Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Αξιολόγηση: Ούτε βήμα πίσω, παρά τις προσπάθειες του ΥΠΑΙΘ - Newspedia.gr

Αξιολόγηση: Ούτε βήμα πίσω, παρά τις προσπάθειες του ΥΠΑΙΘ

«Η προσπάθεια του Υ.ΠΑΙ.Θ. να θέσει σε παρανομία γραπτό λόγο και συγκεκριμένα κείμενα, δημόσια και ανοιχτά, αντικείμενο απόφασης των Συλλόγων Διδασκόντων, συνιστά λογοκρισία, παραβιάζει την ελευθερία του λόγου και της σκέψης και, τελικά, τη δημοκρατία»

«Με παράνομες προφορικές εντολές και προτροπές τύπου «διοικητικής επιβολής» (όπως έκανε πριν λίγους μήνες με τους/τις Διευθυντές/ντριες και τους/τις Προϊστάμενους/ες), η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. προσπαθεί να διχάσει το εκπαιδευτικό σώμα, ώστε να σταματήσει να αγωνίζεται ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική του», τονίζει ο ΣΕΠΕ Πύργου-Αρχαίας Ολυμπίας.

Οι εκπαιδευτικοί καλούν τους  να συνεχίσουν να υπηρετούν τον παιδαγωγικό τους ρόλο, να σεβαστούν τις αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων και να μη μεταβληθούν σε «επιθεωρητές» του Υ.ΠΑΙ.Θ. 

Η ανακοίνωση Σ.Ε.Π.Ε. Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας

Κι ενώ τα προβλήματα στην Παιδεία αυξάνονται δραματικά, νέες «απειλές» από τον Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ. έρχονται να προστεθούν σε όσες προηγήθηκαν και αφορούν στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση που η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου κόπτεται με οποιοδήποτε τρόπο να επιβάλλει.

Σειρά έχουν οι (Σ.Ε.Ε.), οι οποίοι στη συνάντηση που είχε μαζί τους ο Γ.Γ. του Υπουργείου Παιδείας, Αλ. Κόπτσης, ενημερώθηκαν για την τέταρτη (!!!!!) κατά σειρά παράταση που τους δίνεται προκειμένου να «συμμορφωθούν».

Συγκεκριμένα, ο Γ.Γ. του Υ.ΠΑΙ.Θ. στην ενημέρωση της 25ης Φεβρουαρίου, προέτρεψε τους Σ.Ε.Ε. να εισέλθουν στην πλατφόρμα αξιολόγησης και, με την επισήμανση «θεωρούνται ως μη γενόμενα», να ζητήσουν από τους διευθυντές των σχολείων να καταθέσουν εκ νέου τα κείμενα της αξιολόγησης της σχολικής τους μονάδας, τονίζοντάς τους (δις!!!!) ότι «τα (ενιαία) κείμενα παραβιάζουν το κανονιστικό πλαίσιο».

Με παράνομες προφορικές εντολές και προτροπές τύπου «διοικητικής επιβολής» (όπως έκανε πριν λίγους μήνες με τους/τις Διευθυντές/ντριες και τους/τις Προϊστάμενους/ες), η πολιτική ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. προσπαθεί να διχάσει το εκπαιδευτικό σώμα, ώστε να σταματήσει να αγωνίζεται ενάντια στην αντιεκπαιδευτική πολιτική του. Η πρακτική αυτή αποτελεί συνέχεια της αντιαπεργιακής προσφυγής στα δικαστήρια, της κατευθυνόμενης συκοφάντησης των εκπαιδευτικών από φίλια Μ.Μ.Ε., τωντους. Κάνοντας ένα βήμα πιο πέρα, τώρα βάζει τους Σ.Ε.Ε. στον ρόλο του «επιθεωρητή», πέρα κι έξω από την παιδαγωγική λειτουργία τους.

Όσο για την υποτιθέμενη παραβίαση του «κανονιστικού πλαισίου», η Ομοσπονδία μας έχει τοποθετηθεί πολλές φορές, επισημαίνοντας ότι οι «συστάσεις», «προτροπές» – περί «παρανομίας και παραβίασης του κανονιστικού πλαισίου», δεν έχουν καμία νομική ή διοικητική υπόσταση.

Η προσπάθεια του Υ.ΠΑΙ.Θ. να θέσει σε παρανομία γραπτό λόγο και συγκεκριμένα κείμενα, δημόσια και ανοιχτά, αντικείμενο απόφασης των Συλλόγων Διδασκόντων, συνιστά λογοκρισία, παραβιάζει την ελευθερία του λόγου και της σκέψης και, τελικά, τη δημοκρατία.

Δεν κάνουμε ούτε βήμα πίσω στον δρόμο που έχουμε χαράξει, ακολουθούμε αταλάντευτα τα ενιαία κείμενα της Δ.Ο.Ε. και επισημαίνουμε ότι καμία δεσμευτική αξία ή υποχρεωτικό χαρακτήρα δεν έχουν οι προτάσεις των Σ.Ε.Ε..

Το Δ.Σ. του Σ.Ε.Π.Ε. Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας καλεί:

Οι «προτροπές» του Γ.Γ. δεν τους δεσμεύουν.

Μαζικά, ενωτικά,  αγωνιστικά θα βγούμε νικητές!

Exit mobile version