Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Αξιολόγηση: Και ιδιωτικές πρωτοβουλίες κατηγοριοποίησης των σχολείων! - Newspedia.gr

Αξιολόγηση: Και ιδιωτικές πρωτοβουλίες κατηγοριοποίησης των σχολείων!

ΕΛΜΕ Πειραιά: Να μην επιτρέψουμε την κατηγοριοποίηση και τον κανιβαλισμό ανάμεσα σε σχολεία και συναδέλφους

Μόλις τρεις μέρες πριν, στις 20 Σεπτεμβρίου, το alfavita.gr αποκάλυψε ότι έχουν ξεκινήσει ιδιωτικές , τις οποίες η κ.Κεραμέως .

Σήμερα το θέμα αναδεικνύει η ΕΛΜΕ Πειραιά, η οποία σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι «τέτοιες “πρωτοβουλίες” δημιουργούν το απαραίτητο κλίμα ασφυκτικής πίεσης για να δεχτούν οι εκπαιδευτικοί την αξιολόγηση και να περάσει και στην κοινωνία σαν κάτι αντικειμενικό και αναγκαίο»

Η ανακοίνωση της ΕΛΜΕ Πειραιά

Τόσες πολλές προσπάθειες για την «βελτίωση» των σχολείων δεν έχουμε ξαναδεί!

Μετά:

τώρα ξεφυτρώνουν και ιδιωτικές πρωτοβουλίες … βαθμολόγησης των σχολείων!

Μια απίθανη ιστοσελίδα (topschools) έχει στείλει emails σε σχολεία ότι μπορούν να την «επισκεφτούν» για να ενημερωθούν για την βαθμολογία τους την οποία έχει διαμορφώσει η «κοινωνία» (επισυνάπτεται στο τέλος και σχετική φωτογραφία).

Διευκρινίζεται φυσικά στο τέλος ότι η αξιολόγηση αυτή δεν έχει σχέση με την αξιολόγηση του Υπουργείου. Περιμένουμε σε λίγο να… μαλώνουν οι αξιολογήσεις μεταξύ τους!

Τέτοιες “πρωτοβουλίες”, που φυσικά σήμερα στερούνται και της παραμικρής σοβαρότητας, δεν θέλουν καμία υποτίμηση. Γιατί ξεπηδούν στο έδαφος της πολιτικής, που στο όνομα της “αναβάθμισης”, επιδιώκει τελικά την κατηγοριοποίηση των σχολείων. Αποτελούν τον καθρέφτη των πραγματικών προθέσεων της κυβέρνησης, αλλά και εικόνες από “τα προσεχώς”, όπου έτσι και αλλιώς η βαθμολογία-κατάταξη σχολείων, Πανεπιστημίων στην υπόλοιπη Ευρώπη, θεωρείται αυτονόητη.

Τέτοιες “πρωτοβουλίες” δημιουργούν το απαραίτητο κλίμα ασφυκτικής πίεσης για να δεχτούν οι εκπαιδευτικοί την αξιολόγηση και να περάσει και στην κοινωνία σαν κάτι αντικειμενικό και αναγκαίο.

Η πολιτική της κυβέρνησης, , έρχεται να σφραγίσει το διαχωρισμό σχολείων, μαθητών, με κριτήριο την κοινωνική-ταξική τους προέλευση (“όπου φτωχός και το σχολείο του), αλλά και να διαμορφώσει εκπαιδευτικούς φοβισμένους, στην εργασιακή ανασφάλεια, έρμαια των επιδιώξεων του κράτους.

Οι εκπαιδευτικοί παρά την τρομοκρατία, παραμένουμε σταθερά στο πλευρό των μαθητών μας, ιδιαίτερα των πιο ευάλωτων και γι αυτό σταθερά αντίθετοι στις κυβερνητικές επιδιώξεις.

Να πάρουμε την υπόθεση της μάχης για την κατάργηση όλου του αντιεκπαιδευτικού νομοθετικού πλαισίου στα δικά μας χέρια, από κοινού με γονείς και μαθητές!

Να μην επιτρέψουμε την κατηγοριοποίηση και τον κανιβαλισμό ανάμεσα σε σχολεία και συναδέλφους!

Exit mobile version