Ελληνική PISA στις 18 Μάϊου: «Φρένο» από τους εκπαιδευτικούς στις εξετάσεις «κατηγοριοποίησης και αποκλεισμού»
Επί ποδός βρίσκονται οι εκπαιδευτικοί ενόψει των εξετάσεων του λεγόμενου διαγωνισμού της που θα διεξαχθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα στις 18 Μάϊου υπό το μανδύα της «αναβάθμισης της ελληνικής εκπαίδευσης». Στον διαγωνισμό πρόκειται να συμμετάσχουν περίπου 6.000 μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ’ Δημοτικού και της Γ’ Γυμνασίου από 300 δημοτικά και 300 Γυμνάσια, οι οποίοι θα εξεταστούν ανώνυμα στα μαθήματα της Γλώσσας και των Μαθηματικών.
Το κονδύλι από το ΕΣΠΑ για την πιλοτική εφαρμογή έφτασε τα 251.816€.
Σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς, στον πυρήνα των αντιδράσεων βρίσκεται η επιδίωξη του να κατηγοριοποιήσει τα σχολεία σε «καλά» και «κακά», καθώς σε συνδυασμό με την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών, θα υπάρξουν ολέθριες συνέπειες για το χαρακτήρα του δημόσιου σχολείου: τα σχολεία θα μετατραπούν σε ένα ατελείωτο εξεταστικό κέντρο, οι επιδόσεις των μαθητών θα «τσουβαλιαστούν» ανεξαρτήτως της κοινωνικής προέλευσης, τις συνθήκες διαβίωσης και την οικογενειακή κατάσταση των παιδιών που θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις και με βάση τα αποτελέσματα αυτά θα «αξιολογηθούν» και οι εκπαιδευτικοί για την «ποιότητα» της δουλειάς τους.
Τι κρύβεται όμως πίσω από την ψευδεπίγραφη αναφορά περί αξιολόγησης του εκπαιδευτικού συστήματος, την ώρα που στα σχολεία υπάρχουν χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών και χάνονται ετησίως χιλιάδες χαμένες ώρες μαθημάτων, όταν η χρηματοδότηση είναι πενιχρή και δεν αρκεί αρκετές φορές ούτε για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των σχολικών μονάδων ή δεν υπάρχει το απαραίτητο υποστηρικτικό υλικό για τη διεξαγωγή των μαθημάτων;
Όπως εξηγεί ο Σύλλογος εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμων Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας, τα αποτελέσματα του διαγωνισμού θα προκύψουν από την εξέταση των μαθητών στα ίδια θέματα, για όλα τα σχολεία, και επομένως, αυτά θα είναι άμεσα συγκρίσιμα μεταξύ τους. Αυτό σημαίνει ότι «η επιβράβευση» όπως επισημαίνουν οι εκπαιδευτικοί «θα έρχεται για τα σχολεία που πετυχαίνουν τα ”καλύτερα αποτελέσματα” και σε συνδυασμό με την πολιτική των χορηγιών που θεσμοθετήθηκε και επίσημα από την κυβέρνηση της ΝΔ Εξόφθαλμα επιχειρείται στην πράξη η κατηγοριοποίηση μαθητών, σχολείων και εκπαιδευτικών με τις δραματικές συνέπειες για τον δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου».
Στάση εργασίας
Ήδη η Ομοσπονδία των δασκάλων, αλλά και δεκάδες πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια σωματεία έχουν κηρύξει τρίωρη την ημέρα της εξέτασης για τους εκπαιδευτικούς, ενώ έχουν απευθύνει κάλεσμα προς τους γονείς να μην συναινέσουν μέσω της συμμετοχής των παιδιών τους στην κατηγοριοποίηση των σχολείων με βάση τις επιδόσεις των μαθητών.
«Η δίωρη εξέταση σε Γλώσσα και Μαθηματικά με ποσοτικούς δείκτες και κοινά θέματα για όλη τη χώρα μετατρέπουν τους/τις μαθητές/τριες σε πειραματόζωα ενός ολέθριου πειράματος που έχει ως στόχο την κατηγοριοποίηση των σχολείων και τον μορφωτικό αποκλεισμό του μαθητικού πληθυσμού. Οι μαθητές/τριές μας οδηγούνται σε ένα αγώνα δρόμου ώστε να ανταπεξέλθουν σε ‘φασόν’ πανελλήνιου τύπου εξετάσεις, που καλλιεργούν την κουλτούρα απόρριψης που θα τους συνοδεύει σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης» αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η ΔΟΕ, προκηρύσσοντας 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας για το πρώτο 3ωρο του πρωινού προγράμματος στις 18 Μαΐου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του alfavita.gr, σήμερα ή αύριο το αργότερο αναμένεται να ανακοινωθεί και η απόφαση της ΟΛΜΕ για την κήρυξη τρίωρης στάσης εργασίας.
