Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Αξιολόγηση: Με νέο τρόπο θα βαθμολογούν τα σχολεία οι Συντονιστές - Newspedia.gr

Αξιολόγηση: Με νέο τρόπο θα βαθμολογούν τα σχολεία οι Συντονιστές

Διάδωσέ το

Αξιολόγηση σχολείων: Πλαίσιο κριτηρίων ετοιμάζει το ΙΕΠ, σύμφωνα με το οποίο οι Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου θα βαθμολογούν τα σχολεία κατά τη διαδικασία της εξωτερικής αξιολόγησης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του fresh-education, μετά από τις μεγάλες αποκλίσεις -διαφοροποιήσεις βαθμολογιών που έβαλαν  Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου στα σχολεία κατά το σχολικό έτος 2021 -2022 και τις διαμαρτυρίες διευθυντών σχολείων προς την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ,  το  ΙΕΠ ετοιμάζει ένα κοινό πλαίσιο κριτηρίων σύμφωνα με το οποίο θα μπαίνουν οι βαθμολογίες από τους Συντονιστές.

Στόχος της κίνησης αυτής είναι:

Ήδη το fresh -education.gr είχε επισημάνει από τον Νοέμβρη του 2021 σε δημοσίευσή του (εδώ) ότι η απουσία πλαισίου κριτηρίων στην βαθμολόγηση των σχολείων από τους Σ.Ε.Ε ήταν ένα από τα  προβληματικά σημεία του σχεδιασμού της αξιολόγησης και θα οδηγούσε σε αυτά τα αποτελέσματα.

Διαβάστε παρακάτω κάποιες περιπτώσεις βαθμολόγησης σχολείων 2021 -2022

1.Στις περισσότερες αξιολογήσεις σχολείων  σχολιάστηκαν από τους Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου και τα τρία πεδία  της έκθεσης εξωτερικής αξιολόγησης: “Θετικά σημεία”, “Σημεία προς βελτίωση” και “Προτάσεις προς βελτίωση”

Υπάρχουν όμως αξιολογήσεις σχολείων με σχολιασμούς   μόνο για τα “Θετικά σημεία” και καθόλου τα “Σημεία προς βελτίωση” και τις “Προτάσεις προς βελτίωση”

Γονείς δηλαδή μπορεί να βγάζουν το συμπέρασμα ότι στις εκθέσεις σχολείων που δεν υπάρχουν “Σημεία προς βελτίωση” είναι όλα τέλεια και στα σχολεία που υπάρχουν “Σημεία προς βελτίωση” και  “Προτάσεις προς βελτίωση” δεν πήγαν τόσο καλά τα πράγματα.

2.Υπήρξε τουλάχιστον μία αξιολόγηση σχολείου που πήρε σε όλα 10 με 7 λέξεις σε τρεις φράσεις (σχόλια) για όλους τους άξονες και δείκτες.

3. Σχολεία που δεν παρουσίασαν δράσεις και τεκμήρια για κάποιον δείκτη πήραν 10 και άλλα σχολεία που έκαναν το ίδιο ακριβώς πήραν 5.

Τι είχαν πει οι Συντονιστές  

Ανησυχίες για όλα τα παραπάνω είχαν εκδηλωθεί και από πολλούς ΣΕΕ προς την ηγεσία του ΥΠΑΙΘ από το προηγούμενο σχολικό έτος.

freshedu

Πηγή fresh-education με ενεργό σύνδεσμο για τις ιστοσελίδες που αντιγράφουν Το πρώτο εκπαιδευτικό site στην Ελλάδα με ειδήσεις και αναλύσεις μόνο για την εκπαίδευση.

Exit mobile version