Η κοινοβουλευτική ομάδα του ΜέΡΑ25 καταθέτει ως αναφορά την επιστολή που δημοσίευσαν οι 20 Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων από τις δομές ολόκληρης της χώρας, εκφράζοντας τις ανησυχίες τους για την εκπαίδευση που παρέχει η πολιτεία στα παιδιά πρόσφυγες
Η Κ.Ο. του ΜέΡΑ25 κατέθεσε αναφορά στη Βουλή σχετικά με την «- πρόσφυγες» προς του κ.κ. Υπουργούς Παιδείας, Μετανάστευσης & Ασύλου και Προστασίας του Πολίτη.
Η κοινοβουλευτική ομάδα του ΜέΡΑ25 καταθέτει ως αναφορά την επιστολή που δημοσίευσαν οι 20 Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων από τις δομές ολόκληρης της χώρας, εκφράζοντας τις ανησυχίες τους για την εκπαίδευση που παρέχει η πολιτεία στα παιδιά πρόσφυγες.
Ειδικότερα, σε ανοιχτή επιστολή τους, οι Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (δομές Αστικού Ιστού Λιβαδειάς, Ελαιώνα, Ριτσώνας, Φιλιππιάδας, Δράμας, Κατσικά Ιωαννίνων, Πολυκάστρου, Σχιστού, Διαβατών, Δολιανών, Αστικού Ιστού Ανατολικής Αττικής, Διαβατών, Αστιτκού Ιστού Δυτικής Θεσσαλονίκης, Αστικού Ιστού Κρήτης/Ηράκλειο, Αστικού Ιστού Ανατολικής Θεσσαλονίκης, ΚΥΤ Λέσβου, Αστικού Ιστού Ιωαννίνων) επισημαίνουν τα σοβαρά προβλήματα που δημιουργεί το κλείσιμο των δομών και η μεταφορά προσφυγόπουλων από δομή σε δομή στη μέση της σχολικής χρονιάς, όπως και η τοποθέτηση μέτρων υψίστης ασφαλείας που προσιδιάζουν σε φυλακές για ποινικούς καταδίκους (τσιμεντένια τείχη, πύλες τουρνικέ, ρομποτικές κάμερες, drones κλπ).
Εκφράζουν επίσης έντονο προβληματισμό για το διαχωρισμό μεταξύ “πραγματικών προσφύγων” από την Ουκρανία και των υπόλοιπων, που δεν αντιμετωπίζονται ισότιμα και θέτουν ερωτήματα για τη συνεργασίας του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου με τη UNICEF, που παρακάμπτει το αρμόδιο υπουργείο Παιδείας και στερεί το δρόμο των προσφυγόπουλων προς την επίσημη εκπαίδευση, επιτείνοντας την ιδρυματοποίησή τους και μάλιστα σε συνθήκες εγκλεισμού.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Η κοινοβουλευτική ομάδα του ΜέΡΑ25 καταθέτει ως αναφορά την επιστολή που δημοσίευσαν οι 20 Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων από τις δομές ολόκληρης της χώρας, εκφράζοντας τις ανησυχίες τους για την εκπαίδευση που παρέχει η πολιτεία στα παιδιά πρόσφυγες
Η Κ.Ο. του ΜέΡΑ25 κατέθεσε αναφορά στη Βουλή σχετικά με την «- πρόσφυγες» προς του κ.κ. Υπουργούς Παιδείας, Μετανάστευσης & Ασύλου και Προστασίας του Πολίτη.
Η κοινοβουλευτική ομάδα του ΜέΡΑ25 καταθέτει ως αναφορά την επιστολή που δημοσίευσαν οι 20 Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων από τις δομές ολόκληρης της χώρας, εκφράζοντας τις ανησυχίες τους για την εκπαίδευση που παρέχει η πολιτεία στα παιδιά πρόσφυγες.
Ειδικότερα, σε ανοιχτή επιστολή τους, οι Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (δομές Αστικού Ιστού Λιβαδειάς, Ελαιώνα, Ριτσώνας, Φιλιππιάδας, Δράμας, Κατσικά Ιωαννίνων, Πολυκάστρου, Σχιστού, Διαβατών, Δολιανών, Αστικού Ιστού Ανατολικής Αττικής, Διαβατών, Αστιτκού Ιστού Δυτικής Θεσσαλονίκης, Αστικού Ιστού Κρήτης/Ηράκλειο, Αστικού Ιστού Ανατολικής Θεσσαλονίκης, ΚΥΤ Λέσβου, Αστικού Ιστού Ιωαννίνων) επισημαίνουν τα σοβαρά προβλήματα που δημιουργεί το κλείσιμο των δομών και η μεταφορά προσφυγόπουλων από δομή σε δομή στη μέση της σχολικής χρονιάς, όπως και η τοποθέτηση μέτρων υψίστης ασφαλείας που προσιδιάζουν σε φυλακές για ποινικούς καταδίκους (τσιμεντένια τείχη, πύλες τουρνικέ, ρομποτικές κάμερες, drones κλπ).
