Διαφήμιση
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Σάββατο, 24 Μαΐου, 2025
  • Σύνδεση
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Newspedia.gr | Ειδήσεις, νέα για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, το σχολείο, την Παιδεία
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
Διαφήμιση

Αναπληρωτές: Νέα κινητοποίηση στο υπουργείο Παιδείας για κενά και τη μονιμοποίηση

11 Φεβρουαρίου, 2022
Σε Alfavita, Ροή
0
SHARES
Share on FacebookShare on Twitter

Νέα κινητοποίηση αναπληρωτών στο υπουργείο Παιδείας – Στο επίκεντρο τα κενά στα σχολεία, η κατάργηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας στο δημόσιο σχολείο, το ζήτημα της μονιμοποίησης κ.ά.

Στο «χορό» των κινητοποιήσεων μπήκε ξανά ο εκπαιδευτικός κόσμος, καθώς νέα προγραμματίζεται στο υπουργείο Παιδείας την Πέμπτη 17 Φεβρουαρίου, με αφορμή τα συσσωρευμένα και εμφανή πλέον προβλήματα που αντιμετωπίζει η εκπαίδευση , ιδιαίτερα μάλιστα εν μέσω κορονοϊού.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΣΔΕΠ: Απόφαση για τις οικονομικές διεκδικήσεις των πανεπιστημιακών

Κάλεσμα της Ζ. Μακρής σε συνάντηση για την Ειδική Αγωγή

Κάλεσμα απευθύνουν ήδη ΣΕΠΕ, ΕΛΜΕ και άλλες συλλογικότητες εκπαιδευτικών, ενώ στην προμετωπίδα των αιτημάτων τίθενται τα κενά στα σχολεία, η κατάργηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας στο δημόσιο σχολείο, η μονιμοποίηση των αναπληρωτών κ.ά.

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Υπενθυμίζεται παράλληλα ότι η ΑΔΕΔΥ και οι Ομοσπονδίες Εκπαιδευτικών , αρχής γενομένης από την Κρήτη και τη Ρόδο όπου πραγματοποιήθηκαν κινητοποιήσεις την Πέμπτη.

Αναλυτικά το κάλεσμα του για την κινητοποίηση στο υπουργείο Παιδείας την Πέμπτη:

Κινητοποίηση στις 17/02 στο Υπουργείο Παιδείας στις 14.30

Ο σύλλογος κηρύσσει από 1 – 3 ώρες στάση εργασίας

5 μήνες μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς τα σχολεία όλων των βαθμίδων λειτουργούν με χιλιάδες κενά και ελλείψεις σε προσωπικό όλων των κλάδων. Η εικόνα που έχει διαμορφωθεί είναι τραγική: σχολεία στα οποία το ολοήμερο πρόγραμμα υπολειτουργεί ή δεν λειτουργεί καθόλου, εκπαιδευτικοί που τρέχουν να καλύψουν κενά με αδήλωτες, απλήρωτες υπερωρίες, Τ.Ε. που δεν λειτούργησαν ποτέ, εκπαιδευτικοί παράλληλης στήριξης που μοιράζονται σε περισσότερα από 1 παιδιά και σχολεία, ελλιπές προσωπικό ΕΕΠ και ΕΒΠ, ελλείψεις εκπαιδευτικών ειδικοτήτων ή, όπως συμβαίνει στην περιοχή της Δυτικής Αττικής από την αρχή της σχολικής χρονιάς, κάλυψη κενών ειδικοτήτων από δασκάλους/ες ή/ και από ώρες όσων ειδικοτήτων υπάρχουν διαθέσιμες! Απαξίωση δεκάδων εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, συνεχιζόμενη υποβάθμιση όλων εκείνων των πτυχών της εκπαίδευσης που δεν συνδέονται με τη στείρα γνώση ή με τις «δεξιότητες του 21ου αιώνα». Παιδιά που στερούνται το παιχνίδι, το θέατρο, τα εικαστικά, τη μουσική, την ελεύθερη και δημιουργική έκφραση και επικοινωνία. Όπως δήλωσε χαρακτηριστικά ο δ/ντής εκπαίδευσης Δυτ. Αττικής, δεν απασχολεί την πολιτική ηγεσία και τον ίδιο η ποιοτική κάλυψη των κενών αλλά η ποσοτική!

