Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Αξιολόγηση σχολείων: Τεκμηρίωση αποτίμησης αξόνων - Newspedia.gr

Αξιολόγηση σχολείων: Τεκμηρίωση αποτίμησης αξόνων

Διάδωσέ το

Αξιολόγηση σχολείων – Οδηγός  ΙΕΠ για την τεκμηρίωση αποτίμησης αξόνων: Το είδος των τεκμηρίων εξαρτάται από τη φύση του  ερωτήματος, στο οποίο απαντούν. Είναι αυτονόητο  ότι διαφορετικά είδη δεδομένων αναδεικνύουν  διαφορετικά χαρακτηριστικά ενός άξονα/δείκτη και  για τον λόγο αυτό είναι προτιμότερος ο  συνδυασμός ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων  από διαφορετικές πηγές για την κατά το δυνατόν  αντικειμενικότερη αποτύπωση της εικόνας του.

Αντίθετα, τα ποιοτικά δεδομένα 

Ερωτήματα στα οποία απαντά μια τέτοιου είδους ποιοτική διερεύνηση είναι για  παράδειγμα: 

Πώς αντιμετωπίζουμε τα προβλήματα στις σχέσεις μεταξύ των μαθητών και μαθητριών  του σχολείου μας; 

Πώς οργανώνουμε τις διαδικασίες στο σχολείο μας ώστε να είναι πιο αποτελεσματικές  και να μην σπαταλάμε πολύτιμο χρόνο για την διεκπεραίωσή τους; 

Με ποιον τρόπο επικοινωνούμε με τους γονείς/κηδεμόνες και πώς  ενθαρρύνουμε/διευκολύνουμε την επικοινωνία αυτή; 

Τα ποσοτικά τεκμήρια για τα παραπάνω θέματα μπορεί αντίστοιχα να απαντούν στα εξής  ερωτήματα: 

Πόσο συχνά εκδηλώνονται περιστατικά βίας στο σχολείο; Πόσα περιστατικά βίας έχουν  καταγραφεί στο Ημερολόγιο Σχολικής Ζωής; 

Πόσες συνεδριάσεις του Σ.Δ. έχουν γίνει τη φετινή χρονιά για τη διευθέτηση οργανωτικών  ζητημάτων της σχολικής μονάδας; (Σημείωση: δεν είναι απαραίτητα θετική η συσχέτιση  του αριθμού συνεδριάσεων με την αποτελεσματικότητα της οργάνωσης). 

Πόσες συναντήσεις έχουν γίνει φέτος με τους γονείς/κηδεμόνες (δια ζώσης ή  διαδικτυακά) για την ενημέρωσή τους σχετικά με ….. ; 

Διαβάστε εδώ τον οδηγό τεκμηρίωσης

Διαβάστε επίσης:

Δεν θα προλάβει η Κεραμέως να αξιολογήσει τους εκπαιδευτικούς

Ενδεικτικό πρακτικό έκθεσης εσωτερικής αξιολόγησης

Exit mobile version