Την εκτίμηση ότι οι επερχόμενες διαγνωστικές εξετάσεις της λεγόμενης «A» θα χρησιμοποιηθούν ως ένα ερευνητικό υπόδειγμα δυσφήμισης του εκπαιδευτικού συστήματος και των εκπαιδευτικών, με στόχο την σταδιακή ιδιωτικοποίηση του συστήματος, διατυπώνει και η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών (ΟΙΕΛΕ), υποστηρίζοντας πως στόχος της υπουργού Νίκης Κεραμέως είναι η ανάλογα με τις επιδόσεις μαθητών που διαγωνίστηκαν σε συνθήκες ακραίας ανισότητας ώστε να επιτευχθεί η επιλεκτική χρηματοδότηση και να θεσμοθετηθεί η «ελεύθερη γονεϊκή επιλογή» και τα vouchers.
Γράμμα προς τους γονείς από τους συλλόγους εκπαιδευτικών των σχολείων
Αγαπητοί γονείς,
στις 18 Μάη 6.000 παιδιά τάξεων Στ΄ Δημοτικού και Γ’ Γυμνασίου θα εξεταστούν στον «ελληνικό διαγωνισμό PISA» στα μαθήματα της Γλώσσας και των Μαθηματικών. Η διεξαγωγή του διαγωνισμού αυτού γίνεται με βάση το νόμο που ψηφίστηκε το καλοκαίρι για την εκπαίδευση. Φέτος θα γίνει σε σε όλη τη χώρα. Ο ελληνικός διαγωνισμός PISAθα γίνει για πρώτη φορά, με βάση τον διεθνή διαγωνισμό PISAπου γίνεται από το 2000. Οι εμπειρίες ιδιαίτερα από Αγγλία, Γερμανία, ΗΠΑ δείχνουν ξεκάθαρα το διαχωρισμό των μαθητών και τη διοχέτευση αυτών, που προέρχονται από χαμηλά κοινωνικά στρώματα, σε σχολεία υποβαθμισμένα.
Οι μεταρρυθμίσεις- και μέσω του διαγωνισμού pisa- προωθoύν παραπέρα την στρατηγική των δεξιοτήτων, τη σύνδεση των σχολείων με τις επιχειρήσεις, τη μείωση της χρηματοδότησης των σχολείων από τον κρατικό προϋπολογισμό και το σταμάτημα μεγαλύτερου ποσοστού μαθητικού δυναμικού στην υποχρεωτική εκπαίδευση δηλαδή στην Γ΄ Γυμνασίου.
Δεξιότητες αντί για ακαδημαϊκή γνώση σημαίνει απλά να μπορείς να κάνεις λογαριασμούς, να καταλαβαίνεις τι λέει μια ανακοίνωση ενός σούπερ μάρκετ ή να ανταποκρίνεσαι σε ερωτήσεις με προεπιλεγμένες απαντήσεις. Αντί λοιπόν να αναλύεις τον Ελύτη, τον Ρίτσο, τον Καβάφη αντί να μαθαίνεις να μελετάς, να φαντάζεσαι και να επινοείς, αντί να μορφώνεσαι να εκπαιδεύεσαι να αμφισβητείς και να μυείσαι σε ανώτερες ανθρωπιστικές αξίες για την ειρήνη, το περιβάλλον, τα αναλυτικά προγράμματα στοχεύουν να μαθαίνεις χειρισμούς που θα ανταποκρίνονται «στις ανάγκες επίτευξης οικονομικών στόχων».
