήτημα σημειώνοντας με νόημα «Βλέπουμε τους συστημικούς τύπου σαν τον Λιγνάδη, τον άλλο που σκότωσε τον Ζακ, σαν τον Κορκονέα να πέφτουν στα πούπουλα και βλέπουμε από την άλλη μεριά αντισυστημικούς φτωχοδιάβολους σαν το Μιχαηλίδη, σαν τον Καλαϊτζή, και ακόμη και μετανάστες, πρόσφυγες, που επειδή δεν υπάρχουν και κοινωνικές ομάδες να τους υποστηρίξουν, υφίστανται την κρατική καταστολή».
Υπενθυμίζεται πως η πρώτη παρέμβαση που έγινε γνωστή ήταν στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας και ακολούθησε η μικρή Επίδαυρος, το Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων, το Ναύπλιο, η Θεσσαλονίκη.