Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Αξιολόγηση σχολείων: Ποιες είναι οι προθεσμίες και οι τελικές διαδικασίες για τα σχολεία - Newspedia.gr

Αξιολόγηση σχολείων: Ποιες είναι οι προθεσμίες και οι τελικές διαδικασίες για τα σχολεία

Διάδωσέ το

Σύμφωνα με την τελευταία εγκύκλιο Κόπτση  που αναφέρει τις καταληκτικές ημερομηνίες  για την αξιολόγηση σχολείων, τα σχολεία καλούνται, αποκλειστικά για το χρονικό διάστημα που αναφέρεται παρακάτω, να τροποποιήσουν, να συμπληρώσουν ή να προσθέσουν στοιχεία, μεταξύ άλλων, ως εξής: 

Σχέδια δράσης – Πλατφόρμα ΙΕΠ για την αξιολόγηση σχολείων

 Υλοποίηση της Δράσης ενεργή έως 31 Μαΐου 

  Αποτίμηση της Δράσης ενεργή έως 31 Μαΐου που περιλαμβάνει:

Αλλαγές σε σχέση με τον αρχικό σχεδιασμό (εφόσον υπήρξαν)

Αποτελέσματα της Δράσης

Βαθμός επίτευξης των στόχων που είχαν τεθεί

Παράμετροι που διευκόλυναν την επίτευξη των στόχων

Δυσκολίες που παρουσιάστηκαν

Υλικό που παρήχθη ή αξιοποιήθηκε

Επιμορφώσεις που τυχόν υλοποιήθηκαν στο πλαίσιο της Δράσης

Προτάσεις για αξιοποίηση των πρακτικών που αναπτύχθηκαν στο πλαίσιο της Δράσης

Προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις στο πλαίσιο της δράσης

Προτάσεις για συνέχιση της Δράσης/ για νέες Δράσεις το επόμενο έτος

Δείτε εδώ την φόρμα αποτύπωσης σχεδίου δράσης

Τα σχολεία πρέπει να κάνουν και Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης

Η Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης, σύμφωνα με την υπουργική απόφαση, συντάσσεται και αναρτάται στην ειδική ψηφιακή εφαρμογή του ΙΕΠ από τις 15 έως τις 25 Ιουνίου κάθε έτους και αποτυπώνει:

1. Τη σύντομη περιγραφή της ταυτότητας σχολικής μονάδας (μαθητικό δυναμικό, στελέχωση, υποδομές, ιδιαίτερα χαρακτηριστικά σχολείου με βάση το κοινωνικο-οικονομικό περιβάλλον κ.λπ.). Στο πεδίο αυτό καταγράφονται και οι ιδιαίτερες συνθήκες που έχουν ενδεχομένως επιδράσει στη λειτουργία της σχολικής μονάδας το σχολικό έτος αναφοράς και πρέπει να ληφθούν υπόψη κατά την αποτίμηση του έργου της,

2. την αποτίμηση των λειτουργιών της σχολικής μονάδας, κατά το προηγούμενο σχολικό έτος, με βάση τους εννέα (9) άξονες (σε τετράβαθμη κλίμακα σύμφωνα με το άρθρο 3 της παρούσης),

3. τη συνοπτική τεκμηρίωση της αποτίμησης αυτής,

4. τα θετικά σημεία και τις αδυναμίες που εντοπίστηκαν στις τρεις λειτουργίες της σχολικής μονάδας,

5. τους στόχους βελτίωσης που είχαν τεθεί στο Συλλογικό Προγραμματισμό με εστίαση στις προτεραιότητες της σχολικής μονάδας,

6. τα σημαντικότερα αποτελέσματα των Δράσεων που υλοποιήθηκαν και το βαθμό επίτευξης των στόχων που
είχαν τεθεί,

7. τις δυσκολίες που παρουσιάστηκαν κατά την υλοποίηση των Δράσεων,

8. την πιθανή ανάδειξη καλών πρακτικών με προτάσεις για αξιοποίησή τους,

9. προτάσεις για αναγκαίες επιμορφώσεις,

10. προτάσεις περαιτέρω βελτίωσης ή ανάληψης πρωτοβουλιών για το επόμενο σχολικό έτος.

Πότε και πώς γίνεται η τελική αξιολόγηση -αποτίμηση των Σχεδίων Δράσης;

Η τελική αξιολόγηση της εφαρμογής των Σχεδίων Δράσης λαμβάνει χώρα στο τέλος του διδακτικού έτους, στο πλαίσιο της ειδικής συνεδρίασης του Συλλόγου Διδασκόντων, κατά την οποία οι Ομάδες παρουσιάζουν, αποτιμούν και συζητούν συλλογικά τις εμπειρίες από τη συνεργασία και τις Δράσεις που υλοποίησαν, τους τομείς που θεωρούν ότι βελτίωσαν, τα σημεία στα οποία δυσκολεύτηκαν, τους παράγοντες που τους βοήθησαν ή/και τους δυσκόλεψαν. Η αξιολόγηση των επιμέρους Σχεδίων Δράσης με βάση τα επιμέρους κριτήρια που είχαν οριστεί από την ίδια την Ομάδα οδηγεί στη συνολική αποτίμηση των Σχεδίων Δράσης ανά άξονα

Πηγή: fresh education.gr για τις ιστοσελίδες  που αντιγράφουν (Υπενθυμίζουμε ότι βασικός κανόνας, σε όσους θέλουν να δείχνουν ότι είναι στο χώρο της εκπαίδευσης και των εκπαιδευτικών, είναι η αναφορά  της πηγής)

Διαβάστε επίσης:

Νέοι Σύμβουλοι Εκπαίδευσης: Με το “καλημέρα” αξιολόγηση των εκπαιδευτικών

Αξιολόγηση: Σε ποια σημεία θα βαθμολογήσουν τα σχολεία οι Συντονιστές – Τι θα ψάξουν για να βάλουν βαθμό

Exit mobile version