Τα δημόσια σχολεία στραγγαλίζονται οικονομικά, κάθε χρόνο ο προϋπολογισμός μειώνεται αντί να αυξάνεται. Οι ελλείψεις από τα πλέον προφανή, καθαριότητα, σχολικοί φύλακες, υποδομές, χώροι εκδηλώσεων, εργαστήρια, η αύξηση των μαθητών στην τάξη σε 26-28, η έλλειψη εκπαιδευτικών και τα κενά που σημαίνουν εκατομμύρια χαμένες διδακτικές ώρες με καθαρή ευθύνη των υπουργείων παιδείας όλων των κυβερνήσεων (50.000 αναπληρωτές και φέτος σε πρωτοβάθμια- δευτεροβάθμια) υποβαθμίζουν και καταβαραθρώνουν το δημόσιο σχολείο μέρα με τη μέρα. Με σχεδόν «χαμένα» μαθησιακά τρία χρόνια πανδημίας, με την πολυδιαφημισμένη και χρυσοπληρωμένη στην , που δεν αναπληρώθηκαν μαθησιακά ποτέ, με διογκωμένη ύλη που θεωρήθηκε διδαγμένη, οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί της τάξης όσο και οι γονείς γνωρίζουμε πολύ καλά τι μπορεί να δείξει ένας τέτοιος διαγωνισμός.
251.816€ είναι το κονδύλι από ΕΣΠΑ για την πιλοτική εφαρμογή του διαγωνισμού PISA. Ενώ τα Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού θα αποτελέσουν δείκτη «ποιότητας» και σε «καλά» και «κακά» με βάση τις επιδόσεις των μαθητών. Και με βάση το αν «αξίζει» το σχολείο ή όχι θα παίρνει ή όχι χρήματα από το κράτος.
Λένε ότι: ο ανταγωνισμός θα κάνει καλύτερα τα σχολεία και τους μαθητές, ότι οι μαθητές εξοικειώνονται με τις εξετάσεις και την αξιολόγηση κι ότι ο διαγωνισμός είναι ουδέτερος και άρα αντικειμενικός. ** Σε καμιά περίπτωση το σχολείο σε καμιά βαθμίδα του-πόσο μάλλον στο δημοτικό- δεν πρέπει να είναι ένας χώρος που τα παιδιά θα προετοιμάζονται για εξετάσεις. Τα τεστ θα είναι ανώνυμα, όμως τα αποτελέσματα θα ανακοινώνονται σε επίπεδο σχολείου, δήμου, περιφέρειας. Ένα σχολείο ,άρα και οι μαθητές του , όμως έχουν ονοματεπώνυμο και θα μπουν στη δημόσια κριτική. Όχι για να «βελτιωθεί», αλλά για να κατηγοριοποιηθεί με «ικανούς» και «μη ικανούς» μαθητές, με σχολεία «καλά» και «κακά».
Ο είναι βαθύτατα ταξικός, με τα συμπεράσματα του θέλει να χρεώσει την σχολική αποτυχία σε όλους εμάς, στον εκπαιδευτικό, τον γονιό, τον μαθητή.
*Το Υπουργείο θα σας πει ότι η συμμετοχή των παιδιών σας είναι «υποχρεωτική».
Το λέει για να σας πιέσει, γιατί ξέρει ότι υπάρχουν αντιδράσεις. Λέμε καθαρά : δεν υπάρχει καμία συνέπεια ,αν δεν συμμετέχουν στο διαγωνισμό. Εμείς από τη δική μας πλευρά, μέσα από τα εκπαιδευτικά σωματεία κι εσείς από τη δική σας, με τη δυνατότητα που έχετε, να μη συμφωνήσετε στη συμμετοχή των παιδιών σας. Πρέπει να ακυρώσουμε τη διεξαγωγή του! -Γιατί αν πραγματοποιηθεί φέτος, από του χρόνου θα αφορά όλους τους μαθητές Στ΄ Δημοτικού Και Γ΄ Γυμνασίου και αργότερα κι άλλες τάξεις κι άλλα μαθήματα. -Γιατί αν ξεκινήσει τώρα, δυσκολότερα θα εμποδίσουμε τη μετατροπή των σχολείων σε προπαρασκευαστήριο τεστ.- Γιατί θέλουμε σχολείο να μορφώνει ολόπλευρα και ουσιαστικά!
-
18 Μαΐου πρέπει να είναι ημέρα απεργίας για όλους τους εκπαιδευτικούς.