Η «αναβάθμιση του σχολείου» για την οποία τόσο πολύ κόπτεται το υπουργείο παιδείας δεν αφορά προφανώς την κάλυψη των κενών, ούτε καν την τήρηση του υποχρεωτικού αναλυτικού προγράμματος, πόσο μάλλον τις πραγματικές ανάγκες των παιδιών. Το «σχέδιο διαχείρισης» των κενών αντιλαμβάνεται το σχολείο ως άθροισμα ωρών οι οποίες απλώς μοιράζονται διαλύοντας τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών, βαφτίζοντας «εξορθολογισμό» του εκπαιδευτικού προσωπικού την περικοπή χιλιάδων θέσεων εργασίας. Η απαξίωση του σχολείου σε πλήρη εξέλιξη.

Η απάντηση του ΥΠΑΙΘ σε αυτή τη μορφωτική φτωχοποίηση των μαθητ(ρι)ών μας είναι η εξαθλίωση των εργασιακών σχέσεων των αναπληρωτ(ρι)ών εκπαιδευτικών με 3μηνες συμβάσεις εργασίας που καλύπτουν και μη covid κενά, αντίθετα στο νόμο, κατακερματίζοντας την ζωή και τη δουλειά μας σε λιγοστούς μήνες. ΥΠΑΙΘ και Διεύθυνση Δυτ. Αττικής με περισσό θράσος δηλώνουν ότι η κατάσταση έχει «ομαλοποιηθεί», μετά από αυτές τις προσλήψεις, ενώ αποκρύπτουν στην πραγματικότητα ότι οι εκπαιδευτικοί που πηγαίνουν κυριολεκτικά μέρα-μέρα ή ανά εβδομάδα και σε άλλο σχολείο, δεν αποτελούν έκτακτη ανάγκη αλλά ΠΑΓΙΑ!

Την ίδια στιγμή, σε αυτό το σκηνικό, χιλιάδες αναπληρωτ(ρι)ες εκπαιδευτικοί παραμένουν εκτός σχολείων λόγω των προσλήψεων με το σταγονόμετρο και των συνεχών αλλαγών στα αναλυτικά προγράμματα που πετσοκόβουν ώρες μαθημάτων και αφανίζουν ολόκληρα διδακτικά αντικείμενα.

Οι συμβασιούχοι εργαζόμενοι (αναπληρωτές) βλέπουν κάθε χρόνο τις συνθήκες εργασίας τους να χειροτερεύουν. Το Υπουργείο συνεχώς μειώνει τις θέσεις εργασίας με τις συγχωνεύσεις τμημάτων, την αύξηση του ορίου μαθητών ανά τμήμα, τον κόφτη προσλήψεων στην ειδική αγωγή. Ένα σχολείο με βάση τις ανάγκες της οικονομίας και τακτικές εξορθολογισμού που αντιμετωπίζουν μαθητές και εκπαιδευτικούς ως νούμερα σε ένα excel. 

