Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Αξιολόγηση: Να σταματήσει τώρα η πειθαρχική δίωξη των 114 διευθυντών - Newspedia.gr

Αξιολόγηση: Να σταματήσει τώρα η πειθαρχική δίωξη των 114 διευθυντών

Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών: ΔΟΕ – ΟΛΜΕ να στηρίξουν με όλα τα μέσα τους συναδέλφους, να οργανώσουν την ενιαία απάντηση του κλάδου απέναντι στην αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση

Να σταματήσει η -διευθυντών που συμμετείχαν στην απεργία-αποχή από την αξιολόγηση, ζητά με ανακοίθνωσή της η Αγωνιστική Συσπείρωση εκπαίδευτικών.

«Το ΥΠΑΙΘ επιδιώκει, σε αυτή τη φάση, να στοχοποιήσει τους συγκεκριμένους συναδέλφους, με σκοπό να εκφοβίσει όλο τον κλάδο. Για μια ακόμα φορά παραδέχονται ότι τα αντιεκπαιδευτικά σχέδια της λεγόμενης «αξιολόγησης» είναι χρεοκοπημένα στη συνείδηση της πλειοψηφίας του κλάδου και δεν μπορούν να εφαρμοστούν χωρίς τον βούρδουλα των πειθαρχικών κυρώσεων. Η γενική κατακραυγή του κλάδου οδηγεί από αναβολή σε αναβολή των διαδικασιών της «αξιολόγησης». Αυτή η διαδικασία έχει απαξιωθεί!», τονίζει η ΑΣΕ.

Η ανακοίνωση της Αγωνιστικής Συσπείρωσης Εκπαιδευτικών

Η τρομοκρατία δε θα περάσει!

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας σπάει το ένα ρεκόρ αυταρχισμού μετά το άλλο. Μετά τις δικαστικές προσφυγές, τα «εντέλλεσθαι» και τον ανοιχτό εκφοβισμό των συναδέλφων, τώρα κάνει και το επόμενο βήμα. των σωματείων τους.

Η κυβέρνηση και το ΥΠΑΙΘ ενεργοποιούν τις αντιδραστικές διατάξεις του άρθρου 56 του ν.4823/21 και συγκεκριμένα τα άρθρα 5,6, και 7 που αναφέρονται στις ευθύνες των διευθυντών των σχολείων να εφαρμόζουν τις διαδικασίες αξιολόγησης.

Συγκεκριμένα, με απόφαση του Γ.Γ. του ΥΠΑΙΘ, Κόπτση, στις 17/2, προχωράει σε «αναστολή οποιασδήποτε διαδικασίας εξέλιξης, συμπεριλαμβανομένης της αυτόματης μισθολογικής εξέλιξης» σε Διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τέτοια έγγραφα φαίνεται να έχουν σταλεί σε ακόμα 114 Διευθυντές/ριες και προϊσταμένους/ες Σχολικών Μονάδων της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας.

Κυβέρνηση και ΥΠΑΙΘ, αντί να ασχοληθούν με τα τεράστια προβλήματα στην εκπαίδευση, η μοναδική τους εμμονή είναι η τιμωρία των εκπαιδευτικών που δεν υλοποιούν τα σχέδια για την κατηγοριοποίηση των σχολείων. Αν στο ΥΠΑΙΘ έδειχναν τόσο ζήλο για όλα τα υπόλοιπα, θα είχαν καλυφθεί τα δεκάδες χιλιάδες κενά που υπάρχουν σήμερα, δε θα στοιβάζονταν τα παιδιά σε 25, 26 και πλέον κατά τμήμα, θα υπήρχαν αξιοπρεπείς νέες σχολικές μονάδες και όχι ασυντήρητα κτήρια, που στις αυλές τους δεσπόζουν κοντέινερς, θα υπήρχε ολοκληρωμένος σχεδιασμός ώστε να καλυφθούν τα μορφωτικά κενά που υπάρχουν στα παιδιά μετά από τα 2 χρόνια πανδημίας και τη διαχείρισή της από την κυβέρνηση (συνεχόμενα lockdown, τηλεκπαίδευση).