-
Εμποδίζουμε γονείς και εκπαιδευτικοί τον διαγωνισμό της ντροπής! Συμμετέχουμε στις απεργιακές κινητοποιήσεις της ημέρας.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες
Ελληνική PISA στις 18 Μάϊου: «Φρένο» από τους εκπαιδευτικούς στις εξετάσεις «κατηγοριοποίησης και αποκλεισμού»
Επί ποδός βρίσκονται οι εκπαιδευτικοί ενόψει των εξετάσεων του λεγόμενου διαγωνισμού της που θα διεξαχθεί για πρώτη φορά στην Ελλάδα στις 18 Μάϊου υπό το μανδύα της «αναβάθμισης της ελληνικής εκπαίδευσης». Στον διαγωνισμό πρόκειται να συμμετάσχουν περίπου 6.000 μαθητές και μαθήτριες της ΣΤ’ Δημοτικού και της Γ’ Γυμνασίου από 300 δημοτικά και 300 Γυμνάσια, οι οποίοι θα εξεταστούν ανώνυμα στα μαθήματα της Γλώσσας και των Μαθηματικών.
Το κονδύλι από το ΕΣΠΑ για την πιλοτική εφαρμογή έφτασε τα 251.816€.
Σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς, στον πυρήνα των αντιδράσεων βρίσκεται η επιδίωξη του να κατηγοριοποιήσει τα σχολεία σε «καλά» και «κακά», καθώς σε συνδυασμό με την αξιολόγηση των σχολικών μονάδων και των εκπαιδευτικών, θα υπάρξουν ολέθριες συνέπειες για το χαρακτήρα του δημόσιου σχολείου: τα σχολεία θα μετατραπούν σε ένα ατελείωτο εξεταστικό κέντρο, οι επιδόσεις των μαθητών θα «τσουβαλιαστούν» ανεξαρτήτως της κοινωνικής προέλευσης, τις συνθήκες διαβίωσης και την οικογενειακή κατάσταση των παιδιών που θα συμμετάσχουν στις εξετάσεις και με βάση τα αποτελέσματα αυτά θα «αξιολογηθούν» και οι εκπαιδευτικοί για την «ποιότητα» της δουλειάς τους.
Τι κρύβεται όμως πίσω από την ψευδεπίγραφη αναφορά περί αξιολόγησης του εκπαιδευτικού συστήματος, την ώρα που στα σχολεία υπάρχουν χιλιάδες κενά εκπαιδευτικών και χάνονται ετησίως χιλιάδες χαμένες ώρες μαθημάτων, όταν η χρηματοδότηση είναι πενιχρή και δεν αρκεί αρκετές φορές ούτε για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών των σχολικών μονάδων ή δεν υπάρχει το απαραίτητο υποστηρικτικό υλικό για τη διεξαγωγή των μαθημάτων;
Όπως εξηγεί ο Σύλλογος εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δήμων Πύργου – Αρχαίας Ολυμπίας, τα αποτελέσματα του διαγωνισμού θα προκύψουν από την εξέταση των μαθητών στα ίδια θέματα, για όλα τα σχολεία, και επομένως, αυτά θα είναι άμεσα συγκρίσιμα μεταξύ τους. Αυτό σημαίνει ότι «η επιβράβευση» όπως επισημαίνουν οι εκπαιδευτικοί «θα έρχεται για τα σχολεία που πετυχαίνουν τα ”καλύτερα αποτελέσματα” και σε συνδυασμό με την πολιτική των χορηγιών που θεσμοθετήθηκε και επίσημα από την κυβέρνηση της ΝΔ Εξόφθαλμα επιχειρείται στην πράξη η κατηγοριοποίηση μαθητών, σχολείων και εκπαιδευτικών με τις δραματικές συνέπειες για τον δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου».
Στάση εργασίας
Ήδη η Ομοσπονδία των δασκάλων, αλλά και δεκάδες πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια σωματεία έχουν κηρύξει τρίωρη την ημέρα της εξέτασης για τους εκπαιδευτικούς, ενώ έχουν απευθύνει κάλεσμα προς τους γονείς να μην συναινέσουν μέσω της συμμετοχής των παιδιών τους στην κατηγοριοποίηση των σχολείων με βάση τις επιδόσεις των μαθητών.
«Η δίωρη εξέταση σε Γλώσσα και Μαθηματικά με ποσοτικούς δείκτες και κοινά θέματα για όλη τη χώρα μετατρέπουν τους/τις μαθητές/τριες σε πειραματόζωα ενός ολέθριου πειράματος που έχει ως στόχο την κατηγοριοποίηση των σχολείων και τον μορφωτικό αποκλεισμό του μαθητικού πληθυσμού. Οι μαθητές/τριές μας οδηγούνται σε ένα αγώνα δρόμου ώστε να ανταπεξέλθουν σε ‘φασόν’ πανελλήνιου τύπου εξετάσεις, που καλλιεργούν την κουλτούρα απόρριψης που θα τους συνοδεύει σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης» αναφέρει σε σχετική ανακοίνωση η ΔΟΕ, προκηρύσσοντας 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας για το πρώτο 3ωρο του πρωινού προγράμματος στις 18 Μαΐου.