Εκφράζουν επίσης έντονο προβληματισμό για το διαχωρισμό μεταξύ “πραγματικών προσφύγων” από την Ουκρανία και των υπόλοιπων, που δεν αντιμετωπίζονται ισότιμα και θέτουν ερωτήματα για τη συνεργασίας του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου με τη UNICEF, που παρακάμπτει το αρμόδιο υπουργείο Παιδείας και στερεί το δρόμο των προσφυγόπουλων προς την επίσημη εκπαίδευση, επιτείνοντας την ιδρυματοποίησή τους και μάλιστα σε συνθήκες εγκλεισμού.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Η κοινοβουλευτική ομάδα του ΜέΡΑ25 καταθέτει ως αναφορά την επιστολή που δημοσίευσαν οι 20 Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων από τις δομές ολόκληρης της χώρας, εκφράζοντας τις ανησυχίες τους για την εκπαίδευση που παρέχει η πολιτεία στα παιδιά πρόσφυγες
Η Κ.Ο. του ΜέΡΑ25 κατέθεσε αναφορά στη Βουλή σχετικά με την «- πρόσφυγες» προς του κ.κ. Υπουργούς Παιδείας, Μετανάστευσης & Ασύλου και Προστασίας του Πολίτη.
Η κοινοβουλευτική ομάδα του ΜέΡΑ25 καταθέτει ως αναφορά την επιστολή που δημοσίευσαν οι 20 Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων από τις δομές ολόκληρης της χώρας, εκφράζοντας τις ανησυχίες τους για την εκπαίδευση που παρέχει η πολιτεία στα παιδιά πρόσφυγες.
Ειδικότερα, σε ανοιχτή επιστολή τους, οι Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (δομές Αστικού Ιστού Λιβαδειάς, Ελαιώνα, Ριτσώνας, Φιλιππιάδας, Δράμας, Κατσικά Ιωαννίνων, Πολυκάστρου, Σχιστού, Διαβατών, Δολιανών, Αστικού Ιστού Ανατολικής Αττικής, Διαβατών, Αστιτκού Ιστού Δυτικής Θεσσαλονίκης, Αστικού Ιστού Κρήτης/Ηράκλειο, Αστικού Ιστού Ανατολικής Θεσσαλονίκης, ΚΥΤ Λέσβου, Αστικού Ιστού Ιωαννίνων) επισημαίνουν τα σοβαρά προβλήματα που δημιουργεί το κλείσιμο των δομών και η μεταφορά προσφυγόπουλων από δομή σε δομή στη μέση της σχολικής χρονιάς, όπως και η τοποθέτηση μέτρων υψίστης ασφαλείας που προσιδιάζουν σε φυλακές για ποινικούς καταδίκους (τσιμεντένια τείχη, πύλες τουρνικέ, ρομποτικές κάμερες, drones κλπ).
Εκφράζουν επίσης έντονο προβληματισμό για το διαχωρισμό μεταξύ “πραγματικών προσφύγων” από την Ουκρανία και των υπόλοιπων, που δεν αντιμετωπίζονται ισότιμα και θέτουν ερωτήματα για τη συνεργασίας του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου με τη UNICEF, που παρακάμπτει το αρμόδιο υπουργείο Παιδείας και στερεί το δρόμο των προσφυγόπουλων προς την επίσημη εκπαίδευση, επιτείνοντας την ιδρυματοποίησή τους και μάλιστα σε συνθήκες εγκλεισμού.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Η κοινοβουλευτική ομάδα του ΜέΡΑ25 καταθέτει ως αναφορά την επιστολή που δημοσίευσαν οι 20 Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων από τις δομές ολόκληρης της χώρας, εκφράζοντας τις ανησυχίες τους για την εκπαίδευση που παρέχει η πολιτεία στα παιδιά πρόσφυγες
Η Κ.Ο. του ΜέΡΑ25 κατέθεσε αναφορά στη Βουλή σχετικά με την «- πρόσφυγες» προς του κ.κ. Υπουργούς Παιδείας, Μετανάστευσης & Ασύλου και Προστασίας του Πολίτη.