Είναι πια σαφές ότι ο ν.4589 του Γαβρόγλου (προσοντολόγιο) αποτελεί νόμο θηλιά για το εργασιακό μέλλον των εκπαιδευτικών μιας και δημιουργεί συνθήκες μόνιμης ανασφάλειας στην αναζήτηση μιας θέσης αναπληρωτή-τριας. Έχει οδηγήσει σε ένα ατέρμονο, κοστοβόρο και ταξικά άνισο κυνήγι «προσόντων», για μια θέση εργασίας σε οποιοδήποτε μέρος, για οποιαδήποτε διάρκεια, με οποιαδήποτε δικαιώματα. Η θέση στους πίνακες μετατρέπεται σε «κινούμενη άμμο» που αλλάζει συνεχώς ανάλογα με την αξιολογική κατάταξη ενός επίσης συνεχώς μεταβαλλόμενου προσοντολογίου.  Οι αναπληρωτ(ρι)ες καλούνται να κυνηγούν «προσόντα» για να εξασφαλίσουν μια θέση στους πίνακες σε ανταγωνισμό με τα «προσόντα» που αποκτά ο διπλανός τους, δεκάδες αλλά και εκατοντάδες μήνες προϋπηρεσίας πετιούνται στα σκουπίδια και συνθλίβονται τα εργασιακά δικαιώματα που απορρέουν από το πτυχίο. Με τον τρόπο αυτό επιδιώκουν να μεταφέρουν την ευθύνη της ανεργίας στους εργαζόμενους, για μια θέση ελαστικής εργασίας καλούνται να μπουν σε ένα αέναο κυνήγι προσόντων, να πιστοποιούν δια βίου την ικανότητά τους να δουλέψουν ανταγωνιζόμενοι ο ένας τον άλλο! Στα παραπάνω έρχεται να προστεθεί και το απαράδεκτο καθεστώς των «κλειστών πινάκων»  που έχει κλείσει κάθε δυνατότητα αίτησης σε αυτούς των νέων αποφοίτων.

Πλευρά του τιμωρητικού χαρακτήρα του προσοντολογίου και των αλλεπάλληλων αποκλεισμών που προκύπτουν από την εφαρμογή του είναι η μόνιμη ανεργία στην οποία καταδικάστηκαν συνάδελφοι/ισσες μας, για γραφειοκρατικούς λόγους όπως τα παράβολα ή ένα «λάθος κλικ».

Οι αναπληρωτές και οι αναπληρώτριες είναι εργαζόμενοι που καλούνται να κάνουν την ίδια δουλειά με τους μόνιμους συναδέρφους τους, μόνο που το Υπουργείο τους προσλαμβάνει και τους απολύει όποτε θέλει, όσους θέλει, όποιους θέλει, με όποια σύμβαση και με όσα δικαιώματα θέλει. Απαίτησή μας η κατάργηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας στο δημόσιο σχολείο και η μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτ(ρι)ών αποκλειστικά με το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία. Να καταργήσουμε το έκτρωμα Γαβρόγλου ν.4589 (προσοντολόγιο). Να μην θεωρήσουμε καμία μέρα προϋπηρεσίας κομμένη.

Το μόνιμο προσωπικό στα σχολεία μας αποτελεί αίτημα ολόκληρης της κοινωνίας. Απέναντι στην επιχείρηση μονιμοποίησης της ελαστικής εργασίας και του ατομικού ανταγωνισμού, στην κατάργηση κάθε συλλογικού δικαιώματος και διεκδίκησης, στην επιβολή των όρων «αγοραίας» λειτουργίας της δημόσιας παιδείας, την αυτονομία-υποχρηματοδότηση των σχολικών μονάδων και την αξιολόγηση των πάντων, προβάλλουμε τις συλλογικές διαδικασίες, την συλλογική έκφραση και δράση, τη συνειδητοποίηση της κοινής μας θέσης, την όρεξη για αγώνα και διεκδίκηση των δικαιωμάτων μας. 

Για ένα σχολείο, στο οποίο όλα τα παιδιά θα έχουν πραγματικά ισότιμη πρόσβαση, για ένα σχολείο χωρίς σιχαμένα φαντάσματα του παρελθόντος που θα τεθεί στο επίκεντρο των αγώνων για μια πιο δίκαιη και ελεύθερη κοινωνία.