Σύμφωνα με πληροφορίες του alfavita.gr, σήμερα ή αύριο το αργότερο αναμένεται να ανακοινωθεί και η απόφαση της ΟΛΜΕ για την κήρυξη τρίωρης στάσης εργασίας.
Την εκτίμηση ότι οι επερχόμενες διαγνωστικές εξετάσεις της λεγόμενης «A» θα χρησιμοποιηθούν ως ένα ερευνητικό υπόδειγμα δυσφήμισης του εκπαιδευτικού συστήματος και των εκπαιδευτικών, με στόχο την σταδιακή ιδιωτικοποίηση του συστήματος, διατυπώνει και η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών (ΟΙΕΛΕ), υποστηρίζοντας πως στόχος της υπουργού Νίκης Κεραμέως είναι η ανάλογα με τις επιδόσεις μαθητών που διαγωνίστηκαν σε συνθήκες ακραίας ανισότητας ώστε να επιτευχθεί η επιλεκτική χρηματοδότηση και να θεσμοθετηθεί η «ελεύθερη γονεϊκή επιλογή» και τα vouchers.
Γράμμα προς τους γονείς από τους συλλόγους εκπαιδευτικών των σχολείων
Αγαπητοί γονείς,
στις 18 Μάη 6.000 παιδιά τάξεων Στ΄ Δημοτικού και Γ’ Γυμνασίου θα εξεταστούν στον «ελληνικό διαγωνισμό PISA» στα μαθήματα της Γλώσσας και των Μαθηματικών. Η διεξαγωγή του διαγωνισμού αυτού γίνεται με βάση το νόμο που ψηφίστηκε το καλοκαίρι για την εκπαίδευση. Φέτος θα γίνει σε σε όλη τη χώρα. Ο ελληνικός διαγωνισμός PISAθα γίνει για πρώτη φορά, με βάση τον διεθνή διαγωνισμό PISAπου γίνεται από το 2000. Οι εμπειρίες ιδιαίτερα από Αγγλία, Γερμανία, ΗΠΑ δείχνουν ξεκάθαρα το διαχωρισμό των μαθητών και τη διοχέτευση αυτών, που προέρχονται από χαμηλά κοινωνικά στρώματα, σε σχολεία υποβαθμισμένα.
Οι μεταρρυθμίσεις- και μέσω του διαγωνισμού pisa- προωθoύν παραπέρα την στρατηγική των δεξιοτήτων, τη σύνδεση των σχολείων με τις επιχειρήσεις, τη μείωση της χρηματοδότησης των σχολείων από τον κρατικό προϋπολογισμό και το σταμάτημα μεγαλύτερου ποσοστού μαθητικού δυναμικού στην υποχρεωτική εκπαίδευση δηλαδή στην Γ΄ Γυμνασίου.
Δεξιότητες αντί για ακαδημαϊκή γνώση σημαίνει απλά να μπορείς να κάνεις λογαριασμούς, να καταλαβαίνεις τι λέει μια ανακοίνωση ενός σούπερ μάρκετ ή να ανταποκρίνεσαι σε ερωτήσεις με προεπιλεγμένες απαντήσεις. Αντί λοιπόν να αναλύεις τον Ελύτη, τον Ρίτσο, τον Καβάφη αντί να μαθαίνεις να μελετάς, να φαντάζεσαι και να επινοείς, αντί να μορφώνεσαι να εκπαιδεύεσαι να αμφισβητείς και να μυείσαι σε ανώτερες ανθρωπιστικές αξίες για την ειρήνη, το περιβάλλον, τα αναλυτικά προγράμματα στοχεύουν να μαθαίνεις χειρισμούς που θα ανταποκρίνονται «στις ανάγκες επίτευξης οικονομικών στόχων».