Η κοινοβουλευτική ομάδα του ΜέΡΑ25 καταθέτει ως αναφορά την επιστολή που δημοσίευσαν οι 20 Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων από τις δομές ολόκληρης της χώρας, εκφράζοντας τις ανησυχίες τους για την εκπαίδευση που παρέχει η πολιτεία στα παιδιά πρόσφυγες.
Ειδικότερα, σε ανοιχτή επιστολή τους, οι Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (δομές Αστικού Ιστού Λιβαδειάς, Ελαιώνα, Ριτσώνας, Φιλιππιάδας, Δράμας, Κατσικά Ιωαννίνων, Πολυκάστρου, Σχιστού, Διαβατών, Δολιανών, Αστικού Ιστού Ανατολικής Αττικής, Διαβατών, Αστιτκού Ιστού Δυτικής Θεσσαλονίκης, Αστικού Ιστού Κρήτης/Ηράκλειο, Αστικού Ιστού Ανατολικής Θεσσαλονίκης, ΚΥΤ Λέσβου, Αστικού Ιστού Ιωαννίνων) επισημαίνουν τα σοβαρά προβλήματα που δημιουργεί το κλείσιμο των δομών και η μεταφορά προσφυγόπουλων από δομή σε δομή στη μέση της σχολικής χρονιάς, όπως και η τοποθέτηση μέτρων υψίστης ασφαλείας που προσιδιάζουν σε φυλακές για ποινικούς καταδίκους (τσιμεντένια τείχη, πύλες τουρνικέ, ρομποτικές κάμερες, drones κλπ).
Εκφράζουν επίσης έντονο προβληματισμό για το διαχωρισμό μεταξύ “πραγματικών προσφύγων” από την Ουκρανία και των υπόλοιπων, που δεν αντιμετωπίζονται ισότιμα και θέτουν ερωτήματα για τη συνεργασίας του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου με τη UNICEF, που παρακάμπτει το αρμόδιο υπουργείο Παιδείας και στερεί το δρόμο των προσφυγόπουλων προς την επίσημη εκπαίδευση, επιτείνοντας την ιδρυματοποίησή τους και μάλιστα σε συνθήκες εγκλεισμού.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Η κοινοβουλευτική ομάδα του ΜέΡΑ25 καταθέτει ως αναφορά την επιστολή που δημοσίευσαν οι 20 Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων από τις δομές ολόκληρης της χώρας, εκφράζοντας τις ανησυχίες τους για την εκπαίδευση που παρέχει η πολιτεία στα παιδιά πρόσφυγες
Η Κ.Ο. του ΜέΡΑ25 κατέθεσε αναφορά στη Βουλή σχετικά με την «- πρόσφυγες» προς του κ.κ. Υπουργούς Παιδείας, Μετανάστευσης & Ασύλου και Προστασίας του Πολίτη.
Η κοινοβουλευτική ομάδα του ΜέΡΑ25 καταθέτει ως αναφορά την επιστολή που δημοσίευσαν οι 20 Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων από τις δομές ολόκληρης της χώρας, εκφράζοντας τις ανησυχίες τους για την εκπαίδευση που παρέχει η πολιτεία στα παιδιά πρόσφυγες.
Ειδικότερα, σε ανοιχτή επιστολή τους, οι Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (δομές Αστικού Ιστού Λιβαδειάς, Ελαιώνα, Ριτσώνας, Φιλιππιάδας, Δράμας, Κατσικά Ιωαννίνων, Πολυκάστρου, Σχιστού, Διαβατών, Δολιανών, Αστικού Ιστού Ανατολικής Αττικής, Διαβατών, Αστιτκού Ιστού Δυτικής Θεσσαλονίκης, Αστικού Ιστού Κρήτης/Ηράκλειο, Αστικού Ιστού Ανατολικής Θεσσαλονίκης, ΚΥΤ Λέσβου, Αστικού Ιστού Ιωαννίνων) επισημαίνουν τα σοβαρά προβλήματα που δημιουργεί το κλείσιμο των δομών και η μεταφορά προσφυγόπουλων από δομή σε δομή στη μέση της σχολικής χρονιάς, όπως και η τοποθέτηση μέτρων υψίστης ασφαλείας που προσιδιάζουν σε φυλακές για ποινικούς καταδίκους (τσιμεντένια τείχη, πύλες τουρνικέ, ρομποτικές κάμερες, drones κλπ).
