Διάδωσέ το
Αξιολόγηση: Έως και αύριο Τετάρτη 26 Ιανουαρίου θα είναι ανοικτή η εφαρμογή του ΙΕΠ για την κατάθεση σχεδίων δράσης από τα σχολεία που δεν το έχουν κάνει ακόμα, μετά την 3η παράταση που δόθηκε από το Υπουργείο Παιδείας.
Η πρώτη προθεσμία ήταν έως τέλη Δεκεμβρίου 2021 και η δεύτερη έως 12 Ιανουαρίου 2022
Ανοικτό είναι και το ενδεχόμενο για νέα παράταση, έστω και σιωπηρή.
Γολγοθάς η σχολική ζωή – Οι εκπαιδευτικοί ασχολούνται με τη γραφειοκρατία της covid. Υπάρχει χρόνος για αξιολογήσεις;
Το Υπουργείο Παιδείας διαμηνύει παντού ότι τα σχολεία σε όλη την επικράτεια είναι ανοιχτά και όλα λειτουργούν ομαλά. Η πραγματικότητα όμως είναι πολύ διαφορετική αναφέρει σε ανακοίνωσή της η Ομοσπονδία Eκπαιδευτικών Τεχνικής Εκπαίδευσης (ΟΛΤΕΕ), περιγράφοντας την κατάσταση ως εξής: “Καθημερινά εκατοντάδες μαθητές σε κάθε σχολείο χαρακτηρίζονται στενές επαφές κρουσμάτων και έτσι ξεκινάει ένας Γολγοθάς από τους υπεύθυνους Covid των σχολικών μονάδων, ώστε να αρχίσει άμεσα η ιχνηλάτηση , να εκδοθούν οι σχετικές βεβαιώσεις, να δοθούν οι επικαιροποιημένες οδηγίες, να ειδοποιηθούν οι κηδεμόνες ότι πρέπει άμεσα να οδηγήσουν τα παιδιά τους σε δημόσια δομή για έλεγχο, να ειδοποιηθούν οι συνάδελφοι που χαρακτηρίζονται στενές επαφές για το τι πρέπει να κάνουν, με αποτέλεσμα καθημερινά η εκπαιδευτική διαδικασία να έρχεται σε δεύτερη μοίρα”
Κεραμέως: Κυρώσεις σε όσους δε συμμορφώνονται με την αξιολόγηση.
Στην τελευταία συνέντευξη που έδωσε η υπουργός Παιδείας στα «Παραπολιτικά» στις 8/είπε: “για τις σχολικές μονάδες που δεν έχουν συμμορφωθεί με τις διατάξεις προβλέπονται από το νόμο κυρώσεις, όπως ο αποκλεισμός των διευθυντών από τις κρίσεις και η μη μισθολογική ανέλιξή τους. Στην ουσία της, η αξιολόγηση έχει καθαρά βελτιωτικό χαρακτήρα μέσω επιβράβευσης (δηλ. μέσω επιπλέον μορίων για τη διεκδίκηση θέσεων ευθύνης) ή μέσω επιμόρφωσης. Σειρά εν συνεχεία έχει και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, στόχος της οποίας θα είναι και σε αυτή την περίπτωση η περαιτέρω ενίσχυση των επαγγελματικών προσόντων και της απόδοσής τους, το οποίο μόνο όφελος μπορεί να έχει για τους ίδιους, για τους μαθητές μας και για την εκπαίδευση στη χώρα μας”
Αξιολόγηση σχολείων: Οι Συντονιστές Εκπ/κού Έργου θα “διορθώσουν” τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