Τα δημόσια σχολεία στραγγαλίζονται οικονομικά, κάθε χρόνο ο προϋπολογισμός μειώνεται αντί να αυξάνεται. Οι ελλείψεις από τα πλέον προφανή, καθαριότητα, σχολικοί φύλακες, υποδομές, χώροι εκδηλώσεων, εργαστήρια, η αύξηση των μαθητών στην τάξη σε 26-28, η έλλειψη εκπαιδευτικών και τα κενά που σημαίνουν εκατομμύρια χαμένες διδακτικές ώρες με καθαρή ευθύνη των υπουργείων παιδείας όλων των κυβερνήσεων (50.000 αναπληρωτές και φέτος σε πρωτοβάθμια- δευτεροβάθμια) υποβαθμίζουν και καταβαραθρώνουν το δημόσιο σχολείο μέρα με τη μέρα. Με σχεδόν «χαμένα» μαθησιακά τρία χρόνια πανδημίας, με την πολυδιαφημισμένη και χρυσοπληρωμένη στην , που δεν αναπληρώθηκαν μαθησιακά ποτέ, με διογκωμένη ύλη που θεωρήθηκε διδαγμένη, οι μάχιμοι εκπαιδευτικοί της τάξης όσο και οι γονείς γνωρίζουμε πολύ καλά τι μπορεί να δείξει ένας τέτοιος διαγωνισμός.
251.816€ είναι το κονδύλι από ΕΣΠΑ για την πιλοτική εφαρμογή του διαγωνισμού PISA. Ενώ τα Τα αποτελέσματα του διαγωνισμού θα αποτελέσουν δείκτη «ποιότητας» και σε «καλά» και «κακά» με βάση τις επιδόσεις των μαθητών. Και με βάση το αν «αξίζει» το σχολείο ή όχι θα παίρνει ή όχι χρήματα από το κράτος.
Λένε ότι: ο ανταγωνισμός θα κάνει καλύτερα τα σχολεία και τους μαθητές, ότι οι μαθητές εξοικειώνονται με τις εξετάσεις και την αξιολόγηση κι ότι ο διαγωνισμός είναι ουδέτερος και άρα αντικειμενικός. ** Σε καμιά περίπτωση το σχολείο σε καμιά βαθμίδα του-πόσο μάλλον στο δημοτικό- δεν πρέπει να είναι ένας χώρος που τα παιδιά θα προετοιμάζονται για εξετάσεις. Τα τεστ θα είναι ανώνυμα, όμως τα αποτελέσματα θα ανακοινώνονται σε επίπεδο σχολείου, δήμου, περιφέρειας. Ένα σχολείο ,άρα και οι μαθητές του , όμως έχουν ονοματεπώνυμο και θα μπουν στη δημόσια κριτική. Όχι για να «βελτιωθεί», αλλά για να κατηγοριοποιηθεί με «ικανούς» και «μη ικανούς» μαθητές, με σχολεία «καλά» και «κακά».
Ο είναι βαθύτατα ταξικός, με τα συμπεράσματα του θέλει να χρεώσει την σχολική αποτυχία σε όλους εμάς, στον εκπαιδευτικό, τον γονιό, τον μαθητή.
*Το Υπουργείο θα σας πει ότι η συμμετοχή των παιδιών σας είναι «υποχρεωτική».
Το λέει για να σας πιέσει, γιατί ξέρει ότι υπάρχουν αντιδράσεις. Λέμε καθαρά : δεν υπάρχει καμία συνέπεια ,αν δεν συμμετέχουν στο διαγωνισμό. Εμείς από τη δική μας πλευρά, μέσα από τα εκπαιδευτικά σωματεία κι εσείς από τη δική σας, με τη δυνατότητα που έχετε, να μη συμφωνήσετε στη συμμετοχή των παιδιών σας. Πρέπει να ακυρώσουμε τη διεξαγωγή του! -Γιατί αν πραγματοποιηθεί φέτος, από του χρόνου θα αφορά όλους τους μαθητές Στ΄ Δημοτικού Και Γ΄ Γυμνασίου και αργότερα κι άλλες τάξεις κι άλλα μαθήματα. -Γιατί αν ξεκινήσει τώρα, δυσκολότερα θα εμποδίσουμε τη μετατροπή των σχολείων σε προπαρασκευαστήριο τεστ.- Γιατί θέλουμε σχολείο να μορφώνει ολόπλευρα και ουσιαστικά!
-
18 Μαΐου πρέπει να είναι ημέρα απεργίας για όλους τους εκπαιδευτικούς.
-
Εμποδίζουμε γονείς και εκπαιδευτικοί τον διαγωνισμό της ντροπής! Συμμετέχουμε στις απεργιακές κινητοποιήσεις της ημέρας.
Π
που μοριοδοτεί και στους δύο πίνακες