Αξιολόγηση – οδηγίες ΙΕΠ: Πότε ένα σχολείο μπορεί να συνεχίσει μια δράση που ξεκίνησε την προηγούμενη σχολική χρονιά

Διάδωσέ το

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Αξιολόγηση  σχολείων 2022-2023: Σύμφωνα με οδηγίες του ΙΕΠ ένα σχολείο μπορεί να συνεχίσει μια δράση που ξεκίνησε την προηγούμενη σχολική χρονιά εάν:

– αλλάξει τη στοχοθεσία /προσθέσει νέους στόχους

– επιδιώκει τη βελτίωση σύνθετων πτυχών του εκπαιδευτικού έργου (π.χ. σχέσεις μεταξύ μαθητών→ αντιμετώπιση ενδοσχολικής βίας)

Οι οδηγίες του ΙΕΠ για την αξιολόγηση των σχολείων

Προγραμματισμός 

ΚΑΤΑΛΗΚΤΙΚΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΙΕΠ: 20 Οκτωβρίου 

Ο Σύλλογος Διδασκόντων σε ειδική συνεδρίαση, αφού λάβει υπόψη του την Ετήσια Έκθεση  αξιολόγησης του σχολείου για το 2021-22, την ανατροφοδότηση του ΣΕΕ παιδαγωγικής  ευθύνης, όπως αποτυπώνεται στην Έκθεση εξωτερικής αξιολόγησης και τις προτεραιότητες  που θέτει: 

– επιλέγει τις δράσεις βελτίωσης που θα υλοποιηθούν την τρέχουσα σχολική χρονιά – συγκροτεί Ομάδες Δράσης (2-5 εκπ/κών) και ορίζει έναν Συντονιστή για κάθε δράση  

Με ευθύνη του Διευθυντή του σχολείου και με τη χρήση κωδικών του σχολείου στο  Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) καταχωρούνται ανά άξονα στην πλατφόρμα μέχρι 20/10: 

– οι τίτλοι των δράσεων 

– ο βασικός στόχος (μόνο) κάθε δράσης 

– ο Συντονιστής της κάθε Ομάδας Δράσης (επιλέγεται από λίστα με τα ονόματα των  εκπαιδευτικών του σχολείου, όπως έχουν δηλωθεί αρμοδίως στο My school). 

Επισημαίνονται τα ακόλουθα: 

 Περιπτώσεις τοποθετήσεων εκπαιδευτικών σε μια σχολική μονάδα: 

για περισσότερες διευκρινήσεις απευθυνθείτε στην οικεία Δ/νση Εκπαίδευσης  

– αλλάξει τη στοχοθεσία /προσθέσει νέους στόχους 

– επιδιώκει τη βελτίωση σύνθετων πτυχών του εκπαιδευτικού έργου (π.χ. σχέσεις μεταξύ μαθητών→ αντιμετώπιση ενδοσχολικής βίας)

Δείτε εδώ αναλυτικά τις οδηγίες αξιολόγησης σχολικών μονάδων

Δείτε επίσης:

Αξιολόγηση: Το χρονοδιάγραμμα 2022-2023 για τα σχολεία   Ο νέος οδηγός του ΙΕΠ

ΟΙΕΛΕ: Επίδομα θέσης σε μέντορες και ενδοσχολικούς συντονιστές – διάλογος για τους νέους θεσμούς

Exit mobile version