Για όλα αυτά συμμετέχουμε στην κινητοποίηση στις 17/02 στο Υπουργείο Παιδείας στις 14.30, κηρύσσοντας από 1 – 3 ώρες στάση εργασίας στο ωράριο του κάθε συναδέλφου για τη διευκόλυνση συμμετοχής, απαιτώντας: 

• Να καλυφθούν όλα τα κενά στα σχολεία με προσωπικό όλων των κλάδων και ειδικοτήτων. Κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το αντικείμενο του.
• Κατάργηση των ελαστικών σχέσεων εργασίας στο Δημόσιο σχολείο. Κατάργηση του ν.4589 του Γαβρόγλου (προσοντολόγιο). Κατάργηση των θεσμών του ωρομίσθιου/μειωμένου ωραρίου και των τρίμηνων συμβάσεων.
• Μονιμοποίηση όλων των αναπληρωτ(ρι)ών που έχουν δουλέψει στα σχολεία, αποκλειστικά με το Πτυχίο και όλη την προϋπηρεσία. Μόνιμες προσλήψεις προσωπικού για να καλυφθούν όλες οι ανάγκες.
• Νέες θέσεις εργασίας με μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα, μείωση του ορίου συνταξιοδότησης κλπ
• Επαναφορά του μαθήματος της Θεατρικής Αγωγής στην Ε᾽ και ΣΤ᾽ Δημοτικού και επαναφορά των μαθημάτων της Καλλιτεχνικής Παιδείας και των κοινωνικών επιστημών στο Λύκειο.
• Απόδοση και σύσταση όλων των πραγματικών οργανικών κενών – Μόνιμους διορισμούς ώστε να καλυφθούν όλες οι ανάγκες.

ShareTweet
Προηγούμενο άρθρο

Δυναμική και συγκινητική διαδήλωση μαθητών: Μην μας στερείτε το ψωμί! (φωτο και video)

Επόμενο άρθρο

Ανακάλυψαν γραπτά 2.000 ετών με τιμωρίες μαθητών σε Ελληνικά ιερογλυφικά

Σχετικά Άρθρα

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

6 οικονομικά χόμπι για όλη την οικογένεια

26 Ιανουαρίου, 2025

Μια από τις πιο συχνές ανησυχίες των γονιών είναι ότι δε γνωρίζουν πώς να απασχολήσουν δημιουργικά τα παιδιά τους, όταν...

έγγραφα-μετάθεση-απόσπαση-ανάληψη υπηρεσίας

Μεταθέσεις εκπαιδευτικών: Οι προθεσμίες, οι αιτήσεις, τα κριτήρια

24 Οκτωβρίου, 2024

Η διαδικασία των μεταθέσεων είναι πολύπλοκη και απαιτεί προσοχή από τους ενδιαφερόμενους, προκειμένου να υποβάλουν ορθά τις αιτήσεις τους μέσα...

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

Πρωτοφανές ξέσπασμα από την αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα: «Είναι καραγκιοζιλίκια! Οι γιατροί έκαναν…» (video)

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Έξαλλη η αδερφή του τραγουδιστή Εν εξάλλω κατάσταση βγήκε και μίλησε η αδερφή του Δημήτρη Κόκοτα, σχετικά με σενάρια που...

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

Εσπευσμένα στο Υγεία ο Νίκος Μουτσινάς! Νοσηλεύεται μαζί με την Μαρινέλλα

30 Σεπτεμβρίου, 2024

Ποια η κατάσταση της υγείας του Στο νοσοκομείο οδηγήθηκε εσπευσμένα ο Νίκος Μουτσινάς έπειτα από έντονους πόνους στην κοιλιακοί του...

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

«Είναι εν ζωή» – Η ανακοίνωση για την κατάσταση υγείας της Μαρινέλλας μετά την κατάρρευση στο Ηρώδειο

26 Σεπτεμβρίου, 2024

Μαρινέλλα: Οι πρώτες εκτιμήσεις των γιατρών Ευχάριστες είναι οι τελευταίες εξελίξεις με την υγεία της Μαρινέλλας μετά το λιποθυμικό επεισόδιο...