Εκφράζουν επίσης έντονο προβληματισμό για το διαχωρισμό μεταξύ “πραγματικών προσφύγων” από την Ουκρανία και των υπόλοιπων, που δεν αντιμετωπίζονται ισότιμα και θέτουν ερωτήματα για τη συνεργασίας του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου με τη UNICEF, που παρακάμπτει το αρμόδιο υπουργείο Παιδείας και στερεί το δρόμο των προσφυγόπουλων προς την επίσημη εκπαίδευση, επιτείνοντας την ιδρυματοποίησή τους και μάλιστα σε συνθήκες εγκλεισμού.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Η κοινοβουλευτική ομάδα του ΜέΡΑ25 καταθέτει ως αναφορά την επιστολή που δημοσίευσαν οι 20 Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων από τις δομές ολόκληρης της χώρας, εκφράζοντας τις ανησυχίες τους για την εκπαίδευση που παρέχει η πολιτεία στα παιδιά πρόσφυγες
Η Κ.Ο. του ΜέΡΑ25 κατέθεσε αναφορά στη Βουλή σχετικά με την «- πρόσφυγες» προς του κ.κ. Υπουργούς Παιδείας, Μετανάστευσης & Ασύλου και Προστασίας του Πολίτη.
Η κοινοβουλευτική ομάδα του ΜέΡΑ25 καταθέτει ως αναφορά την επιστολή που δημοσίευσαν οι 20 Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων από τις δομές ολόκληρης της χώρας, εκφράζοντας τις ανησυχίες τους για την εκπαίδευση που παρέχει η πολιτεία στα παιδιά πρόσφυγες.
Ειδικότερα, σε ανοιχτή επιστολή τους, οι Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (δομές Αστικού Ιστού Λιβαδειάς, Ελαιώνα, Ριτσώνας, Φιλιππιάδας, Δράμας, Κατσικά Ιωαννίνων, Πολυκάστρου, Σχιστού, Διαβατών, Δολιανών, Αστικού Ιστού Ανατολικής Αττικής, Διαβατών, Αστιτκού Ιστού Δυτικής Θεσσαλονίκης, Αστικού Ιστού Κρήτης/Ηράκλειο, Αστικού Ιστού Ανατολικής Θεσσαλονίκης, ΚΥΤ Λέσβου, Αστικού Ιστού Ιωαννίνων) επισημαίνουν τα σοβαρά προβλήματα που δημιουργεί το κλείσιμο των δομών και η μεταφορά προσφυγόπουλων από δομή σε δομή στη μέση της σχολικής χρονιάς, όπως και η τοποθέτηση μέτρων υψίστης ασφαλείας που προσιδιάζουν σε φυλακές για ποινικούς καταδίκους (τσιμεντένια τείχη, πύλες τουρνικέ, ρομποτικές κάμερες, drones κλπ).
Εκφράζουν επίσης έντονο προβληματισμό για το διαχωρισμό μεταξύ “πραγματικών προσφύγων” από την Ουκρανία και των υπόλοιπων, που δεν αντιμετωπίζονται ισότιμα και θέτουν ερωτήματα για τη συνεργασίας του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου με τη UNICEF, που παρακάμπτει το αρμόδιο υπουργείο Παιδείας και στερεί το δρόμο των προσφυγόπουλων προς την επίσημη εκπαίδευση, επιτείνοντας την ιδρυματοποίησή τους και μάλιστα σε συνθήκες εγκλεισμού.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Η κοινοβουλευτική ομάδα του ΜέΡΑ25 καταθέτει ως αναφορά την επιστολή που δημοσίευσαν οι 20 Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων από τις δομές ολόκληρης της χώρας, εκφράζοντας τις ανησυχίες τους για την εκπαίδευση που παρέχει η πολιτεία στα παιδιά πρόσφυγες
Η Κ.Ο. του ΜέΡΑ25 κατέθεσε αναφορά στη Βουλή σχετικά με την «- πρόσφυγες» προς του κ.κ. Υπουργούς Παιδείας, Μετανάστευσης & Ασύλου και Προστασίας του Πολίτη.
Η κοινοβουλευτική ομάδα του ΜέΡΑ25 καταθέτει ως αναφορά την επιστολή που δημοσίευσαν οι 20 Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων από τις δομές ολόκληρης της χώρας, εκφράζοντας τις ανησυχίες τους για την εκπαίδευση που παρέχει η πολιτεία στα παιδιά πρόσφυγες.