Οι συλλογικές αποφάσεις των σωματείων και των Ομοσπονδιών δεν ακυρώνονται με εγκυκλίους και διοικητικές αποφάσεις.

Η πολιτική ηγεσία του ΥΠΑΙΘ γνωρίζει πολύ καλά ότι οι εκπαιδευτικοί, με τις συλλογικές μας αποφάσεις, δεν αποδεχόμαστε, απορρίπτουμε τα αντιεκπαιδευτικά σχέδια της κυβέρνησης, τη βαθιά αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση. Η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων στέκεται απέναντι στα σχέδια για κατηγοριοποίηση και ταξική διαφοροποίηση των σχολείων, για απαξίωση της ολόπλευρης μόρφωσης για όλα τα παιδιά και στροφή στις εφήμερες δεξιότητες, για τη μεταφορά του κόστους ακόμα περισσότερο στις τσέπες των γονιών, για απαξίωση των συλλόγων διδασκόντων και αλλοίωση του παιδαγωγικού ρόλο των εκπαιδευτικών.

Το ΥΠΑΙΘ επιδιώκει, σε αυτή τη φάση,, με σκοπό να εκφοβίσει όλο τον κλάδο. Για μια ακόμα φορά παραδέχονται ότι τα αντιεκπαιδευτικά σχέδια της λεγόμενης «αξιολόγησης» είναι χρεοκοπημένα στη συνείδηση της πλειοψηφίας του κλάδου και δεν μπορούν να εφαρμοστούν χωρίς τον βούρδουλα των πειθαρχικών κυρώσεων. Η γενική κατακραυγή του κλάδου οδηγεί από αναβολή σε αναβολή των διαδικασιών της «». Αυτή η διαδικασία έχει απαξιωθεί!

Μόνο η ενότητα του κλάδου, η κοινή στάση όλων των εκπαιδευτικών, η ενιαία έκφραση της αντίθεσης με το βαθιά αντιεκπαιδευτικό σχέδιο πανελλαδικά, και όχι ο κατακερματισμός, μπορεί να σπάσει τον «τσαμπουκά» του ΥΠΑΙΘ. Οι πλειοψηφίες των Ομοσπονδιών χρειάζεται να αναλάβουν τις ευθύνες τους προς αυτή την κατεύθυνση.

Από πέρσι τον Φλεβάρη, οι εκπαιδευτικοί με τις συλλογικές μας αποφάσεις, με την απεργία – αποχή από τις διαδικασίες της αξιολόγησης, με τις μαζικές μας κινητοποιήσεις, με την συγκλονιστική απεργία στις 11/10, με τις συλλογικές αποφάσεις των Συλλόγων Διδασκόντων, έχουμε κάνει σαφές ότι η αξιολόγηση θα μείνει στα χαρτιά. Αυτές τις συλλογικές μας αποφάσεις υπερασπιζόμαστε και κάθε απόπειρα τρομοκράτησης και επιβολής ποινών είναι, πέρα από όλα τα αλλά, και παράνομη.

Το Υπουργείο Παιδείας αρνούμενο να αναγνωρίσει την πραγματικότητα, αρνούμενο να αποδεχτεί ότι τα σχέδια του βρίσκουν απέναντι τη συντριπτική πλειοψηφία της εκπαιδευτικής κοινότητας και των εργαζομένων, συνεχίζει τον αυταρχικό κατήφορο ενεργοποιώντας τιμωρητικές διατάξεις, ποινικοποιώντας ουσιαστικά το δικαίωμα της συμμετοχής σε μια αναγνωρισμένη μορφή αγώνα.

Ο αυταρχισμός και η τρομοκρατία δε θα περάσουν!

Εδώ και τώρα:

 

ΜΠΡΟΣΤΑ ΟΙ ΜΟΡΦΩΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ!

Ο ΑΥΤΑΡΧΙΣΜΟΣ ΔΕ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ!

Exit mobile version