Επόμενο άρθρο
Ανακάλυψαν γραπτά 2.000 ετών με τιμωρίες μαθητών σε Ελληνικά ιερογλυφικά

Ανακάλυψαν γραπτά 2.000 ετών με τιμωρίες μαθητών σε Ελληνικά ιερογλυφικά

ΑΣΕΠ – Θέσεις εργασίας: Αιτήσεις ΕΔΩ για προσλήψεις στο Δημόσιο

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

  • Alfavita (24.290)
  • Esos (4.554)
  • Fresh Education (1.528)
  • ipaidia (10.690)
  • Lifestyle (981)
  • Viral (454)
  • Webex (12)
  • Αθλητικά (121)
  • Αναπληρωτές – Ωρομίσθιοι (285)
  • Αξιολόγηση εκπαιδευτικών (126)
  • Αποσπάσεις – Μεταθέσεις (20)
  • Απόψεις (133)
  • Βάσεις (84)
  • Γλωσσομάθεια (16)
  • Γονείς (739)
  • Γυμνάσιο (7)
  • Δευτεροβάθμια (788)
  • Δημοτικό (16)
  • Δια Βίου Μάθηση (25)
  • Διορισμοί (40)
  • Ειδήσεις (144)
  • Ειδήσεις (723)
  • Ειδική Αγωγή (51)
  • Εκπαίδευση (2.137)
  • Εκπαιδευτική πολιτική (988)
  • Εκπαιδευτικό Υλικό (12)
  • Εκπαιδευτικοί (1.088)
  • Ελλάδα (6.123)
  • ΕΠΑΛ (8)
  • Επιμόρφωση (64)
  • Εργασία (96)
  • Θέματα Εξετάσεων (36)
  • Θρησκεία (51)
  • Ιδιωτικά (15)
  • Ιδιωτικά (61)
  • Ιδιωτική Εκπαίδευση (23)
  • ΙΕΚ (43)
  • ΙΕΠ (12)
  • Κόσμος (1.166)
  • Λύκειο (6)
  • Μαθητές (685)
  • Μεταθέσεις (35)
  • Μεταπτυχιακά (8)
  • Μηχανογραφικό (38)
  • Νηπιαγωγείο (10)
  • Νομοθεσία (38)
  • Οικονομία (324)
  • Πανελλαδικές (441)
  • Περιβάλλον (145)
  • Πολιτική (469)
  • Πολιτισμός (181)
  • Προβολή (3)
  • Πρωτοβάθμια (552)
  • Ροή (40.980)
  • Σεμινάρια – MOOC (33)
  • Στελέχη Εκπαίδευσης (31)
  • Σύλλογοι – Ομοσπονδίες (228)
  • Συνέδρια – Ημερίδες (57)
  • Συνταξιοδοτικό (41)
  • Συντονιστές (11)
  • Τεχνολογία (218)
  • Τράπεζα θεμάτων (7)
  • Τριτοβάθμια (546)
  • Υγεία (848)
  • Ύλη Εξετάσεων (12)
  • Υπ. Παιδείας (976)
  • Φοιτητές (417)
  • Χρήσιμα (7)
Newspedia.gr

Νέα Ανεξάρτητη σελίδα ειδήσεων για την Εκπαίδευση. Όλα τα νέα για εκπαιδευτικούς, γονείς, φοιτητές και μαθητές. Νομοθεσία, Αποσπάσεις, Μεταθέσεις, Συνταξιοδοτικό και όλες οι κατηγορίες της Παιδείας που σας ενδιαφέρουν.

© 2023 Newspedia.gr.

  • Newspedia.gr
  • Πολιτική cookies
  • Όροι χρήσης
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία

Welcome Back!

Login to your account below

Forgotten Password?

Retrieve your password

Please enter your username or email address to reset your password.

Log In
Κανένα Αποτέλεσμα
Δείτε όλα τα αποτελέσματα
  • Home 2
  • Newsletter
  • Newspedia.gr – Ειδήσεις για την εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς, την παιδεία
  • Sample Page
  • Διαφήμιση
  • Επικοινωνία
  • Όροι χρήσης – Πολιτική απορρήτου
  • Πολιτική σχετικά με Cookies
  • Πουλιόπουλος Άκης – Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας

© 2023 Newspedia.gr.