Διάδωσέ το
Αξιολόγηση σχολείων:”Μήπως η πλειοψηφία των σχολείων αξιολογήθηκε με άριστες βαθμολογίες και αποφεύγει η κυβέρνηση να ανακοινώσει το γεγονός αυτό; Αν τα σχολεία αξιολογήθηκαν υψηλά αυτό θα έπρεπε να αποτελέσει σημαία του ΥΠΑΙΘ και ευκαιρία να ανακληθεί η κυβερνητική δυσπιστία στους εκπαιδευτικούς. Αντί αυτού προωθείται συστηματικά μια αρθρογραφία που διατείνεται ότι οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου που κλήθηκαν να αξιολογήσουν τα σχολεία μάλλον δεν τα γνώριζαν καλά και γι’ αυτό οι βαθμολογίες τους μπορεί να μην είναι αξιόπιστες” (Σοφία Αυγητίδου, καθηγήτρια ΑΠΘ στο tvxs.gr)
“Δεν βγήκαν όλα τέλεια…για παράδειγμα ένα σχολείο δεν είχε καθόλου δράσεις εξωστρέφειας. Ήρθε το στέλεχος λοιπόν και επισήμανε τις δράσεις που πρέπει να γίνουν”, δήλωσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως για την αξιολόγηση και τις βαθμολογίες που πήραν τα σχολεία στο πλαίσιο της εξωτερικής αξιολόγησής τους. Εδώ η δήλωση
Αξιολόγηση σχολείων: Η αξιολόγηση με τις επτά λέξεις – άλλο σχολείο 5αρι και άλλο 10αρι για το ίδιο αποτέλεσμα.
Στοιχεία από δημοσιευμένες στο διαδίκτυο εκθέσεις εξωτερικής αξιολόγησης σχολείων (με τη βαθμολογία) που διάβασε το fresh -education.gr αποδεικνύουν την απουσία κοινών κριτηρίων εξέτασης δεικτών και αξόνων και γενικά τον προβληματικό σχεδιασμό της αξιολόγησης των σχολείων
Δείτε παρακάτω κάποιες διαπιστώσεις:
1.Στις περισσότερες αξιολογήσεις σχολείων σχολιάστηκαν από τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και τα τρία πεδία της έκθεσης εξωτερικής αξιολόγησης: “Θετικά σημεία”, “Σημεία προς βελτίωση” και “Προτάσεις προς βελτίωση”
Υπάρχουν όμως αξιολογήσεις σχολείων με σχολιασμούς μόνο για τα “Θετικά σημεία” και καθόλου τα “Σημεία προς βελτίωση” και τις “Προτάσεις προς βελτίωση”
Γονείς δηλαδή μπορεί να βγάζουν το συμπέρασμα ότι στις εκθέσεις σχολείων που δεν υπάρχουν “Σημεία προς βελτίωση” είναι όλα τέλεια και στα σχολεία που υπάρχουν “Σημεία προς βελτίωση” και “Προτάσεις προς βελτίωση” δεν πήγαν τόσο καλά τα πράγματα.
2.Υπήρξε τουλάχιστον μία αξιολόγηση σχολείου που πήρε σε όλα 10 με 7 λέξεις σε τρεις φράσεις (σχόλια) για όλους τους άξονες και δείκτες. Κάποιοι διευθυντές σχολείων και εκπαιδευτικοί που στις αξιολογήσεις τους “δεν τα πήγαν καλά” σίγουρα θα ήθελαν να μάθουν πώς έγινε αυτό και αν Υπουργική Απόφαση υποδείκνυε κοινά κριτήρια αξιολόγησης δεικτών στους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου.
3. Σχολεία που δεν παρουσίασαν δράσεις και τεκμήρια για κάποιον δείκτη πήραν 10 και άλλα σχολεία που έκαναν το ίδιο πήραν 5
4.Οι Συντονιστές από τους σχολιασμούς τους φαίνεται ότι αξιολόγησαν τα σχολεία σύμφωνα με τεκμήρια που επικαλούνταν αυτά παρά από την άμεση, πραγματική εικόνα που είχαν οι ίδιοι.
Αναμένοντας τις σχετικές εκθέσεις των αρμόδιων φορέων ( ΙΕΠ και Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.) το fresh -education.gr εύχεται οι εκθέσεις εξωτερικής αξιολόγησης που ανέσυρε τυχαία από το διαδίκτυο να είναι οι εξαιρέσεις μεταξύ των 13.000 εκθέσεων που κατέθεσαν τα σχολεία.
Πηγή fresh-education με ενεργό σύνδεσμο για τις ιστοσελίδες που αντιγράφουν Το πρώτο εκπαιδευτικό site στην Ελλάδα με ειδήσεις και αναλύσεις μόνο για την εκπαίδευση.
Δείτε επίσης:
Νέα ολοήμερα σχολεία: Τα πρώτα στοιχεία – Ανοικτό το ενδεχόμενο για παράταση εγγραφών
Σχολεία: Μπορούν οι γονείς και άλλοι επισκέπτες να μπαίνουν όποτε θέλουν;
Εφημερίες εκπαιδευτικών: Τι αλλάζει σε Δημοτικά σχολεία και Νηπιαγωγεία