Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Αξιολόγηση: Ανύπαρκτα στελέχη εκπαίδευσης θα παραλάμβαναν εκθέσεις αξιολόγησης σχολείων - Newspedia.gr

Αξιολόγηση: Ανύπαρκτα στελέχη εκπαίδευσης θα παραλάμβαναν εκθέσεις αξιολόγησης σχολείων

Διάδωσέ το

Για την αξιολόγηση των σχολείων το σχ. έτος 2021-2022 εκδόθηκε συγκεκριμένη υπουργική απόφαση η  οποία περιλαμβάνει συνοπτικά τα εξής στάδια:

1.Προγραμματισμός – Υλοποίηση – Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου από τις σχολικές μονάδες

2.Έκθεση αξιολόγησης από Συμβούλους Εκπαίδευσης (Συντονιστές)

3.Εξωτερική αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και έκθεση (μέχρι τις 31 Αυγούστου)  από τον Επόπτη Ποιότητας Εκπαίδευσης  

4.Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης των Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας Εκπαίδευσης (έως  10 Σεπτεμβρίου στην ιστοσελίδα της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης)

5.Έκθεση  από την Α.ΔΙ.Π.Π.Δ.Ε.

Από τα παραπάνω στάδια αξιολόγησης έγιναν γνωστά ως τώρα τα αποτελέσματα αξιολόγησης των σχολικών μονάδων και των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου.

Τα στάδια 3 και 4 , δηλαδή οι αξιολογήσεις των Εποπτών και των  Περιφερειακών Εποπτών Ποιότητας Εκπαίδευσης δεν έγιναν γνωστές ούτε υπάρχει καμία δημοσίευση αποτελεσμάτων σε Ιστοσελίδα Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

Βέβαια, όποιος εύλογα αναρωτηθεί “αφού δεν υπάρχουν Επόπτες και Περιφερειακοί Επόπτες Εκπαίδευσης, πώς να γράψουν και να  καταθέσουν εκθέσεις “,  καλύτερα πρώτα να διερευνήσει πώς μπορεί να υφίσταται και να εφαρμόζεται μια υπουργική απόφαση σχ. έτους 2021-2022 για την αξιολόγηση των σχολείων, στο κείμενο της οποίας υπάρχουν ανύπαρκτα στελέχη – “κρίκοι” της αξιολόγησης. Γιατί δεν τροποποιήθηκε η υπουργική απόφαση από τη στιγμή που άρχισαν να κτυπούν δυνατά τα καμπανάκια  καθυστέρησης της επιλογής των στελεχών; Γιατί ήταν τόσο αισιόδοξη η υπουργική απόφαση τον Σεπτέμβρη του 2021 σε ό,τι αφορά στην τοποθέτηση των παραπάνω στελεχών;

Βέβαια τα ανύπαρκτα στελέχη δεν έχουν καμία υποχρέωση να κάνουν εκθέσεις, αλλά όσοι τόνισαν με δηλώσεις και με πράξεις (βλ. αγωγές σε δικαστήρια) στην κοινωνία και στους εκπαιδευτικούς ότι βασικός τους σκοπός είναι  να εφαρμοστεί η αξιολόγηση και η συγκεκριμένη υπουργική απόφαση, θα πρέπει να εξηγήσουν αν παραλείφθηκαν κάποια στάδια από την υπουργική απόφαση, και αν έγινε αυτό, ποιος ήταν ο επόμενος που πήρε τα δεδομένα της αξιολόγησης από τα ΠΕΚΕΣ.

Αν ισχύουν τα παραπάνω,  τότε υπουργική απόφαση εφαρμόστηκε επιλεκτικά μόνο σε  ό,τι αφορά  τις υποχρεώσεις   των σχολείων (εκθέσεις,  δράσεις, δημοσίευση εκθέσεων στις ιστοσελίδες τους).  Όταν η εφαρμογή ολοκληρώθηκε για τα σχολεία υπήρξε σιωπή, παύση εγκυκλίων, εξηγήσεων και αυστηρών χρονοδιαγραμμάτων για τα επόμενα στάδια και τις υποχρεώσεις των επόμενων και την τήρηση της Υπουργικής Απόφασης.

Η αξιολόγηση στην εκπαίδευση θεωρείται ολοκληρωμένη όταν υπάρχει λογοδοσία σε όλα τα στάδια  και επίπεδά της και όχι μόνο από τα σχολεία και τους εκπαιδευτικούς.

Δείτε επίσης:

Όχι σε αυξημένες απολαβές στους εκπαιδευτικούς γιατί δεν είναι στη φιλοσοφία της αξιολόγησης

Αξιολόγηση εκπαιδευτικών: Δεν προλαβαίνει το ΥΠΑΙΘ να την εφαρμόσει το σχ. έτος 2022 -2023

Αξιολόγηση: Ποιοι θα φτιάχνουν τις λίστες των εκπαιδευτικών που θα αξιολογούνται

Βρείτε τη σελίδα στο facebook freshedu

Exit mobile version