Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the jnews-view-counter domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /chroot/home/newspedia/newspedia.gr/html/wp-includes/functions.php on line 6114
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής: Έχουμε κάνει κάποιο λάθος κ. Κεραμέως; - Newspedia.gr

Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί Φυσικής Αγωγής: Έχουμε κάνει κάποιο λάθος κ. Κεραμέως;

Επιστολή των αναπληρωτών εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής ΠΕ11 προς την υπουργό Παιδείας για τα κενά …που κρύβονται κάτω από το χαλί

Έντεχνη η αποφυγή του εξορθολογισμού των οργανικών κενών! Καθημερινά αναρωτιόμαστε τι κρύβεται πίσω από την προσπάθεια αφανισμού του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής και κατ΄ επέκταση του ρόλου των καθηγητών Φυσικής Αγωγής στην εκπαίδευση. Μετά από τα χρόνια της Πανδημίας και μετά από τις αμέτρητες μελέτες που αποδεικνύουν την, αφήνουμε τα παιδιά στα σχολεία μας χωρίς καθηγητές (πέρυσι υπήρχαν σχολεία που έμειναν ολόκληρη τη χρονιά χωρίς Φυσική Αγωγή και άλλα που έκαναν αυτό το μάθημα με..…το δάσκαλο! θυμίζοντας άλλες εποχές).

Σήμερα, που θα έπρεπε να επανορθώσουμε τη ζημιά της μακροχρόνιας αδράνειας, δεν αντικαθιστώνται οι συνάδελφοι που αποχωρούν από την εκπαίδευση λόγω συνταξιοδότησης και τα κενά που αφήνουν, όχι μόνο δεν καλύπτονται, αλλά κρύβονται κάτω από το χαλί! Τα στοιχεία είναι συνταραχτικά και αναδεικνύουν την τραγική πραγματικότητα.

Όπως θα διαπιστώσετε, υπάρχει τεράστια δυσαναλογία αποχωρήσεων και προσλήψεων στον κλάδο ΠΕ11 – Φυσικής Αγωγής. Τα γραφήματα που σας παραθέτουμε είναι αδιάσειστα στοιχεία για την αδικία που υφίσταται ο κλάδος μας διαχρονικά στους διορισμούς, με ιδιαίτερη έμφαση, στα δύο το τελευταία χρόνια. Ο αριθμός 1.019 στην Α’ φάση προσλήψεων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών, αποκάλυψε ότι υπάρχει μεγάλη ανάγκη για μόνιμους διορισμούς σε σύγκριση με τους 137 που έγιναν πριν από μόλις δύο εβδομάδες! Θα έπρεπε κάποιος να μας εξηγήσει γιατί επικρατεί αυτή η κατάσταση. Τα ερωτήματα αμείλικτα:

 Έχουμε κάνει κάποιο λάθος;

 Δε στελεχώνουμε επάξια τα σχολεία της Δευτεροβάθμιας (και της Πρωτοβάθμιας τα τελευταία 40 χρόνια) Εκπαίδευσης, καλύπτοντας μάλιστα ισότιμα και θέσεις ευθύνης ως στελέχη εκπαίδευσης;

 Γιατί συνεχίζεται αυτή η μακροχρόνια αδικία εις βάρος του κλάδου μας;

 Ποιος έχει την ευθύνη;

 Γιατί δεν γίνονται άμεσες διορθωτικές κινήσεις;

 Γιατί στα σχολεία υπάρχουν κενά, ενώ οι εκπαιδευτικοί ΠΕ11 βρίσκονται στην αναμονή για πάρα πολλά χρόνια; Φέτος και πάλι, διατέθηκαν ελάχιστα οργανικά κενά, ενώ υπάρχουν σημαντικές ανάγκες, οι οποίες φαίνονται στα λειτουργικά κενά, τα οποία προοδευτικά αυξάνονται και σε πολλές περιπτώσεις παραμένουν ΚΕΝΑ σε όλη τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Οι αριθμοί δείχνουν την αδιαμφισβήτητη ανάγκη εξορθολογισμού των προσλήψεων με την σύσταση των πραγματικών οργανικών κενών ανά την επικράτεια και την πλήρη κάλυψη τους, στους επόμενους μόνιμους διορισμούς.

Το μάθημα της Φυσικής Αγωγής είναι ζωτικής σημασίας για τους μαθητές και εν γένει για τη νέα γενιά, ως πρωταρχικός παράγοντας σωματικής και ψυχικής υγείας και ευρωστίας, ειδικά στη μεταπανδημία εποχή. Επιζητούμε:

 Εξορθολογισμό και επικαιροποίηση των οργανικών κενών των ΠΕ11 και ΠΕ11.01

 Δίκαιο καταμερισμό τους

 Άμεσους μόνιμους διορισμούς των καθηγητών Φυσικής Αγωγής

 Δίκαιη αντιμετώπιση του κλάδου

Συντονιστικό Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Φυσικής Αγωγής ΠΕ11

 (ΟΔΗΓΙΕΣ)

Exit mobile version