Ειδικότερα, σε ανοιχτή επιστολή τους, οι Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (δομές Αστικού Ιστού Λιβαδειάς, Ελαιώνα, Ριτσώνας, Φιλιππιάδας, Δράμας, Κατσικά Ιωαννίνων, Πολυκάστρου, Σχιστού, Διαβατών, Δολιανών, Αστικού Ιστού Ανατολικής Αττικής, Διαβατών, Αστιτκού Ιστού Δυτικής Θεσσαλονίκης, Αστικού Ιστού Κρήτης/Ηράκλειο, Αστικού Ιστού Ανατολικής Θεσσαλονίκης, ΚΥΤ Λέσβου, Αστικού Ιστού Ιωαννίνων) επισημαίνουν τα σοβαρά προβλήματα που δημιουργεί το κλείσιμο των δομών και η μεταφορά προσφυγόπουλων από δομή σε δομή στη μέση της σχολικής χρονιάς, όπως και η τοποθέτηση μέτρων υψίστης ασφαλείας που προσιδιάζουν σε φυλακές για ποινικούς καταδίκους (τσιμεντένια τείχη, πύλες τουρνικέ, ρομποτικές κάμερες, drones κλπ).
Εκφράζουν επίσης έντονο προβληματισμό για το διαχωρισμό μεταξύ “πραγματικών προσφύγων” από την Ουκρανία και των υπόλοιπων, που δεν αντιμετωπίζονται ισότιμα και θέτουν ερωτήματα για τη συνεργασίας του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου με τη UNICEF, που παρακάμπτει το αρμόδιο υπουργείο Παιδείας και στερεί το δρόμο των προσφυγόπουλων προς την επίσημη εκπαίδευση, επιτείνοντας την ιδρυματοποίησή τους και μάλιστα σε συνθήκες εγκλεισμού.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Η κοινοβουλευτική ομάδα του ΜέΡΑ25 καταθέτει ως αναφορά την επιστολή που δημοσίευσαν οι 20 Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων από τις δομές ολόκληρης της χώρας, εκφράζοντας τις ανησυχίες τους για την εκπαίδευση που παρέχει η πολιτεία στα παιδιά πρόσφυγες
Η Κ.Ο. του ΜέΡΑ25 κατέθεσε αναφορά στη Βουλή σχετικά με την «- πρόσφυγες» προς του κ.κ. Υπουργούς Παιδείας, Μετανάστευσης & Ασύλου και Προστασίας του Πολίτη.
Η κοινοβουλευτική ομάδα του ΜέΡΑ25 καταθέτει ως αναφορά την επιστολή που δημοσίευσαν οι 20 Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων από τις δομές ολόκληρης της χώρας, εκφράζοντας τις ανησυχίες τους για την εκπαίδευση που παρέχει η πολιτεία στα παιδιά πρόσφυγες.
Ειδικότερα, σε ανοιχτή επιστολή τους, οι Συντονιστές Εκπαίδευσης Προσφύγων (δομές Αστικού Ιστού Λιβαδειάς, Ελαιώνα, Ριτσώνας, Φιλιππιάδας, Δράμας, Κατσικά Ιωαννίνων, Πολυκάστρου, Σχιστού, Διαβατών, Δολιανών, Αστικού Ιστού Ανατολικής Αττικής, Διαβατών, Αστιτκού Ιστού Δυτικής Θεσσαλονίκης, Αστικού Ιστού Κρήτης/Ηράκλειο, Αστικού Ιστού Ανατολικής Θεσσαλονίκης, ΚΥΤ Λέσβου, Αστικού Ιστού Ιωαννίνων) επισημαίνουν τα σοβαρά προβλήματα που δημιουργεί το κλείσιμο των δομών και η μεταφορά προσφυγόπουλων από δομή σε δομή στη μέση της σχολικής χρονιάς, όπως και η τοποθέτηση μέτρων υψίστης ασφαλείας που προσιδιάζουν σε φυλακές για ποινικούς καταδίκους (τσιμεντένια τείχη, πύλες τουρνικέ, ρομποτικές κάμερες, drones κλπ).
Εκφράζουν επίσης έντονο προβληματισμό για το διαχωρισμό μεταξύ “πραγματικών προσφύγων” από την Ουκρανία και των υπόλοιπων, που δεν αντιμετωπίζονται ισότιμα και θέτουν ερωτήματα για τη συνεργασίας του υπουργείου Μετανάστευσης και Ασύλου με τη UNICEF, που παρακάμπτει το αρμόδιο υπουργείο Παιδείας και στερεί το δρόμο των προσφυγόπουλων προς την επίσημη εκπαίδευση, επιτείνοντας την ιδρυματοποίησή τους και μάλιστα σε συνθήκες εγκλεισμού.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες